Agnbyâ
Silver
Den dÀr var ju jÀkligt grym Tack, ska tipsa honom om den
Denna verkar inte dum heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr var ju jÀkligt grym Tack, ska tipsa honom om den
Finns för mÄnga Ska tipsa om denna med
Denna verkar inte dum heller
KÀnns riktigt smidig och framförallt vÀldigt anvÀndarvÀnligIngen sol... kallt och blÄsigt... men Mudman v.3 fungerar hur bra somhelst
Tycker den Àr sjukt bra den dÀr alltsÄ2 tons square.
2 tons square.
Ser riktigt stilig ut Antar att det Àr en DW-5035D-1B (om nu min google fu inte har lett mig in pÄ avvÀgar dvs)?
StÀmmer bra det. Suffixet 1B kÀnner jag dock inte igen.
MR-G Àr med pÄ extrajobbet .
Jepp , nÄgongÄng kanske jag fÄr möjlighet att Àga en guld DaytonaHar du en Rolex logga pÄ ringfingret?
Du har vandrat in pÄ Indiska sidan.Saxade refen frÄn G-Shocks internationella hemsida
Watches | CASIO INDIA
CASIO INDIA | The Official Website. Find your watch from our abundant lineup such as G-SHOCK, BABY-G, EDIFICE, Pro trek, sheen, vintage, youth, and enticer for men and women.www.casio-intl.com
Du har vandrat in pÄ Indiska sidan.
Man vet ju aldrig vad som blir billigare pÄ svartfredagen.. Men har man tur sÄ kan det ju bli nÄn hundring billigare En beggad brukar ju landa mellan 1500-2000 beroende pÄ skick och efterfrÄganHallÄ! Jag Àr lite sugen pÄ att slÄ till pÄ en Rangeman inom kort. Har haft en Riseman tidigare men aldrig testat Rangeman. TÀnker att det kanske kan vara vÀrt att invÀnta Black Friday. NÄgon som har nÄgot hett tips? Kan man fÄ ett riktigt pangpris pÄ denna klassiker nÄgonstans?
Edit: Kanske ska förtydliga att det gÀller gw-9400 och inte storebrorsan. Cyberphoto ligger riktigt bra till med 2.690:- idag.
Jag tror att det var just Cyberphoto som reade ut den för typ 1900 vid nÄgon tidigare rea sÄ om det inte Àr nÄgon panik sÄ kan man lika gÀrna vÀnta ett par veckor. 2690 Àr annars ett riktigt bra pris sÄ Àven om rean uteblir sÄ har du ÀndÄ gjort ett klipp!HallÄ! Jag Àr lite sugen pÄ att slÄ till pÄ en Rangeman inom kort. Har haft en Riseman tidigare men aldrig testat Rangeman. TÀnker att det kanske kan vara vÀrt att invÀnta Black Friday. NÄgon som har nÄgot hett tips? Kan man fÄ ett riktigt pangpris pÄ denna klassiker nÄgonstans?
Edit: Kanske ska förtydliga att det gÀller gw-9400 och inte storebrorsan. Cyberphoto ligger riktigt bra till med 2.690:- idag.
Oj jÀvlar. 1.900 fÄr man ju nÀstan lite dÄligt samvete om man betalar. Tack för tips. Jag sitter lugnt i bÄten. Den enda paniken och stressen Àr min egen otÄlighet. Vilken absolut kan acceptera 2.690:-. Förnuftet och tÄlamodet fÄr gÄ i tvekamp nÀrmsta tiden och tiden fÄr utse segrareJag tror att det var just Cyberphoto som reade ut den för typ 1900 vid nÄgon tidigare rea sÄ om det inte Àr nÄgon panik sÄ kan man lika gÀrna vÀnta ett par veckor. 2690 Àr annars ett riktigt bra pris sÄ Àven om rean uteblir sÄ har du ÀndÄ gjort ett klipp!
Exakt. Gjorde tyvÀrr mig av med den vid ett svagt tillfÀlle.
Ahaa. Jag har fÄtt för mig att jag villhöver en sÄn nÀmligen Fast helst GWn isÄfall.Exakt. Gjorde tyvÀrr mig av med den vid ett svagt tillfÀlle.
Ja, den Àr riktigt fin. à ngrar att jag sÄlde den men ibland mÄste man skyffla runt lite och testa annat.Ahaa. Jag har fÄtt för mig att jag villhöver en sÄn nÀmligen Fast helst GWn isÄfall.