• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Plötsligt sÄ fattar jag grejen
IMG_20200922_184808.jpg
Det Àr fantastiska fÀrger pÄ den klockan, fantastiskt snygg :pompus:

Mm, jag har valt att lÀmna bort lÀnkar med detta system nÀr de ska justeras. Har hört av andra att det Àr ett litet helvete att fÄ till och det lockar inte..
Det blir inte bÀttre nÀr man gör det med skakiga hÀnder direkt efter gymmet :nailbiting: Men efter lite kvÀllsmat och guide pÄ Youtube sÄ gick det bra till slut!

Om du inte Àr ironisk :rolleyes: sÄ fÄr vi tacka samsung och deras autolÀge pÄ S9.
Att omgivningarna hÀr hÄller vÀrldsklass Àr sant dock:D;)

Detta Àr den bÀsta bilden nÄgonsin pÄ Klocksnack.
Case closed.

edit: den Àr sÄ genial att den Àr vÀrd att ta om med vÄgrÀt arm och ev lite andra proportioner.
Ljus och fÀrger Àr magiska.

Senast Àndrad:
FÀrgen hÄller sig ganska bra pÄ sidotexten, men var ingen höjdare uppÄt :hilarious: Ska köpa röd fÀrg nÀsta gÄng jag lÀmnar byn, blev ett bra lyft för bezeln med lite fÀrg :D
IMG_20200923_120332.jpg
Det finns pennor med riktig fÀrg som har smalt stift. Enkelt att applicera, bara försiktigt följa textens spÄr. Sen snabbt torka bort ev. spilld fÀrg med trasa. :)
T.ex.
https://www.posca.com/sv/product/pc-1mr/

Tillbaka
Topp