Dom I titan finns det flera olika? Jag kan bara minnas att jag sett den i kamouflage, vilken jag inte Àr sÀker pÄ att jag kan bÀra upp.
Den andra Àr bÀttre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dom I titan finns det flera olika? Jag kan bara minnas att jag sett den i kamouflage, vilken jag inte Àr sÀker pÄ att jag kan bÀra upp.
Det finns vad jag kÀnner till helsvart, grön camo och blÄ camoDom I titan finns det flera olika? Jag kan bara minnas att jag sett den i kamouflage, vilken jag inte Àr sÀker pÄ att jag kan bÀra upp.
Den andra Àr bÀttre...
Motiverad och motiverad, jag hade aldrig gett 12-20' för en titansquare men det beror sĂ„ klart pĂ„ vad man prioriterar och alla som faktiskt Ă€ger dessa verkar vara nöjda. Det Ă€r sĂ„ vitt jag vet ingen ny modul eller liknande heller utan det enda du betalar för Ă€r materialet. Ăr det vĂ€rt 10' extra? Det Ă€r nog upp till dig att avgöra.Men det skiljer nĂ€ra 10,000 I nypris mellan stĂ„l och titan. Ăr det en motiverad prisskillnad?
Jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd med min stĂ„lis. Den vĂ„gar jag utsĂ€tta för lite stryk, men den har samtidigt lite nĂ€rvaro pĂ„ handleden. Jag skulle byta mot titan utan att blinka, men hade jag betalat för den sĂ„ hade jag nog varit för rĂ€dd om den för att den skulle fylla tĂ€nkt funktion.Men det skiljer nĂ€ra 10,000 I nypris mellan stĂ„l och titan. Ăr det en motiverad prisskillnad?
MÀrkligt nog finns det ingen i ren titan.Det finns vad jag kÀnner till helsvart, grön camo och blÄ camo
Av samma anledning som det inte finns nÄgon guldklocka i rent guld.MÀrkligt nog finns det ingen i ren titan.
Av samma anledning som det inte finns nÄgon guldklocka i rent guld.
Passar bra till kostym!Bara 18 karat men ÀndÄ: G-D5000-9JR
https://www.hodinkee.com/articles/solid-18-karat-gold-g-shock-pure-gold-g-d5000-9jr
Om man vill ha en billigare lösning sÄ finns det dessutom modkits i titan som Àr betydligt billigare. Det diskuterades tidigare i trÄden och jag har för mig att de lÄg pÄ runt 2' eller liknande?
TÀnkte mest ofÀrgad!Av samma anledning som det inte finns nÄgon guldklocka i rent guld.
Har letat efter blÄ metallcamo-kit likt nya titanaren till GW-B5600/DW-5600, men det verkar inte slÀppts nÄgot..Hittade dessa för 700 om man köper tvÄ. Men kanske finns olika kvaliteter?
https://m.alibaba.com/product/62591748178/Titanium-alloy-case-and-watchband-g.html?__sceneInfo={"cacheTime":"1800000","type":"appDetailShare"}
Har Square funnits med Carbon Core innan? Sjukt coolt med lÀtt utbytbara delar i alla fall!Vilka... tokiga... fÀrger
Ja, verkligen. Det Àr en tröst varje gÄng man sneglar mot handledenDen fÄr trösta din man-cold.
Det verkar vara den första squaren med Carbon Core. Precis som du sÀger, "snap-on" resin och liknande bandstiftslösning som pÄ CasiOak Àr definitivt intressant.Har Square funnits med Carbon Core innan? Sjukt coolt med lÀtt utbytbara delar i alla fall!
Tough solar och multiband pÄ den ocksÄ, dÄ hade vi snackatDet verkar vara den första squaren med Carbon Core. Precis som du sÀger, "snap-on" resin och liknande bandstiftslösning som pÄ CasiOak Àr definitivt intressant.
Jag lÀste nÄnstans att det kretskortsmönstret Àr baserat pÄ kretskort som anvÀnds i modulen. Alltid trevligt med sÄna nörd-detaljer.
Cool caseback:
Ăntligen nĂ„n som fattat grejenTough solar och multiband pĂ„ den ocksĂ„, dĂ„ hade vi snackat
Jag blir riktigt sugen pÄ en sÄn, den Àr riktigt snygg. Verkar vara nÄgot större Àn en vanlig Square. Jag som skulle köpa en GBX...Det verkar vara den första squaren med Carbon Core. Precis som du sÀger, "snap-on" resin och liknande bandstiftslösning som pÄ CasiOak Àr definitivt intressant.
Jag lÀste nÄnstans att det kretskortsmönstret Àr baserat pÄ kretskort som anvÀnds i modulen. Alltid trevligt med sÄna nörd-detaljer.
Cool caseback:
Var in en svÀng pÄ Klockmaster Globen, fick en trevlig present att hÀnga pÄ vÀggen. Passar bra i mitt lekrum ovanför GShock-hyllan (dÀr det mesta kommer frÄn Klockmaster Globen). Portern Àr med som storleksreferens, men notera att tiden Àr densamma som bilden pÄ kartongen
- Nördigt var ordet, frun skakade bara pÄ huvudet nÀr jag tog bildenSÄna ser man ju aldrig pÄ Köp och SÀlj!
Nördigt att ta bild nÀr klockorna visar samma tid.
Bra observerat dessutom!SÄna ser man ju aldrig pÄ Köp och SÀlj!
Nördigt att ta bild nÀr klockorna visar samma tid.