Ăntligen kom GW-5000 bandet fram frĂ„n Tiktox .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- knappt 80000 kr :-(WOW vilken skönhet . Vad ligger priser pÄ en sÄdan hos Klockmaster?
Som hittat- knappt 80000 kr :-(
Sen vinterförvaring av tvÄhjulingen? För du har vÀl inte sÄlt den??Lastat och tillochmed gwg1000 drar pÄ smilbandet.
Service. Billigare och enklare att fÄ tid pÄ vintern= mer klockor.Sen vinterförvaring av tvÄhjulingen? För du har vÀl inte sÄlt den??
Fina bÄdaLastat och tillochmed gwg1000 drar pÄ smilbandet.
Om du funderar pÄ att köpa sÄ ha dÄ i Ätanke det som diskuteras i trÄden just nu; andrahandsvÀrdet pÄ MR-G och i detta fall MT-G. Nu kan jag inte den hÀr modellen specifikt men det skulle jag rekommendera att du kollar upp innan du eventuellt slÄr till.Ganska bra pris va? Eller?
Mayer diggade NASA-modellen, kan det finnas nÄgon koppling dÀr?
NĂ„gra gissningar?
Ja, tack. Det var mer ett generellt tips till trÄden om nÄgon var sugen. Jag suktar efter en MTG men kommer att fundera över det noga och skulle gÀrna klÀmma pÄ en IRL först. Jag vill försöka landa i hur uppsÀttningen ska se ut i min klocklÄda. Trodde jag började nÀrma mig slutet för ett par veckor sedan men sÄ drog det igÄng igen. Haha men snart sÄ Àr jag framme vid slutdestinationOm du funderar pÄ att köpa sÄ ha dÄ i Ätanke det som diskuteras i trÄden just nu; andrahandsvÀrdet pÄ MR-G och i detta fall MT-G. Nu kan jag inte den hÀr modellen specifikt men det skulle jag rekommendera att du kollar upp innan du eventuellt slÄr till.
Blir det en square sÄ lÀr den bli poppis. De blir den kanske oavsett..Mayer diggade NASA-modellen, kan det finnas nÄgon koppling dÀr?
Riktigt spÀnnande! Jag Àlskar Mayer och G-Shocks. Hodinkee kan vÀl dock diskuteras..Blir det en square sÄ lÀr den bli poppis. De blir den kanske oavsett..
Han har bl.a. haft pÄ sig en gwg-1000 nÄgra gÄnger nÀr han streamat pÄ ig
Fina bÄdaLastat och tillochmed gwg1000 drar pÄ smilbandet.
Riktigt spÀnnande! Jag Àlskar Mayer och G-Shocks. Hodinkee kan vÀl dock diskuteras..
Samma hÀrTog och skrev upp mig, fÄr se om de slÀpper nÄgot intressant samt om man hinner fÄ tag i en i sÄ fall.
Bra tips! BestĂ€llde ocksĂ„!Ăntligen kom GW-5000 bandet fram frĂ„n Tiktox .
Helt rÀtt .Bra tips! BestÀllde ocksÄ!
Vad Àr skillnaden mot originalbamdet? Undrar en rookie.Bra tips! BestÀllde ocksÄ!
GW-5000 bandet Àr betydligt mjukare och sitter mycket skönare pÄ handleden .Vad Àr skillnaden mot originalbamdet? Undrar en rookie.
Samma hÀr
Tack för info...GW-5000 bandet Àr betydligt mjukare och sitter mycket skönare pÄ handleden .
NÄgon annan kanske vill lÀgga till nÄgon mer fördel .
Famous last wörds.Trodde jag började nÀrma mig slutet för ett par veckor sedan men sÄ drog det igÄng igen.
GW-5000 bandet Àr betydligt mjukare och sitter mycket skönare pÄ handleden .
NÄgon annan kanske vill lÀgga till nÄgon mer fördel .
Wohoo, nu fÄr jag posta hÀr!