Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var ett jÀkla lÄngt pass!Jobb 07-22, klart att favoriten fÄr följa med.
![]()
Det var ett jÀkla lÄngt pass!
Ănnu ett trevligt möte med @Hans B 1955, blev lite mer klĂ€m pĂ„ dessa och idag fick Ă€ven en av dom följa med hem.
![]()
![]()
![]()
Vi velade bÄda fram och tillbaka angÄende MR-G, slutade med Camo istÀllet. KÀnns som tröskeln blivit lÀgre, vem vet, kanske nÀsta gÄngsweet... inte mr-g som fick följa med dÄ? kanske inte till salu
Vi velade bÄda fram och tillbaka angÄende MR-G, slutade med Camo istÀllet. KÀnns som tröskeln blivit lÀgre, vem vet, kanske nÀsta gÄng![]()
UmgÄs man med @Hans B 1955 Àr inget omöjligt. Han har en förmÄga att inspirera till annorlunda klockor. Som nÀmnts tidigare i trÄden, MR-G mÄste upplevas för att riktigt förstÄ dess storhet. Fantastiska verkligen.LÄter som att du Àr pÄ vÀg dit iaf, gött att arbeta sig uppÄt dock![]()
Jag antar att @Hans B 1955 hade den goda smaken att inte slÀppa tb-1er, dÀrav blev det camon?Vi velade bÄda fram och tillbaka angÄende MR-G, slutade med Camo istÀllet. KÀnns som tröskeln blivit lÀgre, vem vet, kanske nÀsta gÄng![]()
StÀmmer sÄ bra, tb-1er slÀpper han nog inte i första taget. Camon har sin charm, upplever den ganska diskret trotts mönstret. Den poppar dock i rÀtt ljus. Passar bra in i min förövrigt ganska udda samlingJag antar att @Hans B 1955 hade den goda smaken att inte slÀppa tb-1er, dÀrav blev det camon?Jag kan tÀnka mig att camon Àr mumma om man gillar stilen
![]()
UmgÄs man med @Hans B 1955 Àr inget omöjligt. Han har en förmÄga att inspirera till annorlunda klockor. Som nÀmnts tidigare i trÄden, MR-G mÄste upplevas för att riktigt förstÄ dess storhet. Fantastiska verkligen.
- Ingen fara, pÄfyllning planerasNi trÀffas ofta mÀrker jag. Snart Àr nog @Hans B 1955 klocklÄda tom!
Visst Àr det sÄ, personalen börjar kolla konstigt pÄ oss nÀr vi sitter nere i hörnet och grejar var och varannan dag. Dom tror nog sÀkert att Hasse Àr drogbaronen och jag kuriren.Ni trÀffas ofta mÀrker jag. Snart Àr nog @Hans B 1955 klocklÄda tom!
Tur man redan köpt en RangemanNÄgon som vÄgar chansa? AnvÀndaren har ett omdöme och det Àr negativt
![]()
NÄgon som vÄgar chansa? AnvÀndaren har ett omdöme och det Àr negativt
![]()
Kontot registrerat för 12 Är sedan och nu sker första affÀren, lÄter lite mÀrkligt men ja visst konstigare saker har ju skett.NÄgon som vÄgar chansa? AnvÀndaren har ett omdöme och det Àr negativt
![]()
Visst ser den Àcklig ut men det Àr trots allt en ganska ovanlig refKontot registrerat för 12 Är sedan och nu sker första affÀren, lÄter lite mÀrkligt men ja visst konstigare saker har ju skett.
VÀrre tycker jag nog att han vill ha 2500:- för nÄgot som han inte ens orkar torka av, jag har nog _aldrig_ sett en sÄ Àcklig display.
Edit: Kanske nÄgon som bor dÀr uppe runt Sundsvall med en Rangeman eller liknande kan tala om ifall barometerkurvan stÀmmer. DÄ Àr iaf klockan dÀrifrÄn.
Edit2: Det var tvÄ Rangeman postade i trÄden den 27:e, bÄda hade uppÄtgÄende kurva. Det ser bra ut pÄ den punkten iaf.![]()
NÄgon som vÄgar chansa? AnvÀndaren har ett omdöme och det Àr negativt
![]()
Den gÄr inte att köpa för "köp-nu"-pris lÀngreKan du betala sÄ att du fÄr traderas köpskydd?
Be om nya bilder med rengjort glas, ser det bra ut... slÄ till!Visst ser den Àcklig ut men det Àr trots allt en ganska ovanlig ref![]()
Den gÄr inte att köpa för "köp-nu"-pris lÀngre![]()