God morgon trÄden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag Ă€r sugen pĂ„ att Ă„ka till Klockmaster Globen för att testa en âfull sizeâ MR-G, jag Ă€r inte sĂ€ker pĂ„ att de Ă€r sĂ„ stora som man tror. Det kan vara ett tips innan du helt avfĂ€rdar Bruce LeeTack för alla bilder och kommentarer Ncs. Det hjĂ€lper verkligen. Ser ut att sitta som en diver klocka som Ă€r ca 42mm.
Gissar pÄ att den kommer att sitta som en Seiko prospex pÄ mig.
DÄ kanske det blir en sÄn i framtiden. Priserna pÄ just denna modell Àr inte sÄ farliga heller.
Det som Àr farlig med G-shocks Àr att dem Àr sÄ affordable att man har svÄrt att lÄta bli att köpa nya.
Hade Bruce Lee Mr G varit mindre hade jag köpt den, fast jag kan tycka att den Àr lite för dyr.
Men för en gammal kampsportare som mig, G-shock + Bruce Lee, kan inte bli bÀttre Àn sÄ.
PatinaSkadade klockan nyss
![]()
Som en före detta Ă€gare sĂ„ skulle jag inte sĂ€ga att den kĂ€nns mindre Ă€n specarna sĂ€ger. Det ĂR en stor klocka som ser dum ut pĂ„ en liten handled. Jag hade en pĂ„ lĂ€nk. Möjligen kan den upplevas annorlunda pĂ„ gummi, det har jag inte erfarenhet av.Jag Ă€r sugen pĂ„ att Ă„ka till Klockmaster Globen för att testa en âfull sizeâ MR-G, jag Ă€r inte sĂ€ker pĂ„ att de Ă€r sĂ„ stora som man tror. Det kan vara ett tips innan du helt avfĂ€rdar Bruce Lee![]()
HÀftig, vad Àr det för modell?GuldlÀge för g-shockssugna för tillfÀllet. Beg priserna Àr lÀgre Àn glocalnet.
Bild bara för att:
![]()
FörstÄr inte riktigt vad du menar! SÀljer du klockan pÄ bilden?GuldlÀge för g-shockssugna för tillfÀllet. Beg priserna Àr lÀgre Àn glocalnet.
Bild bara för att:
![]()
FörstÄr inte riktigt vad du menar! SÀljer du klockan pÄ bilden?
Ok, dÄ hÀnger jag medInte till salu, köpte den alldeles för dyrt.
Var förvÄnad över priserna pÄ beg g-shocks just nu bara.
La till en bild för att poster med bild Àr bÀttre
Om du gillar negativa displayer sÄ Àr det guldlÀge pÄ en Titanare just nu!Det verkar vara en bra klocka för fiskare!
Jag skulle vilja ha den modulen i ett steel square case.
Kan det komma tro, jag tÀnkte slÄ till pÄ en guldstÄlis men det kanske Àr lÀge att vÀnta lite...
Den RI sÀljer? 10 000 Àr för mkt för en Casio om du frÄgar mig. Hade casio lagt sig 500-1000 över de i stÄl sÄ kanske men 17000 retail? Njaaaa...Om du gillar negativa displayer sÄ Àr det guldlÀge pÄ en Titanare just nu!
Om du syftar pÄ MIP sÄ Àr jag övertygad om att det kommer att komma till fler modeller. Hur lÄng tid det tar Àr en helt annan frÄga.Det verkar vara en bra klocka för fiskare!
Jag skulle vilja ha den modulen i ett steel square case.
Kan det komma tro, jag tÀnkte slÄ till pÄ en guldstÄlis men det kanske Àr lÀge att vÀnta lite...
Suck, ingen G-SHOCK i brevlÄdan idag heller![]()
Ingen i brevlÄdan hÀr heller men hÀmta precis ut en hos postombudet.