• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

finns ju inget bÀttre Àn en fin chronomat!
idag har jag anvÀnt nr 529.

jag skulle vilja sÀga att denna Àr löjligt bra!
20200520_201047.jpg

Gillar verkligen Breitlings egna AOPA mÀrke
Hörde en historia om att breitling blev hotade med en stÀmning eftersom dom kopierat AOPA (airplane owners and pilots association) logotypen pÄ denna tavlan och dÀrav sÄ bytte dom tavlan pÄ denna vÀldigt tidigt. LÀst att dÀr bara skulle funnits 500 styckna men denna har serienummer över 500 sÄ den historien stÀmmer ju inte.

20200520_200958.jpg
Den ÄR löjligt bra! :)
Skön historia om AOPA logotypen, alltid intressant med lite kuriosa!

Vad sÀger ni om denna? SlÀpps som stöd till sjukvÄrden i kampen mot Covid dÀr en del av intÀkterna gÄr dit.

Screenshot_20200520-223944__01.jpg

Bilagor

• Screenshot_20200520-223944.jpg
    Screenshot_20200520-223944.jpg
    182.7 KB · Visningar: 2
  • Like
Reactions: bvb
Vad sÀger ni om denna? SlÀpps som stöd till sjukvÄrden i kampen mot Covid dÀr en del av intÀkterna gÄr dit.

Screenshot_20200520-223944__01.jpg
den Àr vÀl frÀck MEN jag tycker synd om dom 250 som kanske köpt den svarta i tron om att ha nÄgot speciellt nu nÀr breitling slÀpper 1000 till.....
Àven om det Àr skillnad pÄ tavelfÀrgen sÄ kÀnns detta bara fel Àn om det skÀnks pe gar till en bra sak

Har dom helt gĂ„tt över till rouleauxlĂ€nk för nya chronomat?Eller Ă€r det fler modeller? Är ju lovande, dĂ„ kanske fölket blir trött pĂ„ pilotlĂ€nken och skeppar ivĂ€g sin chronomat evo......:cool:

den Àr vÀl frÀck MEN jag tycker synd om dom 250 som kanske köpt den svarta i tron om att ha nÄgot speciellt nu nÀr breitling slÀpper 1000 till.....
Àven om det Àr skillnad pÄ tavelfÀrgen sÄ kÀnns detta bara fel Àn om det skÀnks pe gar till en bra sak

HÄller med. Jag hade varit riktigt less om jag var i en sÄdan sits och sÄ slÀpps en limited med nya fÀrger i 1000 ex till. Men fÀrgerna var riktigt nice och jag tycker om att man donerar en del till bra syfte.

Vad tror ni om samlarvÀrdet i dessa i framtiden?

Vill prova först, ska bestÀlla av Feskarn pÄ forumet!
Toppen med feskarns! KM globen hade lite olika band inne för breitling nÀr jag sökte nytt, de monterade sÄ rart pÄ min klocka sÄ jag fick kÀnna runt lite, slutade dÀremot med att inget föll mig i smaken pga 17cm handleder

Jag har bara en bratte, men gillar den och kommer förmodligen att köpa fler
15901634431384955749390710248703.jpg

upload_2020-5-22_17-5-36.png
den ser riktigt trevlig ut men du snÀlla lova mig en sak..
anvÀnd inte klocka pÄ samma arm som du har armbandet pÄ för du lÀr fÄ sÄ mÄnga onödiga smÄrepor pÄ boetten tack vare armbandet!

i övrgt sÄ ska du vara nöjd med den klockan! tavlan Àr super fin

Provar band men inte nöjd. Canvasbandet sÀtter jag tillbaka pÄ pluton dÀr det passar bÀttre. Men vad ska aerospace ha för band om jag Àr trött pÄ lÀnken? Förslag?
20200523_081225.jpg
20200523_081549.jpg
tycker plutonen Àr snygg pÄ natot!!!

angÄende aerospacen sÄ funkar dessa riktigt bra pÄ lÀnk
jag har hellre flera olika klockor Àn massor av olika val av band till en klocka...men alla Àr vi olika ;)

pröva nÄt trevligt lÀder till aerospacen!
kanske ett typiskt brattelÀder med contrastsömn..?

tycker plutonen Àr snygg pÄ natot!!!

angÄende aerospacen sÄ funkar dessa riktigt bra pÄ lÀnk
jag har hellre flera olika klockor Àn massor av olika val av band till en klocka...men alla Àr vi olika ;)

pröva nÄt trevligt lÀder till aerospacen!
kanske ett typiskt brattelÀder med contrastsömn..?
HÄller med egentligen! Byter sÀllan band eller lÀnk, försöker hitta nÄt som passar och sen köra pÄ det! Bra anledning att ha fler klockor ocksÄ ;)

Senast Àndrad:
den ser riktigt trevlig ut men du snÀlla lova mig en sak..
anvÀnd inte klocka pÄ samma arm som du har armbandet pÄ för du lÀr fÄ sÄ mÄnga onödiga smÄrepor pÄ boetten tack vare armbandet!

i övrgt sÄ ska du vara nöjd med den klockan! tavlan Àr super fin
tack, jag ska försöka att inte anvÀnda armbandet:):)men svÄrt

Provar band men inte nöjd. Canvasbandet sÀtter jag tillbaka pÄ pluton dÀr det passar bÀttre. Men vad ska aerospace ha för band om jag Àr trött pÄ lÀnken? Förslag?
20200523_081225.jpg
20200523_081549.jpg
Tycker det svarta vart riktigt snyggt. Kanske ett likadant men i blÄtt för att matcha Ànnu mer? DÄ tror jag du trÀffar rÀtt :)

Tillbaka
Topp