Stod att den fanns pÄ andra retailers ocksÄ.Hodinkee. Gick den att bestÀlla pÄ andra stÀllen ocksÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stod att den fanns pÄ andra retailers ocksÄ.Hodinkee. Gick den att bestÀlla pÄ andra stÀllen ocksÄ?
Ah, OK. Jag gjorde sÀkert bort mig dÄ. Fick nys om det strax innan den slÀpptes och trodde det var ngt exklusivt med John Mayer och Hodinkee.Stod att den fanns pÄ andra retailers ocksÄ.
Den fanns kvar i lager första gÄngen jag gick in pÄ sidan, men eftersom jag inte slog till sÄ kommer den garanterat gÄ upp i vÀrde!Ah, OK. Jag gjorde sÀkert bort mig dÄ. Fick nys om det strax innan den slÀpptes och trodde det var ngt exklusivt med John Mayer och Hodinkee.
EDIT: Sjukt ÀndÄ att det redan finns 104 poster pÄ Ebay. Billigaste 2500kr. Blir till att lÀgga undan en av dem
Ăsch dĂ„, du kommer inte bli miljonĂ€r pĂ„ den. Jag lovar.Den fanns kvar i lager första gĂ„ngen jag gick in pĂ„ sidan, men eftersom jag inte slog till sĂ„ kommer den garanterat gĂ„ upp i vĂ€rde!
Du gjorde nog rÀtt. Blir sÀkert svÄrt att fÄ hem den utanför usa.Ah, OK. Jag gjorde sÀkert bort mig dÄ. Fick nys om det strax innan den slÀpptes och trodde det var ngt exklusivt med John Mayer och Hodinkee.
EDIT: Sjukt ÀndÄ att det redan finns 104 poster pÄ Ebay. Billigaste 2500kr. Blir till att lÀgga undan en av dem
Svarar mig sjÀlv. Hade ingen aning om att jÀnkarna har det sÄ bra nÀr dom ska köpa g-shock.
Inte miljonĂ€r kanske men tĂ€nk om t.ex. Hendrix hade gjort en co-lab med nĂ„got klockmĂ€rke under sent 60-tal. Den hade nog inbringat nĂ„gra kronor idag. Om 50Ă„r sĂ„ kanske man vill stĂ„ dĂ€r med en MIB John Mayer Casio, vem vet?Ăsch dĂ„, du kommer inte bli miljonĂ€r pĂ„ den. Jag lovar.
Om 50 Är Àr jag död och begraven.Inte miljonÀr kanske men tÀnk om t.ex. Hendrix hade gjort en co-lab med nÄgot klockmÀrke under sent 60-tal. Den hade nog inbringat nÄgra kronor idag. Om 50Är sÄ kanske man vill stÄ dÀr med en MIB John Mayer Casio, vem vet?
Vore kul att veta hur mĂ„nga de sĂ„lde. Knep tre stycken sjĂ€lvKnep en Mayer-Shock ocksĂ„! Ălskar 80-tals vibbarna pĂ„ fĂ€rgsĂ€ttningen
Hade en i varukorgen innan jag konstaterade vad priset blir inkl alla avgifter. Kul för er som bestÀllde, hoppas att det dyker upp nÄgon till salu pÄ forumet lagom till sommaren
Den Àr vÀÀÀÀldigt stealth kan man sÀgaSnyggt !
SÀg gÀrna till om du ser nÄgon i Europa.Stod att den fanns pÄ andra retailers ocksÄ.
VÀlkommen till trÄden, stor Mayer fan eller?Vore kul att veta hur mÄnga de sÄlde. Knep tre stycken sjÀlv
Givetvis! Och tackVÀlkommen till trÄden, stor Mayer fan eller?
Det hÀr kÀnns som ett USA-only slÀpp? Typ som NASA fyrkanten för ett tag sen.SÀg gÀrna till om du ser nÄgon i Europa.
SÄ Àr det kanske. NASA-squaren sÄlde Àven den slut pÄ nÄgra minuter och Äterfinns nu pÄ ebay för fem gÄnger priset. TrÄkig utveckling pÄ G-Shocks.Det hÀr kÀnns som ett USA-only slÀpp? Typ som NASA fyrkanten för ett tag sen.
Hehe, ja sÄna hÀr hypade slÀpp med mÄlkrets annat Àn rena klocknördar har ju en tendens att bli dyra. Hade detta varit ett vanligt slÀpp med exakt samma fÀrgsÀttning hade den gÄtt i princip obemÀrkt förbi som vilken annan G som helst.SÄ Àr det kanske. NASA-squaren sÄlde Àven den slut pÄ nÄgra minuter och Äterfinns nu pÄ ebay för fem gÄnger priset. TrÄkig utveckling pÄ G-Shocks.
"Thanks to all the G-SHOCK fans and customers, this model received unprecedented demand and is now sold out. Please be sure to check out other Limited Editions that are available."
Citat frÄn G-SHOCKS hemsida
Synd att vissa inte fick. tilldelning. TrÄkigt att folk köper flertalet för att sÀlja vidare. SjÀlv knep jag en för att testa hur G-SHOCK Àr
Hehe, ja sÄna hÀr hypade slÀpp med mÄlkrets annat Àn rena klocknördar har ju en tendens att bli dyra. Hade detta varit ett vanligt slÀpp med exakt samma fÀrgsÀttning hade den gÄtt i princip obemÀrkt förbi som vilken annan G som helst.
Jag skulle inte grÀma mig för mycket över detta. Kommer sÀkert nÄt i ungefÀr samma fÀrgskala vad det lider.
HÄller med, det Àr trist, 104 listings pÄ ebay har nu blivit 137 och det Àr flera listings som har mellan 2-5 klockor tillgÀngliga."Thanks to all the G-SHOCK fans and customers, this model received unprecedented demand and is now sold out. Please be sure to check out other Limited Editions that are available."
Citat frÄn G-SHOCKS hemsida
Synd att vissa inte fick. tilldelning. TrÄkigt att folk köper flertalet för att sÀlja vidare. SjÀlv knep jag en för att testa hur G-SHOCK Àr