Senaste tillskottet DW-5600TMN-7JR. Diggar klocklÄdan .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@S.L har den men jag kan inte minnas att han hade den med leopardtanga, eller var det kanske bara en gÄng den anvÀndes?Ska vi etablera det som stÄende inslag i trÄden? FrÀck G förresten.
Jag gillar den hÀr. TyvÀrr Àr GWG-1000 en av fÄ G som jag inte klarar av att bÀra men fasen vad cool den Àr.
Har den men kör den pÄ -GB band (svart med gulddetaljer), leoparden var för mycket för mig...@S.L har den men jag kan inte minnas att han hade den med leopardtanga, eller var det kanske bara en gÄng den anvÀndes?
Skulle du kunna bjuda pÄ en lumebild med den vinkande katten? Vilket antiklimax nÀr man lÀste annonsen och belysningen bara beskrevs i ord!Senaste tillskottet DW-5600TMN-7JR. Diggar klocklÄdan .
Ingen minns en fegis.Har den men kör den pÄ -GB band (svart med gulddetaljer), leoparden var för mycket för mig...
Och alla minns en lirare med leopardmönstrad Mudmaster.Ingen minns en fegis.
Skulle du kunna bjuda pÄ en lumebild med den vinkande katten? Vilket antiklimax nÀr man lÀste annonsen och belysningen bara beskrevs i ord!
Har den men kör den pÄ -GB band (svart med gulddetaljer), leoparden var för mycket för mig...
Tack sjÀlv! Ser ut att passa bra till din SAAB
Ăventyrsbil krĂ€ver Ă€ventyrsklocka?? Bilen flyttade hit till mig förra vĂ„ren efter att bott bara nĂ„n mil frĂ„n dig sen ny -84Tack sjĂ€lv! Ser ut att passa bra till din SAAB
MTG möter Casioak? Nej, tack.
Varianten med svart band Àr kanske den snyggaste versionen, t o m bÀttre Àn Maharazi!Har den men kör den pÄ -GB band (svart med gulddetaljer), leoparden var för mycket för mig...
Bra Àn sÄ lÀnge.SÄ. Intryck?
Bra Àn sÄ lÀnge.
Jag Ă€r fortfarande förvĂ„nad över att jag fastnade för MR-G dĂ„ den lite mer tooliga looken inte har tilltalat mig förut. Den pĂ„minner om en G-Shock GST som jag hade för nĂ„got Ă„r sedan, fast hundra gĂ„nger bĂ€ttre förstĂ„s. Detaljrikedomen pĂ„ tavlan gĂ„r lĂ€tt att drunkna i, trots att jag inte kommer att anvĂ€nda en endast funktion mer Ă€n tidsvisningen. Ăven min fru diggar den - vilket sĂ„ klart Ă€r ett plus
Precis vad som hÀnde med min stÄlis. Det var lÀnge sen jag hade den dÀr ihÄllande pirriga lyckan efter ett klockköp, men dÀr satt den!Intressant att det kan vÀnda sÄ dÀr. Det Àr en stor del av charmen med ett brett klockintresse att vÄga testa nÄgot otippat och falla pladask för den.
UngefÀr samma kÀnsla som du fick jag tror jag nÀr MRG passerade synfÀltet allt oftare. Bulkig, kantig, har för stora knappar och lite mÀrkliga designval tyckte jag klockorna hade dÄ. Men sÄ postar @S.L en massa bilder hÀr och det nöts in omedvetet och en vacker dag vÀnde det
Kul att din fru gillar den ocksÄ!