Den Àr Àven med idag pÄ jobbet. Börjar sakta men sÀkert gilla den mer och mer .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den gör sig jÀkligt bra i dom gröna klÀderna. Originalet har negativ display, men funkar lika bra med den positiva.Det var olive green jag menade, exakt som samma som du har . Ser riktigt bra ut!
Vart har du hittat vitcamo band? Har bara sett Burton bandet.
Den gör sig jÀkligt bra i dom gröna klÀderna. Originalet har negativ display, men funkar lika bra med den positiva.
Har inte hittat nÄgot vitt band Àn mer Àn Burtonbandet.. FÄr se vad det blir
Har rosa och gul bezel pÄ vÀg in, plus @Jockinho Žs ljusblÄ och ett gÀng bezeldekorskruvar..
Hmmm... du menar att sjÀlva modulen Àr skitig/smutsig? Eller du tÀnker pÄ glaset/utsidan?DÄ haf bezeln och armbandet kommit till min DW-5600C-9CV.
Nu behöver jag bara vÀnta in den grisiga modulen. NÄgon som har tips pÄ hur man bÀst rengör modulen ?
Jag har en 3459/3461 modul, men med negativ display. Jag gissar att det Àr den positiva du Àr ute efter?NÄgon som har en gw-b5600bc över?
Helst bara en lös modul.
Bild frÄn uret.se
Jag har en 3459/3461 modul, men med negativ display. Jag gissar att det Àr den positiva du Àr ute efter?
Det Àr fasen rÀtt. Det ska börjas i tidBonusdotterns första julklapp Àr inköpt. Hoppas att detta blir inkörsporten till ett tyngre g-shockberoende, ha ha!
TrÄkigt att höra. Kan du inte krÀva Äterbetalning?
Den Àr Àven med idag pÄ jobbet. Börjar sakta men sÀkert gilla den mer och mer .
Plötsligt hÀnder det och klockan stannar i mer Àn 1 vecka.
FörlÄt, kunde inte lÄta bli.
Eller hur . Returnerade tillbaka min AW6 och mÄste ju ha en klocka .
Ska du verkligen sĂ€lja en av dom bĂ€sta.....?!Ăr det nĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ en Guldis till bra pris innan den hamnar pĂ„ Köp&SĂ€lj? Repor finns. 4000kr
Va? Jag som var sÄ stolt att du hade din AW6 i en lÀngre tid.
Den har legat i lÄdan i tvÄ veckor nuSka du verkligen sÀlja en av dom bÀsta.....?!
Jag har inte heller anvÀnt min pÄ ett tag, men den Àr en keeper. Grymt cool och 35 Ärs LEDen har legat i lÄdan i tvÄ veckor nu
Den har legat i lÄdan i tvÄ veckor nu
Vi Àr lite olika dÀr Jag hinner alltid sÀlja mina klockor innan kÀrleken blossar upp igenFlera av mina klockor har jag inte anvÀnt pÄ flera veckor. Sen blossar kÀrleken upp igen.
SÄ Àr det för mig med, sjukt dÄlig pÄ att sÀlja...Flera av mina klockor har jag inte anvÀnt pÄ flera veckor. Sen blossar kÀrleken upp igen.
SÄ Àr det för mig med, sjukt dÄlig pÄ att sÀlja...
Mycket roligare att köpa Àn att sÀlja juHoarder-drag.
AssÄ, jag har Àven kvar klockor som jag inte tycker om!
Jag intalar mig sjÀlv att jag Àr en slags minimalist med endast fem klockor i lÄdan för tillfÀllet. KÀnns nÀstan lite lÀskigtMycket roligare att köpa Àn att sÀlja ju
Flest grejer nÀr man dör vinner.. Tror jag, antar jag, inbillar jag mig