Gött! Du fÄr posta bilder tycker jag![]()
Kommer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gött! Du fÄr posta bilder tycker jag![]()
Ett steg nÀrmare OWG?Ingen i brevlÄdan hÀr heller men hÀmta precis ut en hos postombudet.
Ett steg nÀrmare OWG?![]()
GW-5000 Mycket mycket nöjd med senaste tillskottetOWG material haha
.
![]()
![]()
Ja ska man ha En resin-square i sin Àgo Àr det den som gÀller.
FörstÄr vad du menar. Den övertrÀffa definitivt mina förvÀntningar.
Ăven solen har sina flĂ€ckar. Tror alla braiga klockor jag har/haft har solflĂ€ckar.
Knapparna pÄ GW 5000 Àr svÄrttryckta och modulen Àr rÀtt Ättiotal.
Men kvalitén... Mumma!
.
![]()
![]()
Finns det nÄgon klocka som Àr perfekt? Menade just att det Àr ganska mycket klocka för dom pengarna men den Àr absolut inte perfekt
.
Vart köper man denna modellen lÀttast ?
Det börjar nÀrma sig 500 inlÀgg banne mig![]()
![]()
Ah det var bara mina reflektioner kring klockan, det var inte min mening att kissa pÄ din parad sÄ att sÀga.![]()
Vart köper man denna modellen lÀttast ?
.
![]()
![]()
Jag har en till salu men jag har inte lagt ut den Ànnu.Vart köper man denna modellen lÀttast ?
Bara hÀlften av dom pÄ bild juEtt halvt kilo G-shock. Det börjar se riktigt bra ut ~
Bra att den har batteri indikator direkt pÄ displayen. Det borde alla som har Solar ha.
Ja ska man ha En resin-square i sin Àgo Àr det den som gÀller.
DÄ ska man behÄlla sin eller? Jag tÀnkte lÄta den gÄ.FörstÄr vad du menar. Den övertrÀffa definitivt mina förvÀntningar.
HĂ„ller helt med pĂ„ alla punkter, knapparna Ă€r nog akilleshĂ€len.Ăven solen har sina flĂ€ckar. Tror alla braiga klockor jag har/haft har solflĂ€ckar.
Knapparna pÄ GW 5000 Àr svÄrttryckta och modulen Àr rÀtt Ättiotal.
Men kvalitén... Mumma!
Denna Semi-stÄl mod med screwback Àr möjlightvis snÀppet vassare. Knapparna Àr iaf större och sen gillar jag tegelmönstret.Finns det nÄgon klocka som Àr perfekt? Menade just att det Àr ganska mycket klocka för dom pengarna men den Àr absolut inte perfekt
.
Alright. Ska som sagt bli spĂ€nnande att testa nĂ„gon gĂ„ng i framtiden. Man blir ju lite storleksblind efter ett tag.. Jag upplever just nu Frogman som smidig för att den inte Ă€r lika hög som Mudmaster.Som en före detta Ă€gare sĂ„ skulle jag inte sĂ€ga att den kĂ€nns mindre Ă€n specarna sĂ€ger. Det ĂR en stor klocka som ser dum ut pĂ„ en liten handled. Jag hade en pĂ„ lĂ€nk. Möjligen kan den upplevas annorlunda pĂ„ gummi, det har jag inte erfarenhet av.
![]()
Har du nÄn bild pÄ det nya Tradera fyndet?
Tack sjÀlv! Kul att den Àr kvar hÀr pÄ forumet