Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Edit! Sorry för skumt inlĂ€gg. Ăr det bara jag som har problem att skriva? det funkar bara pĂ„ dator. NĂ„gon KS uppdatering som verkar ha stĂ€llt till det?
Hursom, vill ocksÄ dela denna med @oGy som nÄgon lÀnkade för ett tag sen. Tycker den Àr bra och har hjÀlpt mig att reda ut saker.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Plus. Ta dig tid att kika igenom den hÀr trÄden. Finns en massa grymma inlÀgg med mycket bra info. Luta dig tillbaka och slÄ pÄ Youtube ocksÄ. Watch Geek pÄ Youtube har en massa bra genomgÄngar av olika modellserier.
Skönt att inte vara den enda som har problem. Jag Àr en sÄdan som brukar hoppas att nÄgon annan ocksÄ har problem och anmÀler det sÄ att jag slipper. Lutar mig hellre tillbaka och invÀntar att nÄgon annan agerar. Inte ett av mina charmigaste personlighetsdrag men likvÀl sant.Kan inte skriva frÄn mobilen hÀr heller. Skicka bilder gÄr bra.
Har ocksÄ haft problem frÄn Chrome pÄ mobil (Android) och PC. Kan dock skriva med Microsoft Edge pÄ PC vilket jag gör nu.Skönt att inte vara den enda som har problem. Jag Àr en sÄdan som brukar hoppas att nÄgon annan ocksÄ har problem och anmÀler det sÄ att jag slipper. Lutar mig hellre tillbaka och invÀntar att nÄgon annan agerar. Inte ett av mina charmigaste personlighetsdrag men likvÀl sant.
Jag sitter med Chrome pÄ Android surfplatta. Du?
Men shit! Vilken grym lĂ€nk du skickar pĂ„!Edit! Sorry för skumt inlĂ€gg. Ăr det bara jag som har problem att skriva? det funkar bara pĂ„ dator. NĂ„gon KS uppdatering som verkar ha stĂ€llt till det?
Hursom, vill ocksÄ dela denna med @oGy som nÄgon lÀnkade för ett tag sen. Tycker den Àr bra och har hjÀlpt mig att reda ut saker.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Plus. Ta dig tid att kika igenom den hÀr trÄden. Finns en massa grymma inlÀgg med mycket bra info. Luta dig tillbaka och slÄ pÄ Youtube ocksÄ. Watch Geek pÄ Youtube har en massa bra genomgÄngar av olika modellserier.
Skönt att inte vara den enda som har problem. Jag Àr en sÄdan som brukar hoppas att nÄgon annan ocksÄ har problem och anmÀler det sÄ att jag slipper. Lutar mig hellre tillbaka och invÀntar att nÄgon annan agerar. Inte ett av mina charmigaste personlighetsdrag men likvÀl sant.
Jag sitter med Chrome pÄ Android surfplatta. Du?
Cleara cache
Fick rensa cache och historik i bÄde Explorer (inte med Explorer) och Edge samt i mobilen. Sen jÀklar bidde man lugn igen
Eventuellt Àven logga ut/in oxÄFunkar ej.
Eventuellt Àven logga ut/in oxÄ
Jag har 18cm...runt handleden alltsÄ.
Den ska ju inte kÀnnas som att den sitter i vÀgen heller.
Men vilken jÀvla forumsdel jag har hittat!
Jag har ju en batterifabrik som ska projekteras...HÀr kan du spendera eftermiddagen om du har tid över
Vilken guldgruva!HÀr kan du spendera eftermiddagen om du har tid över
Det höll tills igÄrTur att du friskriver dig med ett "nÀstan". TÀnk om det dyker upp en trevlig G-Shock mitt framför ögonen pÄ dig - mitt under ett köpstopp
Visst Àr den. Kan dock inte ta cred. Minns inte vem det var men nÄgon hÀr i trÄden som lÀnkade för nÄgra veckor sedan.Men shit! Vilken grym lÀnk du skickar pÄ!
Denna ska bokmarkeras.
Haha, ja, vilket jobb nĂ„n mĂ„ste ha lagt ner. Ălskar det!Visst Ă€r den. Kan dock inte ta cred. Minns inte vem det var men nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den som lĂ€nkade för nĂ„gra veckor sedan.
Haha, ja, vilket jobb nĂ„n mĂ„ste ha lagt ner. Ălskar det!
Jag tackar dig ÀndÄ!
Haha, ja verkligen!.
Snubben som satt ihop databasen borde ju fÄ ett pris av Casio. Sjukt vilken möda han har lagt ner pÄ den.
Verkligen. En snubbe Àr det ju garanterat. haha! Nerd level 1000!.
Snubben som satt ihop databasen borde ju fÄ ett pris av Casio. Sjukt vilken möda han har lagt ner pÄ den.
Hej G-Shock-Ligan!
Har börjat snegla pÄ en G-shock och upptÀckte rÀtt fort att det finns 1 miljarrrdd olika modeller.
Skulle ni vilja hjÀlpa mig med lite guidening i G-shock djungeln vore jag tacksam.
Var köper ni dom helst?
Finns det nÄgra man bör undvika?
NÄgra som Àr mer attraktiv Àn andra osv..
Vad letar ni nÀr ni tittar pÄ dessa?
AnvÀndningsomrÄde -> Vardagligt bruk, nÀr jag Àr ute och Àr "aktiv" och kanske vid trÀning.
Tack pÄ förhand!
oGy
Hmmmm blixtlava
Sicken kluns Min vÀgde ju bara 110gMR-G Àr tung
Sicken kluns Min vÀgde ju bara 110g
NÄgon sugen pÄ följande klockor? Skicka PM vid intresse samt bud sÄ fÄr vi se om jag nappar . Kollar hÀr först innan jag tar mig ork att lÀgga ut pÄ K&S. Följer med ett mjukt och skönt GW-5000 pÄ AR:en.
Tyckte ocksÄ den blev riktigt ball med camonCool pÄ camo AR, tycker den röda displayen var en av de roligare jag haft och udda