• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har varit sugen att buda hem en sÄn frÄn Japan, men gav upp dÄ jag insÄg att det Àr svÄr att fÄ tag pÄ delar.

Svar ja, men inte original. Kopiorna kÀnns kanske inte helt 100% kvalitet som Casio original men ja... det gÄr ju inte lÀngre att fÄ tag pÄ sÄ.
Sök pÄ ebay sÄ hittar du.

Edit: Àsch dÄ, trodde det var din. ser att det Àr Haugesunds. han har nog ett helt lager med extra bezels. ;)

Äh, fÄ man bli lite avis. En sÄn stÄr högt pÄ önskelistan.
FÄ man frÄga var du fick tag i en sÄn?
En sÄn skulle jag vilja modda med en gul sunburst display.

Den Àr absolut trevlig och jag Àlskar guld detaljerna dock har jag inte klickat 100% med den Ànnu eller displayen rÀttare sagt :rolleyes::cool:. Ja absolut jag gav 1500kr för den. Hade varit kul att se den modden :).

Idag Àr denna skönhet med pÄ jobbet :D.
C25C3378-4395-4E45-BDA5-CECAC9AD16FF.jpeg

Senast Àndrad:
Jag Àr helt sÀkert pÄ att nÄgon Àger en sÄn mod hÀr i gruppen. Minns att jag har sett den förrut.
Ja, jag förstÄr dig, jag Àr ocksÄ en sucker för gulddetaljer.

Den Àr absolut trevlig och jag Àlskar guld detaljerna dock har jag inte klickat 100% med den Ànnu eller displayen rÀttare sagt :rolleyes::cool:. Ja absolut jag gav 1500kr för den. Hade varit kul att se den modden :).

Tillbaka
Topp