Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag é pÄbara jag som vill ha den guldiga?
https://www.g-central.com/g-shock-gmw-b5000-metal-screw-back-bluetooth-solar/
Den Àr snygg o sÄ.....meeeen den utstrÄlar inte lÀngre "G-SHOCK MUTHAFUxxA!"... if you follow my driftDen hÀr tjongade förbi i Facebook-flödet (ja, det hÀnder att jag fortfarande Àr inne pÄ FB).
Vad sÀger juryn? Jag tycker faktiskt den Àr en baguette-ryckare, om uttrycket tillÄts.
Sant. Jag Àr kluven. à ena sidan najs med karbon och lite sobrare Àn en klassisk pansarvagn, Ä andra sidan sÄ avviker den frÄn vad man förvÀntar sig av G-Shock.Den Àr snygg o sÄ.....meeeen den utstrÄlar inte lÀngre "G-SHOCK MUTHAFUxxA!"... if you follow my drift
En grej jag saknat pÄ analoga och ana/digi g-shocks Àr sekundvisare, vilket den dÀr har.Den hÀr tjongade förbi i Facebook-flödet (ja, det hÀnder att jag fortfarande Àr inne pÄ FB).
Vad sÀger juryn? Jag tycker faktiskt den Àr en baguette-ryckare, om uttrycket tillÄts.
Om ryktena stÀmmer sÄ mÄste jag bara ha den silvriga. Fast som smÄbarnsförÀlder sÄ missar jag vÀl releasen som vanligt nÀr det gÀller begrÀnsade utgÄvor.bara jag som vill ha den guldiga?
GÄr sÀkert att dra hem. Den silvriga ska vÀl inte ens vara limiterad .Om ryktena stÀmmer sÄ mÄste jag bara ha den silvriga. Fast som smÄbarnsförÀlder sÄ missar jag vÀl releasen som vanligt nÀr det gÀller begrÀnsade utgÄvor.
Tror att dom inte slÀpptsOm ryktena stÀmmer sÄ mÄste jag bara ha den silvriga. Fast som smÄbarnsförÀlder sÄ missar jag vÀl releasen som vanligt nÀr det gÀller begrÀnsade utgÄvor.
Blir denna verklighet mÄste jag bryta mitt löfte att INTE köpa nÄgon ny klocka 2018, endast beg eller vintage Àr okNy lÀckt produktbild pÄ kommande stÄl-squaren, tycker att det ser riktigt lovande ut! Ping @Sorubim
BÄda Àr ju allt man kan önska av en retro-digital i uppdaterad versionbara jag som vill ha den guldiga?
vad Àr det för sida?Första lÀckta bilderna kom frÄn en spansk(?) butik som hade lagt ut den pÄ sin sida sÄ den kommer nog Àven till Europa!
Relojesdemoda, köpte min camo-mudman dÀrifrÄn nÀr den slÀpptes för nÄgra Är sedan sÄ de Àr legit.vad Àr det för sida?
Kul med en G2000!Jahaja...Valentines day...
Vad kunde vara mer passande en G-2000LV frÄn 2001. pÄ bilderna sÄ ser den vit ut men den har en mer pÀrlemor/champangenyans. Det har ju gjorts en del varianter i Lovers Collection dÀr en större och mindre klocka sÄlts som ett paket. ( En för honom och en för henne). En kul detalj Àr att nÀr man tÀnder belysningen sÄ fÄr man en bakgrundsbild pÄ en djÀvul, pÄ hennes sÄ visas en bild av en Àngel.
NÄn mer som har nÄtt frÄn lovers Collection?
( Bilden pÄ belysningen Àr lÄnad frÄn nÀtet)
Boka en hos KM GlobenOm ryktena stÀmmer sÄ mÄste jag bara ha den silvriga. Fast som smÄbarnsförÀlder sÄ missar jag vÀl releasen som vanligt nÀr det gÀller begrÀnsade utgÄvor.
Kunde inte stÄ emot, bara för lÀcker!
DW-5600TB-6
De hÀr var lite skönt 80-talsfula. Gillar! Hade de kostat som en vanlig DW-5600 hade jag nog klippt en av varje, plockat upp en fÀrgglad trÀningsoverall och en matchande magvÀska pÄ myrorna och blivit coolast i kvarteret.
TÀnk att Martin skulle bli odödlig med den kommentaren!?!Den hÀr tjongade förbi i Facebook-flödet (ja, det hÀnder att jag fortfarande Àr inne pÄ FB).
Var det inte PÄl HollÀnder som sa det?TÀnk att Martin skulle bli odödlig med den kommentaren!?!
HÀr kommer i alla fall (Àr det?) en Gulfmaster Pepsi frÄn butiken pÄ Kastrup. Lite cool ÀndÄ.
Det var tydligen Jochen SchĂŒtzdeller, men han deltog visst samma Ă„r som PĂ„l HollĂ€nder. Enligt denna artikeln. Har alltid trott det var Martin!Var det inte PĂ„l HollĂ€nder som sa det?
Gravitymastern hade ocksÄ en riktigt cool video som kanske var en smÀrre överdrift. Men den hÀr tror jag hÄller mÄttet faktiskt. Det Àr lite trÄkigt att man behöver mobilen för att nÄ alla funktioner MEN det coola Àr ju att klockans grundlÀggande funktioner Àr avskilda frÄn GPS:ens energibehov. Det Àr G-Shock i ett nötskal!