• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NĂ„gon som Ă€r sugen innan den hamnar pĂ„ KS 😊. Köpte klockan mest för den balla klocklĂ„dan men trĂ„kigt att klockan inte kommit till anvĂ€ndning en enda gĂ„ng sedan jag fick den. Klockan Ă€r i gott som nyskick och sĂ€ljes fullset.
1050kr inkl REK frakt.
AA0C22A9-C854-4772-A86A-A9EC160A8124.jpeg
3494459E-369B-4366-AEAF-E030EE051B26.jpeg
989A3B87-B070-4F4D-9D9A-7FF9047C7D2B.jpeg

HallÄ! Jag Àr lite sugen pÄ att slÄ till pÄ en Rangeman inom kort. Har haft en Riseman tidigare men aldrig testat Rangeman. TÀnker att det kanske kan vara vÀrt att invÀnta Black Friday. NÄgon som har nÄgot hett tips? Kan man fÄ ett riktigt pangpris pÄ denna klassiker nÄgonstans?

Edit: Kanske ska förtydliga att det gÀller gw-9400 och inte storebrorsan. Cyberphoto ligger riktigt bra till med 2.690:- idag.

Senast Àndrad:
HallÄ! Jag Àr lite sugen pÄ att slÄ till pÄ en Rangeman inom kort. Har haft en Riseman tidigare men aldrig testat Rangeman. TÀnker att det kanske kan vara vÀrt att invÀnta Black Friday. NÄgon som har nÄgot hett tips? Kan man fÄ ett riktigt pangpris pÄ denna klassiker nÄgonstans?

Edit: Kanske ska förtydliga att det gÀller gw-9400 och inte storebrorsan. Cyberphoto ligger riktigt bra till med 2.690:- idag.
Man vet ju aldrig vad som blir billigare pĂ„ svartfredagen.. Men har man tur sĂ„ kan det ju bli nĂ„n hundring billigare😊 En beggad brukar ju landa mellan 1500-2000 beroende pĂ„ skick och efterfrĂ„gan🙂
Men det Àr en jÀkla go klocka!
Mina tvĂ„ vilar ikvĂ€ll sĂ„ lilla Mudman fĂ„r lite armtid istĂ€llet😁👍
IMG_20201115_204413.jpg

Jag tror att det var just Cyberphoto som reade ut den för typ 1900 vid nĂ„gon tidigare rea sĂ„ om det inte Ă€r nĂ„gon panik sĂ„ kan man lika gĂ€rna vĂ€nta ett par veckor. 2690 Ă€r annars ett riktigt bra pris sĂ„ Ă€ven om rean uteblir sĂ„ har du Ă€ndĂ„ gjort ett klipp! 😉

Jag tror att det var just Cyberphoto som reade ut den för typ 1900 vid nĂ„gon tidigare rea sĂ„ om det inte Ă€r nĂ„gon panik sĂ„ kan man lika gĂ€rna vĂ€nta ett par veckor. 2690 Ă€r annars ett riktigt bra pris sĂ„ Ă€ven om rean uteblir sĂ„ har du Ă€ndĂ„ gjort ett klipp! 😉
Oj jÀvlar. 1.900 fÄr man ju nÀstan lite dÄligt samvete om man betalar. Tack för tips. Jag sitter lugnt i bÄten. Den enda paniken och stressen Àr min egen otÄlighet. Vilken absolut kan acceptera 2.690:-. Förnuftet och tÄlamodet fÄr gÄ i tvekamp nÀrmsta tiden och tiden fÄr utse segrare

Tillbaka
Topp