• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Positiv LCD Àr ju tydligare Àn negativ, men jag har aldrig tittat pÄ den negativa LCDn och inte kunnat listat ut vad klockan Àr. KÀnner att bÄda Àr sÄ pass tydliga att skillnaden i lÀsbarhet inte spelar nÄgon roll för funktionen. :)
HÄller med dÀr! Man ser vad klockan Àr, eventuellt fÄr man vicka lite extra pÄ handleden för att avlÀsa. Egentligen bara ett problem om man stÀndigt tÀnker pÄ det och gör det till en grej. Den svarta metallsquaren Àr ju skitsnygg och lÀttrepad.

Mm, jag har en men kommer nog att sitta pĂ„ den. Haa haa! 😉 Har den pĂ„ min casioak just nu.
Jag har oxĂ„ en extra. 😉 Men jag vet ju att jag kommer behöva den nĂ€r nĂ€sta GW-B5600 inhandlas 😁
Fast just nu rĂ€knar jag och mĂ€rker upp robotar istĂ€llet😁
IMG_20201118_125338.jpg

Knep en rÀtt billig dw-003 frÄn tratten. Runt 170 blev det med frakt. Gillar ju dw-003/004 modellerna jÀkligt mkt. Det stÄr att den Àr trasig men jag kan nog fÄ liv i den. Den verkar dock sakna han delen av plastspÀnnet. Antar att ingen hÀr har nÄn gammal som ligger och skrÀpar? Annars tÀnker jag att jag fÄr sy om velcro bandet.
Det verkar vara en kul limiterad variant dÀr det istÀllet för PROTECTION stÄr complete destruction.
1BDDB3EE-5B57-4D6A-8DF7-4A80C40F9532.png

Knep en rÀtt billig dw-003 frÄn tratten. Runt 170 blev det med frakt. Gillar ju dw-003/004 modellerna jÀkligt mkt. Det stÄr att den Àr trasig men jag kan nog fÄ liv i den. Den verkar dock sakna han delen av plastspÀnnet. Antar att ingen hÀr har nÄn gammal som ligger och skrÀpar? Annars tÀnker jag att jag fÄr sy om velcro bandet.

Vad Àr det för bredd pÄ bandet?
Det Àr möjligt att jag har ett komplett spÀnne nÄnstans...

Kul att se men...kĂ€nns den inte ganska billig med tanke pĂ„ vad den brukar innehĂ„lla? đŸ€·â€â™‚ïž Jag hade nog kĂ€nt mig lite besviken om jag köpte en klocka för 50 papp (har för mig att den ligger dĂ€r nĂ„gonstans i pris?) och fick en sĂ„n hĂ€r box.
Jag gillar ytter och inre boxen, ser kanske billig ut pÄ bild. Har haft mÄnga rolex och deras boxar Àr inte mycket bÀttre.
Sen Àr ju klockan grym, det Àr ÀndÄ det som rÀknas i slutÀndan:)

Jag gillar ytter och inre boxen, ser kanske billig ut pÄ bild. Har haft mÄnga rolex och deras boxar Àr inte mycket bÀttre.
Sen Àr ju klockan grym, det Àr ÀndÄ det som rÀknas i slutÀndan:)
Ja absolut, det Ă€r en helt fantastisk klocka och det var inte menat som nĂ„gon slags kritik mot dig. Det Ă€r jĂ€ttekul att folk delar med sig av sĂ„nt hĂ€r men jag tycker som sagt att förpackningen inte riktigt Ă€r vĂ€rdig en klocka av sĂ„dan kaliber. 😁

Kul att se men...kĂ€nns den inte ganska billig med tanke pĂ„ vad den brukar innehĂ„lla? đŸ€·â€â™‚ïž Jag hade nog kĂ€nt mig lite besviken om jag köpte en klocka för 50 papp (har för mig att den ligger dĂ€r nĂ„gonstans i pris?) och fick en sĂ„n hĂ€r box.
Den Àr kvalitetsmÀssigt mycket sÀmre Àn tidigare MRG boxar, Àven de vanliga men ffa tidigare limiterade modeller. Boxen till MRG-G1000HG-9A hÀr som exempel pÄ vilken nivÄ det varit
AE7E8790-E424-43B8-8A77-BCC3091606D0.jpeg
BFDE0961-61A8-45CE-9CB7-AFE42FA12B42.jpeg
3DE126B1-38A4-4BB3-BFCE-AFB14A8AE872.jpeg
tidigare.

Tillbaka
Topp