• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inte lika snygg bild som föregÄende inlÀgg, men men :cool:
1518352265598-302042430.jpg

Den hÀr tjongade förbi i Facebook-flödet (ja, det hÀnder att jag fortfarande Àr inne pÄ FB).

Vad sÀger juryn? Jag tycker faktiskt den Àr en baguette-ryckare, om uttrycket tillÄts.

99BD13CF-BB76-4318-9185-8C4F10FB0043.jpeg

Den hÀr tjongade förbi i Facebook-flödet (ja, det hÀnder att jag fortfarande Àr inne pÄ FB).

Vad sÀger juryn? Jag tycker faktiskt den Àr en baguette-ryckare, om uttrycket tillÄts.

Den Àr snygg o sÄ.....meeeen den utstrÄlar inte lÀngre "G-SHOCK MUTHAFUxxA!"... if you follow my drift

En grej jag saknat pÄ analoga och ana/digi g-shocks Àr sekundvisare, vilket den dÀr har.
UtseendemÀssigt Àr den inte min tekopp. Varför har dom lagt in en propeller? o_O

Jahaja...Valentines day...
Vad kunde vara mer passande en G-2000LV frÄn 2001. pÄ bilderna sÄ ser den vit ut men den har en mer pÀrlemor/champangenyans. Det har ju gjorts en del varianter i Lovers Collection dÀr en större och mindre klocka sÄlts som ett paket. ( En för honom och en för henne). En kul detalj Àr att nÀr man tÀnder belysningen sÄ fÄr man en bakgrundsbild pÄ en djÀvul, pÄ hennes sÄ visas en bild av en Àngel.
NÄn mer som har nÄtt frÄn lovers Collection?
( Bilden pÄ belysningen Àr lÄnad frÄn nÀtet)
DSCN0022.JPG
DSCN0030.JPG
DSCN0032.JPG

WCCS-G-2000_15.jpg

Jahaja...Valentines day...
Vad kunde vara mer passande en G-2000LV frÄn 2001. pÄ bilderna sÄ ser den vit ut men den har en mer pÀrlemor/champangenyans. Det har ju gjorts en del varianter i Lovers Collection dÀr en större och mindre klocka sÄlts som ett paket. ( En för honom och en för henne). En kul detalj Àr att nÀr man tÀnder belysningen sÄ fÄr man en bakgrundsbild pÄ en djÀvul, pÄ hennes sÄ visas en bild av en Àngel.
NÄn mer som har nÄtt frÄn lovers Collection?
( Bilden pÄ belysningen Àr lÄnad frÄn nÀtet)
DSCN0022.JPG
DSCN0030.JPG
DSCN0032.JPG

WCCS-G-2000_15.jpg
Kul med en G2000!

TÀnk att Martin skulle bli odödlig med den kommentaren!?!

HÀr kommer i alla fall (Àr det?) en Gulfmaster Pepsi frÄn butiken pÄ Kastrup. Lite cool ÀndÄ.
043D9996-D34C-40B7-AF7E-70152A0EF50C.jpeg

Aha. DÄ var vi rÀtt nÀra iaf. ;)

Jag minns att PĂ„l var i brĂ„k med Jochen, som kom in som joker. Ӂh nej, Jochen Ă€r ju hĂ€r!”

Gravitymastern hade ocksÄ en riktigt cool video som kanske var en smÀrre överdrift. Men den hÀr tror jag hÄller mÄttet faktiskt. Det Àr lite trÄkigt att man behöver mobilen för att nÄ alla funktioner MEN det coola Àr ju att klockans grundlÀggande funktioner Àr avskilda frÄn GPS:ens energibehov. Det Àr G-Shock i ett nötskal!

Jag skulle önska att klockan inte var beroende av en mobil. Vill att man ska kunna ha klockan som en stand alone device. Man tappar lite av sjÀlen med G-Shock. Lite för smart watch-ig display ocksÄ.

Hoppas de andra nyheterna kommer vara mindre ... uppkopplade?

Tillbaka
Topp