dragonhf
Silver
FÄr man frÄga hur mycket totalkostnaden blev med tull och frakt?Helt galet att den hann dyka upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr man frÄga hur mycket totalkostnaden blev med tull och frakt?Helt galet att den hann dyka upp!
2500FÄr man frÄga hur mycket totalkostnaden blev med tull och frakt?
VĂ€ldigt crisp. Men priset var verkligen out thereHelt galet att den hann dyka upp!
Ska det bli fyra nya G`s innan veckan Àr slut?En sÄn hÀr rackare ligger ute pÄ Tratten nu..
Riktigt tjyysigG-8900
AlltsÄ... Den hade ju passat bra in att börja G/GW-9000-9400serien med (Som bör bli komplett i början av nÀsta vecka)Ska det bli fyra nya G`s innan veckan Àr slut?
AlltsÄ... Den hade ju passat bra in att börja G/GW-9000-9400serien med (Som bör bli komplett i början av nÀsta vecka)
Men jag KAN, tro det eller ej hÄlla mig frÄn köpknappen! (Tror jag)
Inte direkt orolig Flest grejer nÀr man dör vinner.... Jag kanske inte vinner, men jag tÀnker fasen inte va sÀmstFinns nog fler G-shockholics hÀr, sÄ du Ät inte ensam i alla fall
Inte direkt orolig Flest grejer nÀr man dör vinner.... Jag kanske inte vinner, men jag tÀnker fasen inte va sÀmst
KÀnns som att dom flesta GŽna jag har har sitt vÀrde dessutom. Och dÄ Àr det ju roligare att ha nÄt kul för pengarna Àn att bara ha dom pÄ banken
Rensa cache.Ăr det bara jag som inte kan skriva hĂ€r nĂ€r jag anvĂ€nder Google Chrome i mobilen? Ăr bara helt blankt... Funkar nĂ€r jag anvĂ€nder Samsungs egna lĂ€sare dĂ€remot.
Kollat eBay?Letat som tusan efter en klassik dw6600 gÄr de ens att fÄ tag pÄ en? Vart?
Glöm inte taktiken 1 - 5Frugan sa nyligen till mig att jag jÀmt har nya G-Shocks, fÄr visa henne dina köp sÄ lÄter hon kanske mig vara
Ja jag har kikat lite dÀr o de Àr ett fÄtal som kommer ut men kÀnns som att de ibland Àr lite konstiga annonser mm..priser runt 5k!! De skulle jag dock aldrig betalaKollat eBay?
En sÄn hÀr frÄn Lettland kanske? Under 2000 iafJa jag har kikat lite dÀr o de Àr ett fÄtal som kommer ut men kÀnns som att de ibland Àr lite konstiga annonser mm..priser runt 5k!! De skulle jag dock aldrig betala
Nu gÄr det att skriva igenRensa cache.
Jo, jag kikade nu ocksÄ. VÀldigt dÄligt utbud och höga priser.Ja jag har kikat lite dÀr o de Àr ett fÄtal som kommer ut men kÀnns som att de ibland Àr lite konstiga annonser mm..priser runt 5k!! De skulle jag dock aldrig betala
Tack för tipsetEn sÄn hÀr frÄn Lettland kanske? Under 2000 iaf
Vintage Casio G-shock Dw-6600 200m Illuminator Diver LCD Watch Japan Made for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage Casio G-shock Dw-6600 200m Illuminator Diver LCD Watch Japan Made at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Eller frÄn TysklandetJa jag har kikat lite dÀr o de Àr ett fÄtal som kommer ut men kÀnns som att de ibland Àr lite konstiga annonser mm..priser runt 5k!! De skulle jag dock aldrig betala
Ăr strax under 2K ok pris pĂ„ en DW-6600?? Eller bör dom va billigare?Tack för tipset
Ănnu billigare Ă€r ju rimligt har du en till saluĂr strax under 2K ok pris pĂ„ en DW-6600?? Eller bör dom va billigare?
Nope. TyvĂ€rr.Ănnu billigare Ă€r ju rimligt har du en till salu
Ăsch dĂ„, jag tycker dom gör rĂ€tt i att ta betalt.VĂ€ldigt crisp. Men priset var verkligen out there