Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köpte den vanliga. Solar kostade 1500kr merJAg diggar instinct. Den kÀnns som en gshock. Menyerna Àr överskÄdliga. Bra mips skÀrm. Man kan tom stÀlla in förinstÀllda meddelanden man kan skicka med en knapptryckning. Bra batteritid Àven om den fÄr laddas en gÄng per vecka.
Köpte du vanliga eller solar?
Med risk för att jag missförstĂ„tt dig:Jag Ă€r sugen pĂ„ en square. Skulle helst av allt ha en med possitiv display, solar, radio controllerad och BT kompatibel. Golliaz versionen verkar vara den enda som jag kan hitta. Gillar designen men skulle gĂ€rna vilja ha möjligheten att lyfta ut modulen för att bygga en vit och svart klocka. Kan man bli av med âplasenâ som sitter runt digital displayen och hur funkar det i sĂ„ fall? Har
kikat pĂ„ Tiltox men hittar bara armband och âbezelsâ.
Som roloj sĂ€ger. Du fĂ„r hitta tvĂ„ st ur samma serie som du vill kombinera och sen ta ut modulen och stoppa i den andra.Jag Ă€r sugen pĂ„ en square. Skulle helst av allt ha en med possitiv display, solar, radio controllerad och BT kompatibel. Golliaz versionen verkar vara den enda som jag kan hitta. Gillar designen men skulle gĂ€rna vilja ha möjligheten att lyfta ut modulen för att bygga en vit och svart klocka. Kan man bli av med âplasenâ som sitter runt digital displayen och hur funkar det i sĂ„ fall? Har
kikat pĂ„ Tiltox men hittar bara armband och âbezelsâ.
Det hÀnde en grejJAg diggar instinct. Den kÀnns som en gshock. Menyerna Àr överskÄdliga. Bra mips skÀrm. Man kan tom stÀlla in förinstÀllda meddelanden man kan skicka med en knapptryckning. Bra batteritid Àven om den fÄr laddas en gÄng per vecka.
Köpte du vanliga eller solar?
Och förbĂ€ttrad batterifunktion. Ăr nog ett bra byte. Hade jag köpt den nya hade jag köpt den med surf och tidvatten.Det hĂ€nde en grej
Började kolla lite pÄ den med solar. Den hade ju förbÀttrad pulsmÀtare och lite annat, sÄ jag bytte.
Guld? Eller?
Snyggt, den ultimata fyrkanten! Det enda jag stör mig pÄ Àr all jÀkla text. MÄste den konstant informera om att det Àr sommartid, att man har inaktiverat knappljud osv? Det kÀnns som att man borde ha koll pÄ det ÀndÄ.Kör lite vÀtskepaus i stÀdningen och GW-5000 fÄr agera beater idag.
Helt rÀtt! Jag tÀnkte pÄ dig nÀr jag postade bilden men ville inte mobbas merGuld? Eller?
Snyggt, den ultimata fyrkanten! Det enda jag stör mig pÄ Àr all jÀkla text. MÄste den konstant informera om att det Àr sommartid, att man har inaktiverat knappljud osv? Det kÀnns som att man borde ha koll pÄ det ÀndÄ.
Ăh, det Ă€r en G-shock, det ska vara massor med text!Guld? Eller?
Snyggt, den ultimata fyrkanten! Det enda jag stör mig pÄ Àr all jÀkla text. MÄste den konstant informera om att det Àr sommartid, att man har inaktiverat knappljud osv? Det kÀnns som att man borde ha koll pÄ det ÀndÄ.
NyförvÀrvet innan och efter jag böjt till bandet med hjÀlp av varmt vatten. Tack för tipset @spammerstakeahike, blev riktigt bra
Blir vĂ€ldigt mycket annat mĂ€rke Ă€n G-shock hĂ€r nu men det Ă€r kanske en G-shock-utmanareOch förbĂ€ttrad batterifunktion. Ăr nog ett bra byte. Hade jag köpt den nya hade jag köpt den med surf och tidvatten.
Nej men för samma pris kan man ju lika gÀrna ta en till funktion kolla pÄ hemsidan. Olika fÀrger olika funktioner.Blir vÀldigt mycket annat mÀrke Àn G-shock hÀr nu men det Àr kanske en G-shock-utmanare
Aha, har dom olika fÀrgerna olika funktioner ocksÄ? Tidvatten i Sverige har man inte sÄ mycket nytta av eller...?
I know Jobbar pÄ det!Sitter som gjuten.
Du mÄste dock jobba mer pÄ solcellerna!
Dom Àr lite olika ...
GWG1000 pÄ nytt ökenband bredvid lillebror F91W.
Och förbĂ€ttrad batterifunktion. Ăr nog ett bra byte. Hade jag köpt den nya hade jag köpt den med surf och tidvatten.