Kom pÄ att jag vÀgde den camomoddade ARen i somras.Ja den vÀgde mer Àn vad jag trodde Hur mycket vÀger dom nya Square stÄlisarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom pÄ att jag vÀgde den camomoddade ARen i somras.Ja den vÀgde mer Àn vad jag trodde Hur mycket vÀger dom nya Square stÄlisarna?
Kom pÄ att jag vÀgde den camomoddade ARen i somras.
MomsEn fundering till alla er som klickade hem Casios John Mayer signatur. Har ni ocksÄ fÄtt SMS frÄn UPS om att swisha 600 kr till ett nummer? Aldrig bestÀllt frÄn USA men detta sÄg sjukt fishy ut.
MÄste ÀndÄ sÀga att det var snabbt levererat!Blir ingen söndagsÄngest den hÀr helgen iaf
KÀnde mig ocksÄ lite tveksam men har swishat nu och hÄller tummarna för leverans pÄ mÄndagEn fundering till alla er som klickade hem Casios John Mayer signatur. Har ni ocksÄ fÄtt SMS frÄn UPS om att swisha 600 kr till ett nummer? Aldrig bestÀllt frÄn USA men detta sÄg sjukt fishy ut.
KÀnde mig ocksÄ lite tveksam men har swishat nu och hÄller tummarna för leverans pÄ mÄndag
Yes. Jag betalde o var gladEn fundering till alla er som klickade hem Casios John Mayer signatur. Har ni ocksÄ fÄtt SMS frÄn UPS om att swisha 600 kr till ett nummer? Aldrig bestÀllt frÄn USA men detta sÄg sjukt fishy ut.
JÀvlar. Det var ju lÀbbigt snabbt! Behövde du swisha innan leverans? I mitt SMS stod det att avgifterna mÄste betalas före leverans.För en annan vÀntar en bÀttre fredag
Helt galet att den hann dyka upp!JÀvlar. Det var ju lÀbbigt snabbt! Behövde du swisha innan leverans? I mitt SMS stod det att avgifterna mÄste betalas före leverans.
Den Àr löjligt snygg. Sedan stÀller den lite krav pÄ klÀdstilen i övrigt, mÄste ni köra 80-talsinspirerat nu?!Helt galet att den hann dyka upp!
Ja den Àr ju strÄlande fin! Kul! Och grattis!Helt galet att den hann dyka upp!
Jag swishade direkt nÀr meddelandet kom frÄn ups, sÄ jaJa den Àr ju strÄlande fin! Kul! Och grattis!
Men fortfarande, behövde betala innan du fick leveransen?
Den gör sig jÀkligt bra mot spÀnnbanden
Ruskigt nĂ€ra iaf, lite ljusare irlĂr den lika snygg IRL som pĂ„ bild ?
Tror alla de stora logistikföretagen har avtal med staten som gör att de kan administrera momshantering etc autonomt.Okej, bara betala dÄ. Trodde moms, tull osv skulle betalas till tullverket. Inga övriga kostnader Àn till UPS ni som fÄtt leverans?
Helt galet att den hann dyka upp!