HÄller mig borta frÄn RolextrÄdenEn bra mÄnad med andra ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller mig borta frÄn RolextrÄdenEn bra mÄnad med andra ord.
LÀmnade rolextrÄden 2018...HÄller mig borta frÄn RolextrÄden
Ligger pÄ tre den hÀr mÄnaden, min tanke var att testa mig fram till den optimala g-shocken och sÀlja av i takt med att man utvÀrderat klart, men det Àr svÄrt nÀr alla har sina styrkor och svagheter.Den hÀr trÄden var nog inte sÄ bra för mig. Oktober mÄnads inköp
Ja, du Àr ganska ny sÄ det Àr okej. Att tro att det finns EN optimal...Ligger pÄ tre den hÀr mÄnaden, min tanke var att testa mig fram till den optimala g-shocken och sÀlja av i takt med att man utvÀrderat klart, men det Àr svÄrt nÀr alla har sina styrkor och svagheter.
En sÄ dÀr 14-16st Àr vÀl rÀtt sÄ optimalt???Ja, du Àr ganska ny sÄ det Àr okej. Att tro att det finns EN optimal...
Men vÀnta hÀr nu... Ska du köpa dom ocksÄ i Oktober??Den hÀr trÄden var nog inte sÄ bra för mig. Oktober mÄnads inköp
Den hÀr trÄden var nog inte sÄ bra för mig. Oktober mÄnads inköp
HÄller mig borta frÄn RolextrÄden
Vilken MRG har du köpt?TÀnk dig hur mÄnga kilo G-Shocks du kan köpa för en Rolé (fonetiskt)
SjÀlv köpte jag tre G:s i september, lÀngtar tills min "vintage" DW-5600c och MRG kommer fram frÄn Japan
1a Plats: GW-B5600orna och 5610an , 2a Plats: GW-9400 RangemÀnnen och 3e Plats: G-9000 MudmanVilken modeller gillar ni bÀst? Jag Àr stor fan av fyrkanterna. Finns ju sÄ mycket att vÀlja pÄ. men tycker förutom att dom Àr sjukt roliga att dom sitter bÀst pÄ min handled.
Finns ju mycket bra i alla prisklasser...
Jag Àr ocksÄ svag för fyrkanterna. SÀrskilt de som Àr i stÄlVilken modeller gillar ni bÀst? Jag Àr stor fan av fyrkanterna. Finns ju sÄ mycket att vÀlja pÄ. men tycker förutom att dom Àr sjukt roliga att dom sitter bÀst pÄ min handled.
Jag har haft lite allt möjligt och tycker Àrligt talat att squares Àr jÀvligt trÄkiga Àven om jag fortfarande har kvar en GW-5000. Favoriten Àr Frogman dÄ jag tilltalas av den asymmetriska designen, tycker att den bÀrs bekvÀmt och att man verkligen kÀnner vilken hög kvalitet det Àr i den jÀmfört med andra modeller.Vilken modeller gillar ni bÀst? Jag Àr stor fan av fyrkanterna. Finns ju sÄ mycket att vÀlja pÄ. men tycker förutom att dom Àr sjukt roliga att dom sitter bÀst pÄ min handled.
Dammit... september ska det förstÄs stÄMen vÀnta hÀr nu... Ska du köpa dom ocksÄ i Oktober??
Eller Àr jag i fel mÄnad??
TÀnkte att jag var mer förvirrad Àn vanligtDammit... september ska det förstÄs stÄ
Ha ha, var med en stor portion ironi som jag skrev inlÀgget. Jag har förstÄtt att det inte duger med en utan snarare ett dussin.Ja, du Àr ganska ny sÄ det Àr okej. Att tro att det finns EN optimal...
Jag Àr ocksÄ svag för fyrkanterna. SÀrskilt de som Àr i stÄl [/QUOTE
GuldstÄlisen Àr riktigt bra!
Vad Àr det för ref. pÄ den? Sjukt snyggKom pÄ att denna Àr negativ, fast med bra lÀsbarhet.
Jag tar mig friheten att svara GBX-100.Vad Àr det för ref. pÄ den? Sjukt snygg
Ligger minst en pÄ K&S om jag inte minns felJag tar mig friheten att svara GBX-100.
Den finns i tre olika fÀrgkombinationer: https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/gbx-100-1er/
Har alltid dissar den funktionen, men nu Àr jag beredd att ge den en ny chans. Sover dock med klockan men fÄr vÀl hantera det med ett klockbyte.Den bÀsta och mest anvÀndbara funktionen av alla pÄ en G-Shock Àr signalen för ny heltimme (förutom det uppenbara att visa rÀtt tid). Jag fattade inte grejen med den funktionen innan jag av misstag aktiverade funktionen. Nu har den rÀddat mig vid ett flertal tillfÀllen. Möten som jag annars missat, möten dÀr tiden Àr slut (för att inte dra över), nÀr ungarna ska cykla till skolan, nÀr jag behöver ta en benstrÀckare efter att ha suttit för lÀnge framför datorn, listan kan göras lÄng.
Vad Àr er erfarenhet av funktionen? AnvÀnder ni den eller upplever ni den bara som störande?
Nja, jag har ett par till i gömmorna sÄ det fÄr nog rÀcka sÄ. Fast en stÄlis skulle ju inte skada. Eller en MRG. Kanske en MTG. Mudmaster Àr ju förstÄs trevlig oxÄTÀnkte att jag var mer förvirrad Àn vanligt
Men va fasen, du hinner köpa fyra till nÀsta mÄnad
Tack! TyvÀrr verkade bÄda pÄ k&s vara sÄlda, men jag fÄr vÀl hÄlla ögonen öppna. Just den vita var ju sjukt lÀckerLigger minst en pÄ K&S om jag inte minns fel
OT: Fick Flashbacks till mellanstadiet i början pÄ 80-talet, ALLA hade digitalklockor med timsignal, ett vÀldigt pipande i klassrummet varje heltimme Hade ingen G-Shock dÄ men vÀl en minirÀknarklocka Har nog inte anvÀnt funktionen pÄ 35 ÄrDen bÀsta och mest anvÀndbara funktionen av alla pÄ en G-Shock Àr signalen för ny heltimme (förutom det uppenbara att visa rÀtt tid). Jag fattade inte grejen med den funktionen innan jag av misstag aktiverade funktionen. Nu har den rÀddat mig vid ett flertal tillfÀllen. Möten som jag annars missat, möten dÀr tiden Àr slut (för att inte dra över), nÀr ungarna ska cykla till skolan, nÀr jag behöver ta en benstrÀckare efter att ha suttit för lÀnge framför datorn, listan kan göras lÄng.
Vad Àr er erfarenhet av funktionen? AnvÀnder ni den eller upplever ni den bara som störande?
Riktigt cool mod!Den negativa displayen kanske inte Àr den allra mest lÀsbara i skymning, men det Àr dÀrför man har automatiskt bakgrundsbelysning
Efter stÀndigt testande av allt möjligt har jag kommit fram till att Squares Àr det som funkar bÀst för mig. Allra helst med Screwback och BT-modulen (har ocksÄ lyckats överleva utan laddindikator).Vilken modeller gillar ni bÀst? Jag Àr stor fan av fyrkanterna. Finns ju sÄ mycket att vÀlja pÄ. men tycker förutom att dom Àr sjukt roliga att dom sitter bÀst pÄ min handled.
... Och det har de.Det skulle rÀckt med en "LÄg varnings ikon".
Ha, cool. Hade ingen aning. Har alldeles för mycket sol dÀr jag bor för att nÄgonsin fÄ fram den varningen.... Och det har de.