Idag blev blÄ kanadensisk matt jellygrön istÀllet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nix, det Ă€r ett noname. Hittade hos en kanadensare pĂ„ Eby Dekorskruvarna snackar polskaWow grymt snyggt. Ăr det originalband alltsĂ„?
Nyinförskaffad och den första G-Shock jag skaffade i modern tid. Efter detta en stÄlis och en gw5000 som köptes pÄ yodobashi i Osaka. Har alltid Äterkommit till denna som den bekvÀmaste pÄ handleden och nÀr det dök upp en med ett band frÄn gw5000 sÄ klippte jag till. Nu Àr vi fyra i familjen med exakt samma modell.
StÀllde den direkt med clock wave för ios. (För oss som lever i radioskugga)
Första inlÀgget pÄ ks förtjÀnar min första g-shock inhandlad i tisdags, lÀr bli fler... tack för en underbar trÄd!
Det kÀnns som den dÀr typen av skal borde passa Ànnu bÀttre pÄ en frogman. Ser vÀldigt grodlik ut.Idag blev blÄ kanadensisk matt jellygrön istÀllet
Skulle nog beskriva smaken som.... Inte nachostallrik iafDen kÀnns... klibbig
Vad Àr det för smak pÄ den?
Mm, skulle nog kunna passa som grodklÀdsel. Som vÀl Àr har jag inte en sÄn att köpa klÀder till oxÄ (Àn)Det kÀnns som den dÀr typen av skal borde passa Ànnu bÀttre pÄ en frogman. Ser vÀldigt grodlik ut.
Du borde mÄla i texten med röd fÀrg.Skulle nog beskriva smaken som.... Inte nachostallrik iaf
Mm, skulle nog kunna passa som grodklÀdsel. Som vÀl Àr har jag inte en sÄn att köpa klÀder till oxÄ (Àn)
Hmmm... du menar att sjÀlva modulen Àr skitig/smutsig? Eller du tÀnker pÄ glaset/utsidan?
Exakt. Ett mÄste för dom som vet hemligheten...Stapelvara I var mans hem
Modulen (eller heter det möjligtvis nÄgot annat?) har lite vÀl mycket japansk patina för min smak
Du borde mÄla i texten med röd fÀrg.
Haha, ja det var kanske lite vÀl mycket geggamoja!Modulen (eller heter det möjligtvis nÄgot annat?) har lite vÀl mycket japansk patina för min smak
Jag tror inte jag kan relatera till fler Àn sex klockor, sen blir jag desillusioneradJag intalar mig sjÀlv att jag Àr en slags minimalist med endast fem klockor i lÄdan för tillfÀllet. KÀnns nÀstan lite lÀskigt
Det gÄr ju hur som helst inte ha fler klockor Àn vad det finns veckodagarJ
Jag tror inte jag kan relatera till fler Àn sex klockor, sen blir jag desillusionerad
Vatten + nÄgra droppar Yes + mjuk tandborste =
Haha, ja det var kanske lite vÀl mycket geggamoja!
Ordet du söker Àr boetten (the case) modulen Àr det som sitter inuti, jag trodde först den var otÀt och du fÄtt in en massa skit.
Det dÀr fÄr du snabbt bort med lite vatten och tvÄl.
Du borde mÄla i texten med röd fÀrg.
Anar en viss ihopgaddning hÀr..HÄller med dig, rött Àr gött
Ingen aning men GW9400 startar i alla fall tidtagning med ett enda tryck. Jag tror att den Àr ganska ensam om det?Skulle en GBX-100 vara bra att ha som tidtagarur pÄ gymmet? OvanstÄende behöver tyvÀrr 3 tryck för att komma till tidtagning och 3 tryck för att komma tillbaka till main screen...
SÀg till mig nÀr du tröttnar pÄ den
StÀmmer. GA700 gör det ocksÄ men dÄ mÄste man flytta visar varje gÄng ocksÄIngen aning men GW9400 startar i alla fall tidtagning med ett enda tryck. Jag tror att den Àr ganska ensam om det?
NoteratSÀg till mig nÀr du tröttnar pÄ den
J
Jag tror inte jag kan relatera till fler Àn sex klockor, sen blir jag desillusionerad
Det gÄr ju hur som helst inte ha fler klockor Àn vad det finns veckodagar
Tur man inte dricker alltsĂ„.. Ett par klockor per veckodag mĂ„ste vĂ€l vara mer rĂ€tt??Har Ni redan smuttat pĂ„ lördagsvinet? Max 7 stycken?!? Madre mĂa!