• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad tycker panelen om det hÀr dÄ? Re-issue av AW-500 (frÄn '89).
NÄgra helt i stÄl med screwback samt Tough Solar & Multi Band 6.
SjÀlv tycker jag att den med silvertavla var stilig...

AW-500-AWM-500.jpg
AWM-500D-1A.jpg
AWM-500D-1A8.jpg
AWM-500D-screw.jpg

Artikel:
https://www.g-central.com/aw-500-an...ch-revival-and-full-metal-screw-back-edition/

• Like
Reactions: HSK
Fortfarande ingen klocka frÄn Relojes de moda. Om 3 dagar har det gÄtt en mÄnad.
Skrev till de och de svarade mig sÄhÀr:
Hi,
We continue to wait for the first units, they have confirmed from the distributor that we will receive them shortly.
The model is new and lately there are delays due to the covid-19 issue.
Regards.

Det med shortly sa de sist jag frÄgade ocksÄ och det var för 2 veckor sedan.

Har full förstÄelse att allt har blivit försenad pga Covid19. Men listar inte klockan att den finns pÄ lager dÄ, gör sÄ att det stÄr pre-order istÀllet.
Sen om en vara Àr försenad borde det ju komma mail till mig automatisk som berÀttar om det, istÀllet att jag sjÀlv mÄste ta kontakt med de hela tiden.
Blir nog första och sista gÄngen jag handlar dÀr.

Senast Àndrad:
Fortfarande ingen klocka frÄn Relojes de moda. Om 3 dagar har det gÄtt en mÄnad.
Skrev till de och de svarade mig sÄhÀr:
Hi,
We continue to wait for the first units, they have confirmed from the distributor that we will receive them shortly.
The model is new and lately there are delays due to the covid-19 issue.
Regards.

Det med shortly sa de sist jag frÄgade ocksÄ och det var för 2 veckor sedan.

Har full förstÄelse att allt har blivit försenad pga Covid19. Men listar inte klockan att den finns pÄ lager dÄ, gör sÄ att det stÄr pre-order istÀllet.
Sen om en vara Àr försenad borde det ju komma mail till mig automatisk som berÀttar om det, istÀllet att jag sjÀlv mÄste ta kontakt med de hela tiden.
Blir nog första och sista gÄngen jag handlar dÀr.

TrÄkigt att höra. Kan du inte krÀva Äterbetalning?

Nja, kul idé men det var inte alltid bÀttre förr. ;)
Jag har flera gÄnger försökt gilla analoga eller ana/digi G-Shocks men varje gÄng jag köpt en sÄ har den inte fÄtt mycket tid pÄ handleden. Det sagt sÄ skulle jag gÀrna vilja se en av de dÀr senaste nyslÀppen irl.
Javisst, kul att Casio slÀpper re-issues. Nu Àr det vÀl ÀndÄ snart dags för en "Marlin" ocksÄ? :hungry:
cas_w350_05.jpg

(W-350)

Jag har flera gÄnger försökt gilla analoga eller ana/digi G-Shocks men varje gÄng jag köpt en sÄ har den inte fÄtt mycket tid pÄ handleden. Det sagt sÄ skulle jag gÀrna vilja se en av de dÀr senaste nyslÀppen irl.
Javisst, kul att Casio slÀpper re-issues. Nu Àr det vÀl ÀndÄ snart dags för en "Marlin" ocksÄ? :hungry:
cas_w350_05.jpg

(W-350)
ALLT med den dÀr fisken pÄ fÄr gilla av mig! :smug:

Vad tycker panelen om det hÀr dÄ? Re-issue av AW-500 (frÄn '89).
NÄgra helt i stÄl med screwback samt Tough Solar & Multi Band 6.
SjÀlv tycker jag att den med silvertavla var stilig...

AW-500-AWM-500.jpg
AWM-500D-1A.jpg
AWM-500D-1A8.jpg
AWM-500D-screw.jpg

Artikel:
https://www.g-central.com/aw-500-an...ch-revival-and-full-metal-screw-back-edition/

Inget för mig heller, sÄg lite trÄkiga ut om jag ska vara Àrlig :( Men Casios produktbilder brukar lÀmna en del att önska sÄ kanske Àr bÀttre irl.

Tillbaka
Topp