Writer136
Silver
Varmt vatten och tvÄl fungerar Àven om vissa prickar kan sitta som satan.
Nog snÀllare mot resinet Àn mitt tips ocksÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Varmt vatten och tvÄl fungerar Àven om vissa prickar kan sitta som satan.
Det behövs ingen rotation med en sÄn skönhet!DÄlig rotation för tillfÀllet
Japp, dÀr ligger era Mudmasters och Frogmans till de som suktade efter dessa!Caliroots kör just nu 40% rea pÄ alla G-shocks. GÀller tills imorgon.
Ok, nu vill jag höra historien om just den fyrkanten...Det pratas mycket om likheten med en annan vÀlkÀnd klocka, men det jag verkligen gillar med GA 2100 Àr hur oerhört lik den gamla hederliga squaren man har gjort den
DÄ Àr vi tvÄ!!Ok, nu vill jag höra historien om just den fyrkanten...
Ok, nu vill jag höra historien om just den fyrkanten...
VÀrldsklass! (fast jag hade hoppats pÄ minst en .22 i den hÀr historien)MisstÀnkte att det skulle komma upp . Skulle helt enkelt imponera pÄ min lille grabb och bevisa den beryktade tÄligheten genom att kasta ut den frÄn övervÄningen ett gÀng gÄnger. Gick bra tills den gick rakt pÄ en vass stenkant. SÄ det fÄr nog hÀnföras till icke naturligt anvÀndande.
Ska slÄ till pÄ nya Frogman men har sÄdan beslutsÄngest gÀllande fÀrgval. Behöver rÄd . Vilken hade du valt och varför?
Helst hade jag valt den röda men det verkar som att den kanske Àr JDM? Har i alla fall inte sett den hos nÄgon europeisk ÄterförsÀljare. I andra hand hade jag valt den blÄ eftersom den har lite roliga och ffa tydligare accentfÀrger.Ska slÄ till pÄ nya Frogman men har sÄdan beslutsÄngest gÀllande fÀrgval. Behöver rÄd . Vilken hade du valt och varför?
MisstÀnkte att det skulle komma upp . Skulle helt enkelt imponera pÄ min lille grabb och bevisa den beryktade tÄligheten genom att kasta ut den frÄn övervÄningen ett gÀng gÄnger. Gick bra tills den gick rakt pÄ en vass stenkant. SÄ det fÄr nog hÀnföras till icke naturligt anvÀndande.
Tack för tipset! Ăr lite sugen pĂ„ en till froggie men man Ă€r ju inte jĂ€ttepepp pĂ„ att handla dĂ€r efter strulet sist. NĂ„gon fick en DOA, en annan hade nĂ„gon defekt och det var tydligen ett jĂ€kla strul innan de ville rĂ€tta till det.Caliroots kör just nu 40% rea pĂ„ alla G-shocks. GĂ€ller tills imorgon.
Helst hade jag valt den röda men det verkar som att den kanske Àr JDM? Har i alla fall inte sett den hos nÄgon europeisk ÄterförsÀljare. I andra hand hade jag valt den blÄ eftersom den har lite roliga och ffa tydligare accentfÀrger.
Tack för tipset! Ăr lite sugen pĂ„ en till froggie men man Ă€r ju inte jĂ€ttepepp pĂ„ att handla dĂ€r efter strulet sist. NĂ„gon fick en DOA, en annan hade nĂ„gon defekt och det var tydligen ett jĂ€kla strul innan de ville rĂ€tta till det.
Den nedersta !Ska slÄ till pÄ nya Frogman men har sÄdan beslutsÄngest gÀllande fÀrgval. Behöver rÄd . Vilken hade du valt och varför?
Ska slÄ till pÄ nya Frogman men har sÄdan beslutsÄngest gÀllande fÀrgval. Behöver rÄd . Vilken hade du valt och varför?
Jag hade tagit den med rött band, Àven om du inte hade ned den men det Àr för att jag nÀstan bara har svarta klockor
MisstÀnkte att det skulle komma upp . Skulle helt enkelt imponera pÄ min lille grabb och bevisa den beryktade tÄligheten genom att kasta ut den frÄn övervÄningen ett gÀng gÄnger. Gick bra tills den gick rakt pÄ en vass stenkant. SÄ det fÄr nog hÀnföras till icke naturligt anvÀndande.
DOA? Jag bestĂ€llde min Mudmaster frĂ„n Cali och det var inga problem. Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en Froggie men vette fan om jag kan rĂ€ttfĂ€rdiga det nĂ€r jag köpte en MR-G för ca tvĂ„ veckor sedanTack för tipset! Ăr lite sugen pĂ„ en till froggie men man Ă€r ju inte jĂ€ttepepp pĂ„ att handla dĂ€r efter strulet sist. NĂ„gon fick en DOA, en annan hade nĂ„gon defekt och det var tydligen ett jĂ€kla strul innan de ville rĂ€tta till det.
Var det inte nÄgon annan som hade ett jÀkla strul med dem eller minns jag bara fel? Skönt att höra att det gick smidigt för dig i alla fall.Jag fick DOA pÄ en GG-1000-1AER som jag bestÀllde frÄn Caliroots dock löste det sig smidigt för min del med Äterbetalning.
Ăsch, det gĂ„r ju alltid att byta band om du vill tona ner den lite. ĂverlĂ€gset snyggast accentfĂ€rger av de tre!@bob_sthlm Den röda Ă€r riktigt frĂ€sch dock Ă€r jag osĂ€ker om den Ă€r lite för vĂ„gad för min smak .
Dead on arrival dvs. trasig vid leverans. Samma hĂ€r, köpte ju precis en froggie men jag fick mersmak....DOA? Jag bestĂ€llde min Mudmaster frĂ„n Cali och det var inga problem. Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en Froggie men vette fan om jag kan rĂ€ttfĂ€rdiga det nĂ€r jag köpte en MR-G för ca tvĂ„ veckor sedan
DOA? Jag bestĂ€llde min Mudmaster frĂ„n Cali och det var inga problem. Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en Froggie men vette fan om jag kan rĂ€ttfĂ€rdiga det nĂ€r jag köpte en MR-G för ca tvĂ„ veckor sedan