Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Kul att se att nÄgon har en.GMW-B5000CS
Enkelt! DW-5000C - originalet frÄn 1983, inget kommer ens i nÀrheten.Vilken Àr den fetaste G's enligt dig?!
SĂ„ cool!!GMW-B5000CS
Snyggt och smidigt... eller?Mycket ska man se innan ögonen trillar ur.
Jag vÄgar inte köpa en igen för dÄ blir alla andra klockor oanvÀnda för Rangeman Àr sÄ bra...Kollar hÀr innan den Äker ut pÄ k&s!
NÄgon som Àr sugen pÄ en Rangeman i kanon skick?
KĂ€nns fel att den bara ligger
Nej hu, men jag Àr vÀldigt nyfiken pÄ hur man fÀster klockan i det dÀr armbandet.Snyggt och smidigt... eller?
SÀlj bilden till Casio som reklambildKollar hÀr innan den Äker ut pÄ k&s!
DÀr hade @Derix turHan hann sÀlja sin Rangeman till mig innan Och att jag har fler Àn tvÄ kan jag inte förklara bort för FrugisKollar hÀr innan den Äker ut pÄ k&s!
Den borde landa idag?DÀr hade @Derix turHan hann sÀlja sin Rangeman till mig innan Och att jag har fler Àn tvÄ kan jag inte förklara bort för Frugis
Tackar ja den blev bra!SĂ€lj bilden till Casio som reklambild
Ska man tro PNs app sÄ jajjemen MisstÀnker att det blir ett pitstop hos ombudet pÄ vÀg hemDen borde landa idag?
Jag tror inte att de finns att köpa lösa men bandet kostar bara nÄgon hundring.Skulle behöva en ny strap keeper till min gw-m5610
NÄgon som vet om den gÄr att köpa lös nÄgonstans eller mÄste man köpa hela bandet?
@RemofflanKollar hÀr innan den Äker ut pÄ k&s!
Ska vi etablera det som stÄende inslag i trÄden? FrÀck G förresten.Grönmetallic mÄnfas-onsdag .
(GLX-5600A)
Jag gillar den hÀr. TyvÀrr Àr GWG-1000 en av fÄ G som jag inte klarar av att bÀra men fasen vad cool den Àr.Vilken Àr den fetaste G's enligt dig?!
Wow vad fet!
"MÄnfas-mÄndag" kanske vore nÄt? SÄ kan nÄÄÄgra fler vara med och posta iaf.Ska vi etablera det som stÄende inslag i trÄden? FrÀck G förresten.