• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Fredagsmys. Äntligen lite mer fĂ€rg i mörkret.
16071113183267969537435411000838.jpg
 

Dobson

Breitling
GW-5000 bandet Àr betydligt mjukare och sitter mycket skönare pÄ handleden :).
NÄgon annan kanske vill lÀgga till nÄgon mer fördel ;).
Mindre blank plastkĂ€nsla och mer ”ruggad” gummikĂ€nsla. Sen sitter det ju monterat orginal pĂ„ GW-5000, bara en sĂ„n sak. 😀 Sen Ă€r det vĂ€l, som vanligt, en personlig bedömning av hur stor skillnaden verkligen Ă€r.
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Min MRG har nu kommit tillbaka frÄn service i Tyskland men tyvÀrr har den mellanlandat hos polisen. Mer stÄr att lÀsa hÀr:


Jag lÀgger in en gammal bild pÄ godingen och hoppas att jag fÄr tillbaka den tillslut!
CF81B8B1-8F80-4CCB-9CAD-C875C59E35F5.jpeg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Min MRG har nu kommit tillbaka frÄn service i Tyskland men tyvÀrr har den mellanlandat hos polisen. Mer stÄr att lÀsa hÀr:


Jag lÀgger in en gammal bild pÄ godingen och hoppas att jag fÄr tillbaka den tillslut!
CF81B8B1-8F80-4CCB-9CAD-C875C59E35F5.jpeg
Fyfan va trist! Jag beklagar.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Min MRG har nu kommit tillbaka frÄn service i Tyskland men tyvÀrr har den mellanlandat hos polisen. Mer stÄr att lÀsa hÀr:


Jag lÀgger in en gammal bild pÄ godingen och hoppas att jag fÄr tillbaka den tillslut!
CF81B8B1-8F80-4CCB-9CAD-C875C59E35F5.jpeg
En minst sagt bisarr och vÀldigt trÄkig historia. Som nÄgra sÀkert minns sÄ var det jag som sÄlde denna klocka till @Sonnyboy och jag kÀnner dÀrför att jag vill vara tydlig med att jag sjÀlvklart inte visste att denna klocka var stulen. Jag Àr ocksÄ helt sÀker pÄ att den som jag köpte den av var fullstÀndigt ovetandes om detta faktum, klockan var som sagt fullset med butiksstÀmplat och daterat garanticertifikat.
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Min MRG har nu kommit tillbaka frÄn service i Tyskland men tyvÀrr har den mellanlandat hos polisen. Mer stÄr att lÀsa hÀr:


Jag lÀgger in en gammal bild pÄ godingen och hoppas att jag fÄr tillbaka den tillslut!
CF81B8B1-8F80-4CCB-9CAD-C875C59E35F5.jpeg

Fy vad trÄkigt att höra! HÄller tummarna för att det löser sig smidigt för din del.
 

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
"I love Patek Philippe perpetual calendars only marginally more than I dig the Casio Frogman G-Shock – but for different reasons - and if you’re wearing either, chances are I’ll sidle over to you and start a conversation about it."
Han har en riktigt fin klocksamling inklusive en drös med olika g-shocks.
Hoppas pÄ nÄtt kul slÀpp dÄ jag Àr ett stort Mayer fan :)
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Min MRG har nu kommit tillbaka frÄn service i Tyskland men tyvÀrr har den mellanlandat hos polisen. Mer stÄr att lÀsa hÀr:


Jag lÀgger in en gammal bild pÄ godingen och hoppas att jag fÄr tillbaka den tillslut!
CF81B8B1-8F80-4CCB-9CAD-C875C59E35F5.jpeg

Jag greppar inte kopplingen... Vad har trÄden du postade med din klocka att göra?

Edit : nu ser jag vad andra skrivit lite lÀngre ner. Usch... Jag lider med dig.
 
Topp