• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äsch dĂ„, det Ă€r ju bara fredag den 11e Ă€n sĂ„ lĂ€nge! 🙃
Man kan mĂ€ta temperatur, höjd, se alternativa tidszoner m.m. men att skifta plats pĂ„ dag och mĂ„nad verkar vara en omöjlig uppgift att lösa för Casio. đŸ€”

Ja eller hur! Hur svÄrt kan det vara liksom. Förvirrar mig nÀstan varje gÄng jag ser detta otympliga format.

Äsch dĂ„, det Ă€r ju bara fredag den 11e Ă€n sĂ„ lĂ€nge! 🙃
Man kan mĂ€ta temperatur, höjd, se alternativa tidszoner m.m. men att skifta plats pĂ„ dag och mĂ„nad verkar vara en omöjlig uppgift att lösa för Casio. đŸ€”

Ja eller hur! Hur svÄrt kan det vara liksom. Förvirrar mig nÀstan varje gÄng jag ser detta otympliga format.
Det gÄr att skifta i GW-B5600orna ;)
mm.dd eller dd.mm 👍

Fredagens kvĂ€llsklocka fĂ„r bli lĂ€nkad trippelsvart Casioak 😁
IMG_20201113_162901.jpg

Tja, kanske nÄgon i G-shock-trÄden som Àr ute efter en G-Shock GA-2100-1A1ER (Casioak) innan jag lÀgger ut den pÄ ks.
Klockan Àr uttagen igÄr, obetydligt anvÀnd och sÄledes i nyskick. Totalt 1h handledstid i hemmet. Hör av er via PM om intresse finns :)
Pris: 1100 Kr inkl. Frakt !

Bilagor

• 20201112_224649.jpg
    20201112_224649.jpg
    265.3 KB · Visningar: 11
  • 20201112_224851.jpg
    20201112_224851.jpg
    286.1 KB · Visningar: 8
Senast Àndrad:
TÀnkte köpa mig en ny arbetsklocka. DÄ jag redan Àger en GA 2100 men trivs inte med en tÀnkte jag handla nÄgot nytt.
GA-2100-1AER.jpg

Valet stÄr mellan en

GBD-800​

GBD-800UC-3ER.jpg

Eller en

TRT-110H-1A2VEF​

TRT-110H-1A2VEF.jpg

Vilken hade du valt och varför?

TÀnkte köpa mig en ny arbetsklocka. DÄ jag redan Àger en GA 2100 men trivs inte med en tÀnkte jag handla nÄgot nytt.
GA-2100-1AER.jpg

Valet stÄr mellan en

GBD-800​

GBD-800UC-3ER.jpg

Eller en

TRT-110H-1A2VEF​

TRT-110H-1A2VEF.jpg

Vilken hade du valt och varför?

800 passar perfekt till din avatar och har BT.
TRT... budgetklocka med billig plastkÀnsla och obekvÀmt armband som vill se ut som en G-shock...

SĂ„, definitivt GBD-800 👍

Go'kvĂ€ll trĂ„den! 😊

Har en arbetskamrat som Ă€r vĂ€ldigt glad i natur och fiske. Han Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt glad i Casio och önskar nu en mudmaster med GPS funktion. Han vet att det finns tex Garmin klockor men han Ă€r som sagt mer intresserad av en G-Shock 😊

Till frĂ„gan. Vilken modell ska han satsa pĂ„? 😊

Go'kvĂ€ll trĂ„den! 😊

Har en arbetskamrat som Ă€r vĂ€ldigt glad i natur och fiske. Han Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt glad i Casio och önskar nu en mudmaster med GPS funktion. Han vet att det finns tex Garmin klockor men han Ă€r som sagt mer intresserad av en G-Shock 😊

Till frĂ„gan. Vilken modell ska han satsa pĂ„? 😊

Beror pÄ om han vill ha en klocka eller en smart watch.
Men casio har ju sin Pro Trek Smart line.

Beror pÄ om han vill ha en klocka eller en smart watch.
Men casio har ju sin Pro Trek Smart line.

Tack för svar 😊

Han Ă€r nog mest intresserad av en klocka 😉 Men typ kunna föra in bra fiske och fina platser i gps.

Tack för svar 😊

Han Ă€r nog mest intresserad av en klocka 😉 Men typ kunna föra in bra fiske och fina platser i gps.
Rangeman serien har ju den typ av funktion ocksÄ. Att geotagga platser mm.

Rangeman serien har ju den typ av funktion ocksÄ. Att geotagga platser mm.

Ja jag kollade lite snabbt och misstĂ€nkte att den var bĂ€ttre ur hans syfte Ă€n en gg-b100. Eller funkar den likadant? 😊

Tillbaka
Topp