• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ute pÄ arbete.

IMG_20201116_083836.jpg

RĂ€tt in i modermodemet 😍

Det hÀr med att stÀlla in sÄ att klockan piper varje timme var uppe till diskussion för ett tag sen.

NÀr jag inte anvÀnder min 5610 sÄ stÄr den som "bordsklocka" i hemmakontoret, och jag har mÀrkt att det rÀtt smidigt med pipet för att hÄlla koll pÄ att ens mekaniska inte avviker för mycket.

Efter den diskussionen har jag haft pÄ timsignalen nÀr jag har burit klockor som den har funktionen och jag mÄste sÀga att det var bra mycket nyttigare Àn vad trodde :)

Tjena allihopa!

Har hÀngt pÄ forumet Ànda sen intresset för klockor började vÀxa tidigare i Är. Köpte genast en G-shock G-steel som jag insett ska bort dÄ jag planerar en hel del lÀngre vandringar/turer nÀsta Är.

TĂ€nkte dĂ€rför frĂ„ga alla er som Ă€r proffs, vad Ă€r den ultimata Ă€ventyrsklockan i Casio’s lineup?

Allt gott och tack för ett fantastiskt forum!

Tjena allihopa!

Har hÀngt pÄ forumet Ànda sen intresset för klockor började vÀxa tidigare i Är. Köpte genast en G-shock G-steel som jag insett ska bort dÄ jag planerar en hel del lÀngre vandringar/turer nÀsta Är.

TĂ€nkte dĂ€rför frĂ„ga alla er som Ă€r proffs, vad Ă€r den ultimata Ă€ventyrsklockan i Casio’s lineup?

Allt gott och tack för ett fantastiskt forum!
- Jag röstar pÄ Rangeman.

Tack för svaren! Gps funktioner Àr jag inte sÄ sugen pÄ och hoppas att ska komma undan med 3-4000kr max. NÄgon ide pÄ specifik modell?

Tack för svaren! Gps funktioner Àr jag inte sÄ sugen pÄ och hoppas att ska komma undan med 3-4000kr max. NÄgon ide pÄ specifik modell?
Vill du inte ha GPS sÄ finns det egentligen bara tvÄ val, beroende om du vill ha en med digital display eller en med analoga visare. Oavsett vilken du vÀljer, sÄ fÄr du en badass-klocka!
Rangeman GW-9400
Mudmaster GWG-1000

Har blivit sugen pÄ att skaffa en Titan Square.
NÄgon som har nÄgon erfarenhet?
Bra ? Mindre bra?
Och var fÄr man tag i en till bÀst peng?

Bild för uppmĂ€rksamhet 😉

IMG_20201116_181441.jpg
Jag tycker att en positiv display alltid Àr att föredra ur lÀsbarhetssympunkt och gick sjÀlv pÄ den svarta med guldfÀrgade detaljer. Modellen Àr en riktig sleeper, ingen tror att det Àr nÄgot annat Àn en plastklocka för runt tusenlappen men du vet sjÀlv vad du har. Den hÀr börjar vara litet klurig att hitta som ny (dyker upp ibland pÄ olika sajter) sÄ jag löste det genom en köpesannons hÀr pÄ KS. RÀkna med att betala runt 11-12 tusen för ett ex. i gott skick.
20200825_082703.jpg

Tillbaka
Topp