• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Saknar min ufo-chronomat...
Det jobbiga Àr att dessa verkar vara ganska svÄra att hitta i fint skick :dead:
IMG-20181019-WA0003 (1).jpeg
15403629368034175184990172987210.jpg
P1090594.JPG
Kanske kastar sten i glashus nu men den dÀr skulle du aldrig ha sÄlt ;) Grymt fin.

Kanske kastar sten i glashus nu men den dÀr skulle du aldrig ha sÄlt ;) Grymt fin.
Haha ja den skulle jag inte sÄlt. Men den Àr kvar pÄ forumet sÄ det Àr jag glad över iallafall. Att den inte hamnade hos nÄgon dÄre pÄ blocket ;)
Nej men den var grym. Hittar jag en liknande nÄgon gÄng i fint skick och det gÄr ihop med ekonomin slÄr jag till och har den som keeper. SÄ grym Àr den :p

Haha ja den skulle jag inte sÄlt. Men den Àr kvar pÄ forumet sÄ det Àr jag glad över iallafall. Att den inte hamnade hos nÄgon dÄre pÄ blocket ;)
Nej men den var grym. Hittar jag en liknande nÄgon gÄng i fint skick och det gÄr ihop med ekonomin slÄr jag till och har den som keeper. SÄ grym Àr den :p
Klart du hittar en nÄgon dag :)

Är lite sugen, pĂ„ en breitling. Men vill ha borstat stĂ„l vilka modeller Ă€r det som egentligen finns i borstat utseende? GĂ€rna i 38-41mm

nya Ă„ nya

den finns ju inte ens kvar i kollektionen lÀngre

tycker det Àr synd hur man gjorde med denna eftersom caset Àr rÀtt schyast men tavlorna Àr dööööödstrÄkiga
OkejdÄ, "senaste" colten dÄ ;)
Men att den inte fanns kvar lÀngre visste jag dÀremot inte!

HÄller med dig pÄ sista punkten dock!

Superocean kÀnns ju som ett vettigt alternativ annars dÄ den ocksÄ Àr borstad, förvisso 42mm som minst om @Opinioncarb kan tÀnja lite pÄ storleken :)

OkejdÄ, "senaste" colten dÄ ;)
Men att den inte fanns kvar lÀngre visste jag dÀremot inte!

HÄller med dig pÄ sista punkten dock!

Superocean kÀnns ju som ett vettigt alternativ annars dÄ den ocksÄ Àr borstad, förvisso 42mm som minst om @Opinioncarb kan tÀnja lite pÄ storleken :)
ska man ha en första bratte i dom storlekarna sÄ mÄste man ju ha en chronomat kan jag tycka!
en klassisk breitling

förstÄr inte varför man slÀpper en modell med grÄ och vit tavla pÄ 41mm medans 44an fick bÄde en blÄ och en svart...
och den designen förtjÀnar vingarna!

Tillbaka
Topp