Inte sÄ mycket soppa kvar va? GÄr den pÄ de sista Ängorna?![]()
AnvÀnde sÄklart enbart muskelkraft! SÄgen sÄg ut som en lie. Skitkompakt trÀd. Tungt som attans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte sÄ mycket soppa kvar va? GÄr den pÄ de sista Ängorna?![]()
Jag tÀnkte mer pÄ klockans brÀnsle...AnvÀnde sÄklart enbart muskelkraft! SÄgen sÄg ut som en lie. Skitkompakt trÀd. Tungt som attans.
Det röda Àr en statisk fÀrgmarkering.Jag tÀnkte mer pÄ klockans brÀnsle...
SÄg att det stod pÄ L och visade rött!
Jag tÀnkte mer pÄ klockans brÀnsle...
SÄg att det stod pÄ L och visade rött!
En enkel tankevurpa att göra. Hade aldrig tĂ€nkt sĂ„ sjĂ€lv men fick ett pm pĂ„ instagram för ett tag sedan dĂ€r en snubbe undrade om jag levde i beckmörker eller om det var nĂ„t fel pĂ„ alla mina MRG-G2000 modeller dĂ„ de alltid visade âröttâ/L som batteristatus. Först förstod jag inte vad han menade men efter ett tag trillade polletten ner.
Haha... Jag Ă€r inte ensam alltsĂ„En enkel tankevurpa att göra. Hade aldrig tĂ€nkt sĂ„ sjĂ€lv men fick ett pm pĂ„ instagram för ett tag sedan dĂ€r en snubbe undrade om jag levde i beckmörker eller om det var nĂ„t fel pĂ„ alla mina MRG-G2000 modeller dĂ„ de alltid visade âröttâ/L som batteristatus. Först förstod jag inte vad han menade men efter ett tag trillade polletten ner.![]()
âPlaytimeâ
(Man fÄr roa sig bÀst man kan nÀr dottern vÀgrar Äka ifrÄn lekplatsen...)
![]()
Ingen aning. Kanske samma personer som brukade placera ut skogsporr en gÄng i tiden?Grym bild. Vems Àr sten-konsten?
Tack!.
Fin shot.
Retas du bara. Dags för min att hitta ett nytt hem dÀr den fÄr mer kÀrlek
.
Gillar ni 2 inte sunburst displayen?
Den Àr absolut inte dÄlig men jag klickar inte riktigt med den.
LÀsbarheten Àr inte den bÀsta, men jag tycker om utseendet pÄ den.