S
Staafen
Guest
SoffhÀng med G'n!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig! Den dÀr fÄr du gÀrna sÀga till om du ska sÀlja framöver.Camo square!
Finns pÄ Watchshop för 950kr. Bra pris i mitt tycke.Trevlig! Den dÀr fÄr du gÀrna sÀga till om du ska sÀlja framöver.
Tack för tipset!Finns pÄ Watchshop för 950kr. Bra pris i mitt tycke.
Casio G-Shock Gift Set Watch DW-5610SUS-5ER
From the G-SHOCK square face DW-5600 Series comes a collection of new models with an innovative structure and attractive design variations. These new models have evolved from the one-piece bezel to a bezel molded using two layers of different colours. The design concept of these models was to...www.watchshop.com
Finns pÄ Watchshop för 950kr. Bra pris i mitt tycke.
Edit: sÄg att den jag lÀnkade till var pÄ nÄgon sorts tygband
Casio G-Shock Gift Set Watch DW-5610SUS-5ER
From the G-SHOCK square face DW-5600 Series comes a collection of new models with an innovative structure and attractive design variations. These new models have evolved from the one-piece bezel to a bezel molded using two layers of different colours. The design concept of these models was to...www.watchshop.com
Ănnu bĂ€ttreDet ingĂ„r ett tygband utöver gummibandet
Tror det blir en bestÀllning pÄ en sÄdan, kanske redan idag...Utsökt kombination.
Tror det blir en bestÀllning pÄ en sÄdan, kanske redan idag...
Bra pris hÀr!Tror det blir en bestÀllning pÄ en sÄdan, kanske redan idag...
Tror det blir en bestÀllning pÄ en sÄdan, kanske redan idag...
Det nÀrmaste Àr ju en GMW-B5600G.TyvÀrr gÄr den inte att bestÀlla. Det Àr en s.k. Porter-mod av @Fujoor .
Den jÀkeln har vart ute sen i somras ca. Har frestats sen dessjÀklar va snygg GMWB5000TCF-2 Àr
Àr det en ny release eller har den varit ute ett tag? hag inte sett den blÄa varianten innan
Limited Edition Watches Collection | G-SHOCK | CASIO
Browse G-SHOCK limited edition digital watches and collaborations with top brands and artists from around the world. Get these while they last!www.gshock.com
Den jÀkeln har vart ute sen i somras ca. Har frestats sen dess
"Tur" att den har ett pris som gör att jag hÄller band pÄ mig..
Hoppas nÄgon slÀpper en stÄlmod i blÄcamo framöver. Hade gjort sig grymt bra med den blÄ/negativa GW-B5600ans innandöme
Som vÀl Àr har jag ju min AR-camo under tidenja, det Àr lite vÀl högt för att jag ska slÄ till men ack sÄ grann den Àr
vem vet, tiktox kanske sÀljer bezeln och lÀnken en dag, dÄ kommer man undan lite billigare
AR:en blev en Muddie .Idag ska AR fĂ„ lite nya âklĂ€derâ . To be continued!
Sjukt fin! Provade den hos Globen, men har redan dom 2 andra titan modellerna.jÀklar va snygg GMWB5000TCF-2 Àr
Àr det en ny release eller har den varit ute ett tag? hag inte sett den blÄa varianten innan
Limited Edition Watches Collection | G-SHOCK | CASIO
Browse G-SHOCK limited edition digital watches and collaborations with top brands and artists from around the world. Get these while they last!www.gshock.com
Ni som kan era MR-G. DÄ jag begÄvats med kycklinghandleder men ÀndÄ Àr sugen att prova MR-G, kan ni rekommendera modeller i midsize-omrÄdet. Hittills har jag hittat dessa:
https://www.g-shock.eu/se/armbandsur/mr-g/mrg-b1000b-1adr/
G-SHOCK official website | CASIO
www.g-shock.eu
Ăr det skillnad under skalet mellan "B" och "D" ?
Edit: den svarta verkar utsÄld.
Jag har 15.5 cm. Den bÀrs stor pÄ min handled, men det funkar för mig. Har Àven haft midsize, den satt perfekt pÄ mig,Vad Àr din omkrets? Om du har möjlighet gÄ till en à F och testa.
Den stora bÀrs givetvis stort men inte överdrivet. Jag har 16,5 cm handled och klarar av att bÀra fullsize utan problem...
15,6 tyvÀrr, sÄ det Àr rÀtt litet. Jag har absolut möjlighet att prova hos à F innan köp Ska kika pÄ bilder frÄn dina inlÀgg och kolla.Vad Àr din omkrets? Om du har möjlighet gÄ till en à F och testa.
Den stora bÀrs givetvis stort men inte överdrivet. Jag har 16,5 cm handled och klarar av att bÀra fullsize utan problem...
Intressant! Jag har 15,6 sÄ nÀra din. Har du bilder frÄn lite olika vinklar pÄ fullsize fÄr du gÀrna lÀgga upp dessa hÀr. Annars ska jag kolla pÄ tidigare inlÀgg. TackJag har 15.5 cm. Den bÀrs stor pÄ min handled, men det funkar för mig. Har Àven haft midsize, den satt perfekt pÄ mig,
Dock gillar jag G2000 mycket bÀttre!
Intressant! Jag har 15,6 sÄ nÀra din. Har du bilder frÄn lite olika vinklar pÄ fullsize fÄr du gÀrna lÀgga upp dessa hÀr. Annars ska jag kolla pÄ tidigare inlÀgg. Tack
Bruce, sÄ jÀvla ball!
Idag Àr dagen kommen
MTG'n anlÀnde för en liten stund sedan, fint inslagen av Magnussons ur
En rejÀl pjÀs i samma storleksklass som Mudmastern - nÀstan för stor för en "finare" klocka men den tilltallar mig ÀndÄ
Det Ànda trÄkiga Àr inte modellen i sig utan exet jag köpte.
Det stod pÄ Magnussons ur "VÀnligen notera att denna produkt kan ha varit ett visningsexemplar och kan dÀrför eventuellt ha smÄ defekter/hairlines."
jag skulle nog sÀga att hairlines och defekter Àr mer regel Àn undantag hÀr, mer eller mindre varje lÀnkbit har flera defekter, hairlines pÄ bezeln och till och med mÀrke pÄ plasten pÄ sidan.
HÀrlig pjÀs. Lite synd pÄ att det var ett demo-ex men du kanske fick lite bÀttre pris?
15,6 tyvÀrr, sÄ det Àr rÀtt litet. Jag har absolut möjlighet att prova hos à F innan köp Ska kika pÄ bilder frÄn dina inlÀgg och kolla.