Jag har testat mÄnga olika G-shocks i varierande prisklass och Frogman Àr den första som fÄtt mig att verkligen kÀnna "wow, vilken kvalitet!". Den har i stort sett samma funktioner som Rangeman (utom dyklogg tror jag?) som kostar en brÄkdel sÄ det Àr inte funktionerna man betalar för men man kÀnner verkligen kvalitetsskillnaden nÀr man har dem i handen. Och sÄ Àlskar jag sÄ klart designen, den bÀrs förvÄnansvÀrt bra trots storleken men det Àr vÀl en smaksak antar jag.Full förstÄelse för det. Men nÄn gÄng mÄste du testa en Froggie GWF D1000. Helt klart en utomordentligt bra klocka.
Coolt asymmetrisk, gedigen i varje mm, grym byggkvalité, andas tool och futurism. Finns inte mÄnga klockor som klÄr den.
Den Àr dessutom relativt "billig" sett till dess kvalitet, att det Àr toppmodellen inom deras digitala serier och jÀmfört med vad man fÄr hos andra varumÀrken för samma pris. Jag blev som sagt lite sugen pÄ en blÄ froggie efter att ha fÄtt hem ARR och de verkar sÀljas skamligt billigt som begagnade, Ätminstone hÀr pÄ KS.