• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ni som har GBX100: upplever ni att ljusstyrkan gÄr upp och ner i takt med sekundvisningen? Jag mÀrkte det nÀr jag tittade noga och vet inte riktigt om det Àr ett medvetet designval eller om det kanske Àr nÄgot som Àr galet.
Visst Àr det vÀl sÄ att MIP displayer endast drar ström nÀr nÄgonting Àndras pÄ displayen?
LÄter som dÄligt batteri/strömtillförsel och/eller barnsjukdom pÄ ny modell kanske?

• Like
Reactions: HSK
Visst Àr det vÀl sÄ att MIP displayer endast drar ström nÀr nÄgonting Àndras pÄ displayen?
LÄter som dÄligt batteri/strömtillförsel och/eller barnsjukdom pÄ ny modell kanske?
Ingen aning men det lÄter rimligt. Jag har haft pÄ mig klockan hela dagen men mÀrkte det först nu nÀr jag satt och granskade den pÄ nÀra hÄll. Det kan vara lite svÄrt att se men om man vet om att det finns dÀr sÄ Àr det störande. Det skulle vara intressant att veta om andra har upplevt samma sak eller om det Àr frÄgan om ett mÄndagsex men det lutar Ät att det Àr bristfÀllig teknik som du Àr inne pÄ.

Ingen aning men det lÄter rimligt. Jag har haft pÄ mig klockan hela dagen men mÀrkte det först nu nÀr jag satt och granskade den pÄ nÀra hÄll. Det kan vara lite svÄrt att se men om man vet om att det finns dÀr sÄ Àr det störande. Det skulle vara intressant att veta om andra har upplevt samma sak eller om det Àr frÄgan om ett mÄndagsex men det lutar Ät att det Àr bristfÀllig teknik som du Àr inne pÄ.
Liknande fenomen Äterfinns pÄ vanlica lcd pÄ fyrkanterna med. Vissa upplevs som flimmriga i starkt soljus. Riktigt irriterande nÀr man sett det en gÄng för det Àr svÄrt att inte se det igen sen... :wtf:

• Like
Reactions: HSK
F14456B0-8722-495B-BD6D-73AC4A8B338A.jpeg

Är det nĂ„gon mer som reagerat pĂ„ hur mĂ„nga G-Shocks som Ă€r ute till försĂ€ljning för tillfĂ€llet? Kanske beror det pĂ„ att sommaren Ă€r slut.. :sorry:

Ingen som vill flippa sin g-shock mot en monchard trenshunter. Trenshuntern Àr grym men fÄtt ett g-sug;)

Söker frÀmst square och lÀgger med fördel lite mellan.:)

Tillbaka
Topp