Snygg! Vet man om det blir en JDM, eller kommer den hit?Ny lÀckt produktbild pÄ kommande stÄl-squaren, tycker att det ser riktigt lovande ut! Ping @Sorubim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Vet man om det blir en JDM, eller kommer den hit?Ny lÀckt produktbild pÄ kommande stÄl-squaren, tycker att det ser riktigt lovande ut! Ping @Sorubim
Första lÀckta bilderna kom frÄn en spansk(?) butik som hade lagt ut den pÄ sin sida sÄ den kommer nog Àven till Europa!Snygg! Vet man om det blir en JDM, eller kommer den hit?
Ny lÀckt produktbild pÄ kommande stÄl-squaren, tycker att det ser riktigt lovande ut! Ping @Sorubim
Tja beror pÄ vad man anser vara "coolaste" Fast jag har den sÀllan, kÀnns lite för mycket mode. Mest dottern som fÄr rocka den. Föredrar robusta, Àldre o lite orginella.
DW-6900SB
Kan dÄ tipsa om den hÀr annonsen. Har handlat med honom tidigare och han var pÄlitlig. https://www.blocket.se/varmland/Casio_G_Shock_77663856.htm?ca=7&w=1&last=1Hade en exakt likadan men bytte till mig en vit istÀllet. à ngrar mig Àn idag...
Grym, nÄgon som har mer info.. pris?Ny lÀckt produktbild pÄ kommande stÄl-squaren, tycker att det ser riktigt lovande ut! Ping @Sorubim
Innan det blev borttaget stod det release i mars och 495 Euro pÄ den spanska sidan.Grym, nÄgon som har mer info.. pris?
HÀr Àr en bild pÄ den guldfÀrgade som ska kosta lite mer, rÀtt cool den med!Ny lÀckt produktbild pÄ kommande stÄl-squaren, tycker att det ser riktigt lovande ut! Ping @Sorubim
Ay caramba! Var den inte redan dyr?HÀr Àr en bild pÄ den guldfÀrgade som ska kosta lite mer, rÀtt cool den med!
Allt Àr relativt, jag tycker att en automatare som inte ens visar rÀtt tid kÀnns bra mycket dyrareAy caramba! Var den inte redan dyr?
HÀr Àr specifikationer (översatta frÄn tyska):HÀr Àr en bild pÄ den guldfÀrgade som ska kosta lite mer, rÀtt cool den med!
LÄter som det blir en riktigt skön tyngd runt handleden. SÄ man kÀnner att det finns nÄgot dÀrHÀr Àr specifikationer (översatta frÄn tyska):
Varubeskrivning BluetoothŸ V4.1 (LÄg Energi); LED-ljus; stötsÀker; Sol drift; Mottagning av radiosignaler (EU, USA, Japan, Kina); VÀrldstidsfunktion; Stoppfunktion - 1/100 sek. - 24 timmar; Timer - 1/1 sek. 24 timmar; 5 dagliga larm; snooze; flersprÄkig veckodagskÀrm; Telefon Finder; Flight Log Memory; Safirglas; Massivt rostfritt stÄlhus; Massivt rostfritt stÄlarmband; SÀkerhetsspÀnne; VattenbestÀndighetsklassificering (20 bar)
Schysst med safirglas!
De hÀr var lite skönt 80-talsfula. Gillar! Hade de kostat som en vanlig DW-5600 hade jag nog klippt en av varje, plockat upp en fÀrgglad trÀningsoverall och en matchande magvÀska pÄ myrorna och blivit coolast i kvarteret.
Bara det faktum att den Àr Commodore 64-fÀrgad gör mig grymt sugen!ApropÄ 80-tal. Surfsnubblade över den hÀr modellen för ett tag sedan DW-D5600P-8. Ordentligt med retrovibbar hÀr:
- "Kenner AT-AT"-grÄ (eller Commodore 64-grÄ)
- BlÄ Ät turkoshÄllet
- Rosa text
- Bullbars
Video:
Dom hÀr var flummiga!
Kommer till Sverige i mars.Snygg! Vet man om det blir en JDM, eller kommer den hit?
Blev tvungen att göra en lite jĂ€mförelse sĂ„ att man verkligen ser skillnaden. Ăr ju inte alltid sĂ„ lĂ€tt att fĂ„ en uppfattning pĂ„ alla klockor som lĂ€ggs ut hĂ€r (objektiv, perspektiv, vinkel, grovlek pĂ„ handleder osv) Tror dock att flertalet Ă€r bekant med storleken pĂ„ 5600. HĂ€r fĂ„r nu min DW-5600E möta min GX-56BB. Resultatet Ă€r ju att 5600 ser lite strykrĂ€dd ut.
Vore kul att se lite andra jÀmförelser frÄn alla G-shock entusiaster.
Köp!Dom var ju hur grymma som helst.