LF ??Jag vÄgar inte, LF har koll pÄ oss...det vet du...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LF ??Jag vÄgar inte, LF har koll pÄ oss...det vet du...
LÀnsförsÀkringar
haha nu Àr jag inte med alls..LÀnsförsÀkringar![]()
Ja, det skulle man kunna sÀga. Eller iallafall bedriva en handelsverksamhethaha nu Àr jag inte med alls..
har ni köpt Ä sÄlt sÄ mycket sÄ banken undrar om ni tvÀttar pengar eller?
hade bytt bank direkt!Ja, det skulle man kunna sÀga. Eller iallafall bedriva en handelsverksamhet![]()
Ămnet har diskuterats hĂ€rhade bytt bank direkt!
https://www.blocket.se/vi/87389404.htm
Ăr detta ngt att ha?
Jag tycker att superocean heritage II Àr fina, men jag har redan överspenderat Ärets kul och skoj konto. Men Àr det samma verk i kronografen?
LÀste nÄgonstans att det Àr samma verk som Tudor Pelagos? -vanliga superocean heritage IIDen Àr jÀttefin men vÀldigt stor.
Nja, den vanliga herritage II har ett B20-verk (in-house) och kronografen har caliber 13
Ja det Àr i grunden ett Tudor MT5612.LÀste nÄgonstans att det Àr samma verk som Tudor Pelagos? -vanliga superocean heritage II
BÀsta Breitling-bröder! Jag kikar lite pÄ Chrono Cockpit, som en trevlig vardagsklocka. Jag Àr svag för kronografer och tycker att storleken pÄ knappt 40 mm verkar behaglig. Finns det nÄgra hÀr pÄ forumet som kan dela med sig av lite Àrliga wrist shots?
![]()
![]()
![]()
Haft dem alla typ: röd, blÄ, grön, vit, svart, GT, bullet, pilot, UTC... KÀnns som jag kan dem nu, haha.Om jag förstÄtt det rÀtt sÄ Àr den vÀl lika stor som den "vanliga chronomaten" (dvs UFO't som kom 1984)? Storleken pÄ den Àr nÀrmast perfekt för en vardagsklocka. Personligen skulle jag dock vÀlja en "UFO" eftersom jag gillar att kronografknapparna och kronan har samma design och att den finns i massor av roliga konfigurationer (flygvapenmodeller, lte ed roliga tavelfÀrger etc) och till rimliga priser om man bara att lite tÄlamod och kan vÀnta in ett bra erbjudande.
LÀste nÄgonstans att det Àr samma verk som Tudor Pelagos? -vanliga superocean heritage II
Som jag skrev tidigare sÄ Àr Ärets kul och skoj pengar slut... men bÄde Pelagos och Superocean Heritage II vÀcker ett osunt habegÀr.Om jag har förstÄtt saken rÀtt sÄ Àr urverket i breitling finare Àn det i pelagosen. Det jag har hört sÄ har breitling drivit fram kraven för nivÄn pÄ inhouseverket (gÄngreserv med mera) för att samarbetet mellan Tudor och breitling skulle vara möjligt.
Som jag skrev tidigare sÄ Àr Ärets kul och skoj pengar slut... men bÄde Pelagos och Superocean Heritage II vÀcker ett osunt habegÀr.
SkitfrÀn ju! Grattis!NyförvÀrvetE79362+Co-Pilot (UTC), Fullset
Sen blir det till att korta lÀnken, pilla och greja med funktionerna!
![]()
(Sorry...inte vÀrldens snyggaste miljö i bakgrunden)
Vart bÀr det av ? Perfekt flygarkompis pÄ resan.Up, up and away! Snart flyger vi![]()
![]()
Det blir lite Gran Canaria med familjenVart bÀr det av ? Perfekt flygarkompis pÄ resan.
VÄgar du bada med Aerospace eller blir det ombyte inför det ?Det blir lite Gran Canaria med familjen@Breitlingfan
LÄter riktig gottDet blir lite Gran Canaria med familjen@Breitlingfan
Hade nog vÄgat om jag visste att den var Provtryckt nyligen, tyvÀrr hanns inte detta med pga av för "tidig" julpynt avlÀmningar pÄ arbete osv, men vem vet , kanske chansar efter nÄgra bÀrs och GTVÄgar du bada med Aerospace eller blir det ombyte inför det ?
SpÀnnande! Ha en bra semesterHade nog vÄgat om jag visste att den var Provtryckt nyligen, tyvÀrr hanns inte detta med pga av för "tidig" julpynt avlÀmningar pÄ arbete osv, men vem vet , kanske chansar efter nÄgra bÀrs och GT![]()
Den obligatoriska flygölen Àr en riktig klassiker precis som Aerospace