• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Senaste tillskottet DW-5600TMN-7JR. Diggar klocklÄdan :cigar:.
3B963E7A-80E3-4B90-9340-F97A39560A93.jpeg
5691B6E1-AD39-4ADB-8FB0-3124E0E4619D.jpeg

Ska vi etablera det som stÄende inslag i trÄden? :D FrÀck G förresten.
Jag gillar den hÀr. TyvÀrr Àr GWG-1000 en av fÄ G som jag inte klarar av att bÀra men fasen vad cool den Àr.

GWG-1000WLP-1A_bs4.JPG
@S.L har den men jag kan inte minnas att han hade den med leopardtanga, eller var det kanske bara en gÄng den anvÀndes?

• Like
Reactions: HSK
Bra Àn sÄ lÀnge.

Jag Ă€r fortfarande förvĂ„nad över att jag fastnade för MR-G dĂ„ den lite mer tooliga looken inte har tilltalat mig förut. Den pĂ„minner om en G-Shock GST som jag hade för nĂ„got Ă„r sedan, fast hundra gĂ„nger bĂ€ttre förstĂ„s. Detaljrikedomen pĂ„ tavlan gĂ„r lĂ€tt att drunkna i, trots att jag inte kommer att anvĂ€nda en endast funktion mer Ă€n tidsvisningen. Även min fru diggar den - vilket sĂ„ klart Ă€r ett plus ;)

Bra Àn sÄ lÀnge.

Jag Ă€r fortfarande förvĂ„nad över att jag fastnade för MR-G dĂ„ den lite mer tooliga looken inte har tilltalat mig förut. Den pĂ„minner om en G-Shock GST som jag hade för nĂ„got Ă„r sedan, fast hundra gĂ„nger bĂ€ttre förstĂ„s. Detaljrikedomen pĂ„ tavlan gĂ„r lĂ€tt att drunkna i, trots att jag inte kommer att anvĂ€nda en endast funktion mer Ă€n tidsvisningen. Även min fru diggar den - vilket sĂ„ klart Ă€r ett plus ;)

Intressant att det kan vÀnda sÄ dÀr. Det Àr en stor del av charmen med ett brett klockintresse att vÄga testa nÄgot otippat och falla pladask för den.
UngefÀr samma kÀnsla som du fick jag tror jag nÀr MRG passerade synfÀltet allt oftare. Bulkig, kantig, har för stora knappar och lite mÀrkliga designval tyckte jag klockorna hade dÄ. Men sÄ postar @S.L en massa bilder hÀr och det nöts in omedvetet och en vacker dag vÀnde det :)
Kul att din fru gillar den ocksÄ!

Intressant att det kan vÀnda sÄ dÀr. Det Àr en stor del av charmen med ett brett klockintresse att vÄga testa nÄgot otippat och falla pladask för den.
UngefÀr samma kÀnsla som du fick jag tror jag nÀr MRG passerade synfÀltet allt oftare. Bulkig, kantig, har för stora knappar och lite mÀrkliga designval tyckte jag klockorna hade dÄ. Men sÄ postar @S.L en massa bilder hÀr och det nöts in omedvetet och en vacker dag vÀnde det :)
Kul att din fru gillar den ocksÄ!
Precis vad som hÀnde med min stÄlis. Det var lÀnge sen jag hade den dÀr ihÄllande pirriga lyckan efter ett klockköp, men dÀr satt den!
0C116E82-1FB5-4BEA-8E09-F8A717CFD462.jpeg

Tillbaka
Topp