MTG 5544 MRG 5531
Det Àr jag som Àr ute och snurrar och yrar. Tack för klargörandet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MTG 5544 MRG 5531
Pulsen stiger inför upphÀmtning av gruppköpsklocka,
StÀmningsfullt. Bra fÀrgkomposition.Trevlig sommar
Japp (men pulsen var nog mer relaterat till att jag nyss trÀnat och Àlgade lite för att hinna med tricken.Haha, puls 118.
Ăr det en Seiko pĂ„ gĂ„ng?
Snyggt! Ăr sjĂ€lv sugen pĂ„ en DW-5600E i foxfire-utförande. Men har hittills inte orkat, mĂ„ste bestĂ€llas frĂ„n Japan sĂ„ vitt jag vet och kostnaden blir det dubbla mot en Illuminator.Firar 1000 post med min DW-5600EG-9VQ Foxfire (inte 100% pĂ„ att det Ă€r rĂ€tt beteckning till den modellen) frĂ„n (1995/1996) som jag lyckades fixa delar till.
Delarna Àr frÄn en senare modell DW-5600EG-9VS.
Otrolig glad att jag kunde hitta bezel och armband som passade till den. Nu ser den ny ut.
Snyggt! Ăr sjĂ€lv sugen pĂ„ en DW-5600E i foxfire-utförande. Men har hittills inte orkat, mĂ„ste bestĂ€llas frĂ„n Japan sĂ„ vitt jag vet och kostnaden blir det dubbla mot en Illuminator.
Den med vit text pÄ bezel DW-5600E Foxfire kan man hitta lÀtt i Japan, för den sÀljs nya fortfarande. Med frakt och tull sÄ kostar det lite extra mot en illuminator.
Men jag tror ÀndÄ inte det blir sÄ mycket mer Àn om man köper en DW-5600E i Sverige. Speciellt om du ska köpa den i butik.
Det som Àr extra rolig med min Àr att den tillverkades 1995 (officiellt release 1996), bakboetten har den Àldre gravering dÀr det stÄr G-shock utan nÄgot "ram" runt om.
Fick följa med till gymmet!
Coolt att de fortfarande tillverkas. Men den vanliga DW 5600, sÀljs den i Japan ocksÄ?
Trodde det var mer eller mindre vintage.
Vattenbad en liten stund? Eller Àr det oljefÀrg?NÄgon som har bra förslag pÄ hur man kan fÄ bort fÀrgstÀnk utan att matta ner displayen eller liknande?
Cellulosa. FÄr testa ett bad under kvÀllenVattenbad en liten stund? Eller Àr det oljefÀrg?
Annars ger nuvarande utseende en hÀrlig G-ShockpatinaCellulosa. FÄr testa ett bad under kvÀllen
Ja, den Àr ju beaternas beater sÄ det gör iofs ingetAnnars ger nuvarande utseende en hÀrlig G-Shockpatina
Ja den Àr verkligen braMan mÄste ju bara Àlska den knivskarpa displayen.
Enligt @S.L sÄ gÄr klockan att kokaNÄgon som har bra förslag pÄ hur man kan fÄ bort fÀrgstÀnk utan att matta ner displayen eller liknande?
Hehe, klart klockan gÄr att koka.Enligt @S.L sÄ gÄr klockan att koka
NÄgon som har bra förslag pÄ hur man kan fÄ bort fÀrgstÀnk utan att matta ner displayen eller liknande?
NÄgon som har bra förslag pÄ hur man kan fÄ bort fÀrgstÀnk utan att matta ner displayen eller liknande?
Varmt vatten och tvÄl fungerar Àven om vissa prickar kan sitta som satan.NÄgon som har bra förslag pÄ hur man kan fÄ bort fÀrgstÀnk utan att matta ner displayen eller liknande?