Urtyp
Guld
Störigt med frakt som Àr 18 gÄnger mer Àn priset pÄ klockan bara!Jajjemen. För det groteska priset av 3 bagis, sÄ tÀnkte jag att det funkar att chansa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Störigt med frakt som Àr 18 gÄnger mer Àn priset pÄ klockan bara!Jajjemen. För det groteska priset av 3 bagis, sÄ tÀnkte jag att det funkar att chansa![]()
Snyggt! Var pÄ Stekenjokk för nÄgra veckor sedan, inte lÄngt frÄn MarsfjÀlletDen mest stryktÄlige i klocklÄdan fick hÀnga med utanpÄ skaljackan under en tredagars tur pÄ MarsfjÀllet, 1590 möh, i Södra Lappland.![]()
![]()
Bra pris. Har du en lÀnk till affÀren?
FÄr vÀl tÀnka som sÄ att tur inte klockan kostade 300 och frakten var 18 ggr pÄ det priset istÀlletStörigt med frakt som Àr 18 gÄnger mer Àn priset pÄ klockan bara!![]()
Skönt att fÄ pÄ sig en G-shock igen efter att ha varit otrogen med Garmin nÄgra dagar
![]()
Helt underbart att se!3 Äringen letade efter sin Casio (typ w-59) som han nÀstan aldrig anvÀnder och hittade den inte. Jag föreslog sÄklart en G-Shock square men den var obekvÀm sa han. Det blev till slut en grön 2100. Han blev överlycklig och stolt. Jag blev nog gladare haha
![]()
PÄ tal om Tradera. Det ligger en GWG-1000 ute med bud pÄ 4500 kr. Hur resonerar köparen dÀr? Den gÄr att köpa ny hos Caliroots för 4250 kr.
https://www.tradera.com/item/190208/415034513/casio-g-shock-mudmaster-gwg-1000-a3er
3 Äringen letade efter sin Casio (typ w-59) som han nÀstan aldrig anvÀnder och hittade den inte. Jag föreslog sÄklart en G-Shock square men den var obekvÀm sa han. Det blev till slut en grön 2100. Han blev överlycklig och stolt. Jag blev nog gladare haha
![]()
PÄ tal om Tradera. Det ligger en GWG-1000 ute med bud pÄ 4500 kr. Hur resonerar köparen dÀr? Den gÄr att köpa ny hos Caliroots för 4250 kr.
https://www.tradera.com/item/190208/415034513/casio-g-shock-mudmaster-gwg-1000-a3er
Cool pjÀs. Var det den du 3d printade skal till sjÀlv?
Det kan vi nog lösa
- Har köparen inte koll kÀnns kanske halva listpriset ok?Jag tror det Àr samma person som försökte sÀlja den pÄ KS för 5k tidigare i veckan
Helt underbart att se!SÄ det Àr i tre-ÄrsÄldern man ska introducera G-Shocks alltsÄ. Min grabb Àr ocksÄ tre, jag fÄr nog lÄta honom prova en Square idag. Han har haft en Terrorist-Casio med trasigt spÀnne som han anvÀnt mest pÄ skoj.
![]()
Det var tanken!Snyggt matchat med rulltrappans discobelysning.![]()
Tycker verkligen dom lyckats med den klockmodellen, alla har rÄd och sjukt bra kvalle pÄ dom!Som fÀrsk husÀgare Àr det mycket som ska fixas. HÀckar ska klippas och det ska borras och hamras. Som smÄbarnsförÀlder blir man Àven utsatt för diverse attacker av geggig mat. Detta har medfört att jag i princip uteslutande har kört pÄ min g-shock de senaste tvÄ veckorna, vilket jag varit glad för varje gÄng jag mÀrkt att jag rÄkat "dinga" eller repa klockan. DÄ Àr det skönt att titta ner pÄ handleden och inse att man "bara" har en g-shock pÄ handleden.
Idag körde jag mc till jobbet och kommer avsluta dagen med babysim ( ErikGBG har lovat att fixa VIP-rum till lilleman och mig). Ăven detta Ă€r en ypperlig g-shock dag. Klinkers Ă€r hĂ„rt och vasst och vatten krĂ€ver tĂ€thet.
Klockan inhandlades nÄgon gÄng under tidigt 2000-tal och kostade mig ungefÀr 700kr. Den har spelat paintball, brottats, boxats och blivit utsatt för diverse misshandel utan att gnÀlla det minsta. TidhÄllningen Àr hyfsat klanderfri. Den brukar diffa cirka 30sek/halvÄr.
Ibland undrar jag vad det Àr vi hÄller pÄ med. 700kr Àr ju allt som behövs för att införskaffa en klocka som tÄl allt. Hur som helst; Jag har kommit fram till att jag Àlskar min g-shock.
![]()