Kommer att fÄ en fin patina kÀnner jag.
Killen har burit den hela dagen utan att vilja ta
av den.
av den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Har den pÄ handleden nuSvÄrt sug efter denna nu, vilka fantastiska klockor MR-G Àr.
![]()
Kommer att fÄ en fin patina kÀnner jag.
av den.
![]()
SvÄrt sug efter denna nu, vilka fantastiska klockor MR-G Àr.
![]()
Grabben hade min DW5600 24/7 under ett helt Är och det blev knappt ett mÀrkte pÄ den trots idoga försök![]()
SvÄrt sug efter denna nu, vilka fantastiska klockor MR-G Àr.
![]()
Utelivs-kille? Mysko. Han kanske var extra rÀdd om den.
Min grabb undrade idag om klockan klarar av lite duggregn.
Jag tror, att du endast hittar MR-G hos Svante i Globen. 19,5 men den dĂ€r bilden ser skev ut. Upplever den inte sĂ„ stor i verkligheten.kĂ€nner samma - men skulle vilja testa - finns det mĂ„nne nĂ„gon AD runt Gbg dĂ€r man kan klĂ€mma? Ăr ju sĂ„ sĂ€llan i estocholmo och vill nog inte köpa oprovad..
vad har du för handsledsmÄtt som riktmÀrke?
Fotbollskille som oftast spelar pÄ en grusplan, dÀrav min förvÄning att den var i sÄpass bra skick efter sÄ lÄng tid.
Jag tror, att du endast hittar MR-G hos Svante i Globen. 19,5 men den dÀr bilden ser skev ut. Upplever den inte sÄ stor i verkligheten.
54,7mm x 49,8mm x 16,9mm vad jag kunnat lÀsa mig till. Du fÄr försöka hitta en och testatack - har 17 en bra dagför vi snackar vÀl ÀndÄ ett lug-lug mÄtt pÄ 50+ mm eller?
54,7mm x 49,8mm x 16,9mm vad jag kunnat lÀsa mig till. Du fÄr försöka hitta en och testa![]()
Om intresse finns sÄ kan jag nog tÀnka mig att slÀppa en MRG-G1000D-1A,
![]()
Aha, men sÄ lÀnge grabben inte ramlar och slÄr sig kommer ju klockan att se som ny ut.![]()
Jepp stÀmmer bra, designat Ä printar hemma. Kommer förhoppningsvis bli en bezel i metall meCool pjÀs. Var det den du 3d printade skal till sjÀlv?
Vet inte den lanserades 1996. Mer Àn sÄ vet jag inte, nÄn annan som har mer info kanske?Cool!
Ăr den bland de första mrg modellerna?
Jepp stÀmmer bra, designat Ä printar hemma. Kommer förhoppningsvis bli en bezel i metall me
Vet inte den lanserades 1996. Mer Àn sÄ vet jag inte, nÄn annan som har mer info kanske?
Tack!Wow, det Àr ju helt sjukt coolt att göra egen bezel. Nu snackar vi custom pÄ hög nivÄ. Respekt!
Vet inte heller nÀr den första MRG kom, jag vet bara att jag sett ett helt gÀng frÄn millenniumskiftet +- nÄgra Är som Àr ordentligt sköna och i sammanhanget smÄ i storleken. Gillar dom helt i titan utan resin.
Inte sÄ mycket soppa kvar va? GÄr den pÄ de sista Ängorna?NÀrbild.
SÄgat trÀd med henne idag.
![]()
Vad tycker du om gummit?Mer mrg-spam
![]()
Vad tycker du om gummit?
![]()
Rangeman idag sÄ att man hittar hem frÄn skogen.![]()