• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu har G-Central publicerat en artikeln om GA-V01. Den Ă€r minst sagt unik 😅

G-SHOCK-GA-V01-1-1536x500.jpg

Tack! G-shock kommer givetvis att fortsÀtta vara en följeslagare.
Rönen angÄende diet Àr ju nÄnting som har förÀndrats genom Ären. Jag har lyssnat en hel del till tvÄ dietister som heter Eric Berg och Sten Ekberg. Rekommenderas.
Den senare Àr en tidigare svensk olympisk friidrottare. Namnet har dock gÄtt mig förbi nÀr det begav sig.
Tidigare handlade allt om att ta bort fettet. TyvÀrr lever det kvar Àn idag. Det finns fortfarande en mÀngd produkter, t ex. Fil och Yoghurt, som saluförs med lÄgfett som argument. Samtidigt tillsÀtts det socker för att kompensera för det smakbortfall som uppstÄr iom att fettet tas bort. FullstÀndigt vansinnigt, helt fel!
Fett ger smak och mÀttnadskÀnsla och hjÀlper till att stabilisera blodsockret.
Jag har sjÀlv erfarenhet av att LCHF funkar.
Kommer att rapportera en gÄng i mÄnaden hur det gÄr.

Godmorgon förresten!

1000007184.jpg
Menade inte att det inte fungerar eller att det Àr varken fel eller rÀtt att öka/minska fett och/eller kolhydrater.
Jag diskuterar gÀrna vidare i Pm med vad jag menade om du vill men detta forumet Àr för G-shock sÄ dÀrför ville jag inte gÄ in djupare pÄ det :)

Tillbaka
Topp