Tredje klockan in för idag. DW-5035D-1B 35th Anniversary. Nu fÄr det bli en paus .
HÀr gÄr det undan.
Det Àr en trevlig modell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tredje klockan in för idag. DW-5035D-1B 35th Anniversary. Nu fÄr det bli en paus .
HÀr gÄr det undan.
Det Àr en trevlig modell.
Haha ja tyvÀrr pÄ gott och ont .
Den Àr absolut trevlig dock Àr jag inte sÄ imponerad av den prickiga displayen .
Displayen Àr snyggast i makrolÀge.
Lite svÄr att avlÀsa tiden pÄ den tycker jag.
Det Àr vÀl nÄgon hÀr pÄ forumet som har moddat den med en superskarp positiv display frÄn nÄgon annan modell. @Fujoor kanske?Haha ja tyvÀrr pÄ gott och ont .
Den Àr absolut trevlig dock Àr jag inte sÄ imponerad av den prickiga displayen .
Inte sÄ krÄngligt. Tar nÄgra minuter.Jag visste att @Ploprof hade en som ser helt magisk ut med displayen . TyvÀrr har jag inte den kunskapen gÀllande modd sÄ jag vÄgar mig inte pÄ det .
Inte sÄ krÄngligt. Tar nÄgra minuter.
Det Àr nÀstan omöjligt att pajja en gshock men skriv hÀr om du fÄr sÄna tankar sÄ stöttar vi digTror dig men skulle behöva nÄgon halv trasig klocka och börja experimentera med .
Det Àr nÀstan omöjligt att pajja en gshock men skriv hÀr om du fÄr sÄna tankar sÄ stöttar vi dig
Hei.Tror dig men skulle behöva nÄgon halv trasig klocka och börja experimentera med .
Hur tusan kommer den Ät glaset? Man fÄr var rejÀlt oförsiktig eller?Hei.
Det er bare Ă„ hoppe i det,.
Det er balsam for sjelen Ă„ sitte Ă„ fikle med en casio.
Noen moduler til gamle square (Blant annet 691, 901 og 240), har en alarm-fjÊr som kan skade silketrykket pÄ innsiden om en ikke passer pÄ.
Ved rikling av modulen, f.eks ved Ä vri den dersom en har satt den skjevt inn, risikerer en Ä lage stygge merker pÄ innsiden av glasset.
Noen legger en liten bit Carbon-tape pÄ innsiden av glasset der alarm-fjÊra treffer. Dette beskytter innsiden av glasset,. -Bakdelen er at alarmen blir litt svakere.
Bildene under viser modulen med alarm-fjĂŠra.
PÄ Þverste bildet ser du hvordan fjÊra har Þdelagt displayet pÄ innsiden. (Mellom "Light" og "REM on-off-knappene).
Alarm-fjÊra presser faktisk mot innsiden av glasset nÄr modulen er satt inn.Hur tusan kommer den Ät glaset? Man fÄr var rejÀlt oförsiktig eller?
Skönt att se fler som tröttnar pÄ nya klockor inom nÄgon veckaHeads up. om nÄgon Àr sugen, dra ett PM.
ja du vet hur det ÀrSkönt att se fler som tröttnar pÄ nya klockor inom nÄgon vecka
Det Àr vÀl nÄgon hÀr pÄ forumet som har moddat den med en superskarp positiv display frÄn nÄgon annan modell. @Fujoor kanske?
Kolla om du hittar en GW-B5600HR-lÀnk med dom röda inlÀggen i lÀnkarna sÄ har de en bullseye Vet en som har en sÄn pÄ sin ARBlev typ lite förÀlskad dÀr .
Jag har dock införskaffat en kombilÀnk som jag ska montera samt bestÀllt en ny bezel med röda text detaljer. Tror det kommer bli en fulltrÀff .
Jag har haft inte mindre Àn 4 olika moduler i den dÀr.
Det slutade med en inverterad och den har jag burit varenda trÀningsrunda dom sista 8 mÄnaderna.
Edit: passar pÄ att fira 1 Är pÄ KS och 780 inlÀgg. Jeeeej Mig!
displayen gör den till min favorit, smaken Àr uppenbarligen olika
Kolla om du hittar en GW-B5600HR-lÀnk med dom röda inlÀggen i lÀnkarna sÄ har de en bullseye Vet en som har en sÄn pÄ sin AR
NÄgot för dig @Flipper2
En fishing timer
https://www.g-central.com/casio-fishing-gear-watches-with-fishing-timer/
Men den har ju fiskar pÄ displayenSka jag nedgradera mig tycker du? ... visst den verkar kul, skön naturgrön fÀrg och kostar inga pengar alls men, njae... inte sÄ anvÀndbar som man skulle tycka... jag hÄller mig till Mudden
NÄgot för dig @Flipper2
En fishing timer
https://www.g-central.com/casio-fishing-gear-watches-with-fishing-timer/