C
Coach
Guest
Kanske kastar sten i glashus nu men den dÀr skulle du aldrig ha sÄltSaknar min ufo-chronomat...
Det jobbiga Àr att dessa verkar vara ganska svÄra att hitta i fint skick
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske kastar sten i glashus nu men den dÀr skulle du aldrig ha sÄltSaknar min ufo-chronomat...
![]()
![]()
![]()
Haha ja den skulle jag inte sÄlt. Men den Àr kvar pÄ forumet sÄ det Àr jag glad över iallafall. Att den inte hamnade hos nÄgon dÄre pÄ blocketKanske kastar sten i glashus nu men den dÀr skulle du aldrig ha sÄltGrymt fin.
Klart du hittar en nÄgon dagHaha ja den skulle jag inte sÄlt. Men den Àr kvar pÄ forumet sÄ det Àr jag glad över iallafall. Att den inte hamnade hos nÄgon dÄre pÄ blocket
Nej men den var grym. Hittar jag en liknande nÄgon gÄng i fint skick och det gÄr ihop med ekonomin slÄr jag till och har den som keeper. SÄ grym Àr den![]()
Silja Line?
Blev det shopping nÀr du var i Stockholm ?SÄÄ happy att vara med Breitling igen - Navitimer 01
![]()
Mjae, jo pÄ distansBlev det shopping nÀr du var i Stockholm ?![]()
Nya Colten? 41mmĂr lite sugen, pĂ„ en breitling. Men vill ha borstat stĂ„l vilka modeller Ă€r det som egentligen finns i borstat utseende? GĂ€rna i 38-41mm
nya Ă„ nyaNya Colten? 41mm
![]()
OkejdÄ, "senaste" colten dÄnya Ä nya
den finns ju inte ens kvar i kollektionen lÀngre
tycker det Àr synd hur man gjorde med denna eftersom caset Àr rÀtt schyast men tavlorna Àr dööööödstrÄkiga
ska man ha en första bratte i dom storlekarna sÄ mÄste man ju ha en chronomat kan jag tycka!OkejdÄ, "senaste" colten dÄ
Men att den inte fanns kvar lÀngre visste jag dÀremot inte!
HÄller med dig pÄ sista punkten dock!
Superocean kÀnns ju som ett vettigt alternativ annars dÄ den ocksÄ Àr borstad, förvisso 42mm som minst om @Opinioncarb kan tÀnja lite pÄ storleken![]()
Jag förstÄrMjae, jo pÄ distans, men inspirationen hÀmtades frÄn nÄgra av stadens mest fashionabla ur- hus
![]()
Blackbird Ă€r ett borstat alternativ.Ăr lite sugen, pĂ„ en breitling. Men vill ha borstat stĂ„l vilka modeller Ă€r det som egentligen finns i borstat utseende? GĂ€rna i 38-41mm
Och den bÀsta dessutom!!!! Navi 01! Glöm inte att kolla tÀthet Ärligen bara. Friendly advice...SÄÄ happy att vara med Breitling igen - Navitimer 01
![]()
Jo tack, ska göra det, men den lÀr inte komma i badet frivilligt, det har man andra doningar förOch den bÀsta dessutom!!!! Navi 01! Glöm inte att kolla tÀthet Ärligen bara. Friendly advice...
man sÀljer inte bra pjÀser helt enkelt!Fasiken inte lÀtt att hitta en vanlig Superocean eller typ en StÄlfisk till salu pÄ detta forum just nu, hoho vart Àr ni?
( spejjar )![]()
det dÀr Àr en riktigt bra bratte!!Tack @Breitlingfan för leveransen! Min första med pilotlÀnk, det kan vara den bÀsta lÀnken jag nÄgonsin testat.
![]()
Blev mer Àn snyggt det dÀrTack @Breitlingfan för leveransen! Min första med pilotlÀnk, det kan vara den bÀsta lÀnken jag nÄgonsin testat.
![]()
Jag ska slÀppa min tÀnkte jag, bara jag fÄr ork att fota och lÀgga upp annons... Vet inte om du vill ha tvÄtonsboetten eller inte, men det kan jag slÀppa hyfsat billigt.Saknar min ufo-chronomat...
![]()
![]()
![]()
Vad Àr det för ref pÄ din?Jag ska slÀppa min tÀnkte jag, bara jag fÄr ork att fota och lÀgga upp annons... Vet inte om du vill ha tvÄtonsboetten eller inte, men det kan jag slÀppa hyfsat billigt.
Det Àr en B13050Vad Àr det för ref pÄ din?
Ahh, trodde aldrig jag skulle kÀra ner mig i en gammal tvÄtons Breitling för nÄgra Är sedan. Men ack vad smaken Àndras (till det bÀttre?)Det Àr en B13050
Riktigt nice! Vad fÄr man pynta upp för en sÄdan?Blackbird Àr ett borstat alternativ.
![]()
Köpte nyligen en av @Breitlingfan som lÄg ute pÄ annons.Riktigt nice! Vad fÄr man pynta upp för en sÄdan?
Bra tips men hÄller med angÄende tavlorna!Nya Colten? 41mm
![]()
SÄg det nu! Riktigt fin, finns dessa med fler tavel verisioner Ä?Köpte nyligen en av @Breitlingfan som lÄg ute pÄ annons.