• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Varmt vatten och tvÄl fungerar Àven om vissa prickar kan sitta som satan.
1E67CADD-0C6E-447D-AB44-F089E8CDB410.jpeg
6E24426A-DACE-45A5-8206-B2055FC20FB0.jpeg

Nog snÀllare mot resinet Àn mitt tips ocksÄ.

Ok, nu vill jag höra historien om just den fyrkanten... :stop: :wideyed: :nailbiting:

MisstÀnkte att det skulle komma upp :). Skulle helt enkelt imponera pÄ min lille grabb och bevisa den beryktade tÄligheten genom att kasta ut den frÄn övervÄningen ett gÀng gÄnger. Gick bra tills den gick rakt pÄ en vass stenkant. SÄ det fÄr nog hÀnföras till icke naturligt anvÀndande.

MisstÀnkte att det skulle komma upp :). Skulle helt enkelt imponera pÄ min lille grabb och bevisa den beryktade tÄligheten genom att kasta ut den frÄn övervÄningen ett gÀng gÄnger. Gick bra tills den gick rakt pÄ en vass stenkant. SÄ det fÄr nog hÀnföras till icke naturligt anvÀndande.
:hilarious::hilarious::hilarious: VÀrldsklass! (fast jag hade hoppats pÄ minst en .22 i den hÀr historien) :D

Ska slÄ till pÄ nya Frogman men har sÄdan beslutsÄngest gÀllande fÀrgval. Behöver rÄd :D. Vilken hade du valt och varför?
9A2884DC-D267-4B1B-B3A0-6AEC6E500F46.jpeg
7543C3C9-92FC-41F6-B3B5-E763F5B35DA8.jpeg
Helst hade jag valt den röda men det verkar som att den kanske Àr JDM? Har i alla fall inte sett den hos nÄgon europeisk ÄterförsÀljare. I andra hand hade jag valt den blÄ eftersom den har lite roliga och ffa tydligare accentfÀrger.

.... men klockan funkar fortfarande och Àr helt lÀsbar, det gÀllar bara att hÄlla den borta frÄn större mÀngd vatten ;)

Caliroots kör just nu 40% rea pÄ alla G-shocks. GÀller tills imorgon.
Tack för tipset! :happyhappy: Är lite sugen pĂ„ en till froggie men man Ă€r ju inte jĂ€ttepepp pĂ„ att handla dĂ€r efter strulet sist. NĂ„gon fick en DOA, en annan hade nĂ„gon defekt och det var tydligen ett jĂ€kla strul innan de ville rĂ€tta till det.

Helst hade jag valt den röda men det verkar som att den kanske Àr JDM? Har i alla fall inte sett den hos nÄgon europeisk ÄterförsÀljare. I andra hand hade jag valt den blÄ eftersom den har lite roliga och ffa tydligare accentfÀrger.

Klockmagasinet hade en röd i lager igÄr sÄg jag men inte idag. Tack sÄ mycket för din input :).

• Like
Reactions: HSK
Tack för tipset! :happyhappy: Är lite sugen pĂ„ en till froggie men man Ă€r ju inte jĂ€ttepepp pĂ„ att handla dĂ€r efter strulet sist. NĂ„gon fick en DOA, en annan hade nĂ„gon defekt och det var tydligen ett jĂ€kla strul innan de ville rĂ€tta till det.

Jag fick DOA pÄ en GG-1000-1AER som jag bestÀllde frÄn Caliroots dock löste det sig smidigt för min del med Äterbetalning.

• Like
Reactions: HSK

Haha. Gjorde nÄt liknande med en gammal fyrkant men spÀnnet pajade.

DOA? Jag bestĂ€llde min Mudmaster frĂ„n Cali och det var inga problem. Är ocksĂ„ sugen pĂ„ en Froggie men vette fan om jag kan rĂ€ttfĂ€rdiga det nĂ€r jag köpte en MR-G för ca tvĂ„ veckor sedan :bag:

Jag fick DOA pÄ en GG-1000-1AER som jag bestÀllde frÄn Caliroots dock löste det sig smidigt för min del med Äterbetalning.
Var det inte nÄgon annan som hade ett jÀkla strul med dem eller minns jag bara fel? o_O Skönt att höra att det gick smidigt för dig i alla fall.
@bob_sthlm Den röda Àr riktigt frÀsch dock Àr jag osÀker om den Àr lite för vÄgad för min smak ;).
Äsch, det gĂ„r ju alltid att byta band om du vill tona ner den lite. ÖverlĂ€gset snyggast accentfĂ€rger av de tre!
DOA? Jag bestĂ€llde min Mudmaster frĂ„n Cali och det var inga problem. Är ocksĂ„ sugen pĂ„ en Froggie men vette fan om jag kan rĂ€ttfĂ€rdiga det nĂ€r jag köpte en MR-G för ca tvĂ„ veckor sedan :bag:
Dead on arrival dvs. trasig vid leverans. Samma hÀr, köpte ju precis en froggie men jag fick mersmak.... :rolleyes:

• Like
Reactions: Ncs

Full förstÄelse för det. Men nÄn gÄng mÄste du testa en Froggie GWF D1000. Helt klart en utomordentligt bra klocka. :)

Coolt asymmetrisk, gedigen i varje mm, grym byggkvalité, andas tool och futurism. Finns inte mÄnga klockor som klÄr den.

Tillbaka
Topp