Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dagens mod. GĂŒld!
Guldbezel frÄn AliExpress, bestÀllde i juni kom idagJÀdrar! Vart har du fÄtt tag i dom delarna ifrÄn ?
TjĂŒsigtDagens mod. GĂŒld!
Dagens mod. GĂŒld!
Guldbezel frÄn AliExpress, bestÀllde i juni kom idag
Visarna Àr visare frÄn en GA-2100TH-1A
Snyggt!Guldbezel frÄn AliExpress, bestÀllde i juni kom idag
Visarna Àr visare frÄn en GA-2100TH-1A
NÀr vi ÀndÄ snackar Casioak sÄ hoppas jag fÄ pÄ lÀnk pÄ min trippelsvarta ikvÀll. Om jag sen lyckas Àr ju en helt annan femma
Det Àr nog ÀndlÀnkarna som har en sÄ jÀkla tight passning mot boetten som gör det sÄ svÄrt att fÄ den pÄ plats. Jag tycker att det Àr bökigt att byta gummiband men att fÄ pÄ lÀnken Àr en helt annan historia dÄ jag minns den som mycket styvare.Hoppas lÀnken Àr lÀttare att ta pÄ Àn resinbanden, tog pinsamt med tid för min del
Ska bli spÀnnande att se! Jag har ocksÄ funderat pÄ nÄgon vintage MRG. Jag tÀnkte frÄga om det hÀr men glömde bort.
Det Àr nog ÀndlÀnkarna som har en sÄ jÀkla tight passning mot boetten som gör det sÄ svÄrt att fÄ den pÄ plats. Jag tycker att det Àr bökigt att byta gummiband men att fÄ pÄ lÀnken Àr en helt annan historia dÄ jag minns den som mycket styvare.
Ska bli spÀnnande att se! Jag har ocksÄ funderat pÄ nÄgon vintage MRG. Jag tÀnkte frÄga om det hÀr men glömde bort.
Dom Àr riktigt goa.Nya tillskottet, maffig , nÀstan för maffig .
Dom Àr riktigt goa.
Och nÀr kommer du sÀlja den billigt till mig dÄ??
Eller just det, jag fÄr inte köpa fler sÄna för Frugis nu
Oaken Àr lÀnkad.
Tog knappt 10 min att fÄ dit.
Vacuumförpackad och med verktyg för ca 350bagis inkl frakt. Kvallisorten Àr inte i Casios nivÄ men funkar nog ÀndÄ
Lite mer skirkig om man kan kalla det sÄ.. Annars Àr den helt ok i första kÀnslanBra jobbat ! Hur skulle du jÀmföra lÀnken med originalet?
Sjukt snygg golvlÀggarklocka iafLÀgger golv, fy fan hatar skiten...
(lÀgga golvet alltsÄ)
G-shocksuget Àr enormt nu. Men denna GA-2000 passar inte jÀttebra till skjorta, det gjorde inte min tidigare GG-B100 heller för den delen. Har ni nÄgra tips pÄ vad jag borde ha? Och skulle nÄgon ha en passande till salu sÄ Àr jag sjÀlvklart intresserad.
G-shocksuget Àr enormt nu. Men denna GA-2000 passar inte jÀttebra till skjorta, det gjorde inte min tidigare GG-B100 heller för den delen. Har ni nÄgra tips pÄ vad jag borde ha? Och skulle nÄgon ha en passande till salu sÄ Àr jag sjÀlvklart intresserad.
Tycker att fyrkanterna funkar fint. GÀrna pÄ lÀnk. Helst titan. Annars en stÄlis, om man gillar tyngden. Kör rÀtt mycket GW-5000 pÄ kombilÀnk. Bra tyngd dÄ den har skruvad baksida, men inte lika tung som de i stÄl.
Min tanke:
Köp ett svart band till din GA sÄ passar den bÀttre under skjortan.... eller
Köp en metall square, sÄ passar den perfekt under skjortan... eller
Satsar du allt pÄ rött och slÄr till pÄ en MRG
Tycker att fyrkanterna funkar fint. GÀrna pÄ lÀnk. Helst titan. Annars en stÄlis, om man gillar tyngden. Kör rÀtt mycket GW-5000 pÄ kombilÀnk. Bra tyngd dÄ den har skruvad baksida, men inte lika tung som de i stÄl.