• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Helt galet att den hann dyka upp!

C1D62155-AF2F-4835-8F05-F42678F37AD7.jpeg
FÄr man frÄga hur mycket totalkostnaden blev med tull och frakt?

Fasen att det tvunget ska vara en helg i vĂ€gen till nĂ€sta vecka... :banghead: đŸ€Ș
NÀr man Àntligen fÄtt ett livstecken pÄ klockan jag handlade pÄ bukten 16 Nov att den landat i Malmö efter radiotystnad i över tre veckor..
Och att den kommer fÄ sÀllskap av tvÄ till kompisar som ocksÄ berÀknas landa hÀr i början av veckan..
Ser ut att bli presenter till mig😁⌚⌚⌚📩

Finns nog fler G-shockholics hĂ€r, sĂ„ du Ă„t inte ensam i alla fall 😅
Inte direkt orolig 😉 Flest grejer nĂ€r man dör vinner.... Jag kanske inte vinner, men jag tĂ€nker fasen inte va sĂ€mst:cool:
KĂ€nns som att dom flesta GÂŽna jag har har sitt vĂ€rde dessutom. Och dĂ„ Ă€r det ju roligare att ha nĂ„t kul för pengarna Ă€n att bara ha dom pĂ„ banken😁

Inte direkt orolig 😉 Flest grejer nĂ€r man dör vinner.... Jag kanske inte vinner, men jag tĂ€nker fasen inte va sĂ€mst:cool:
KĂ€nns som att dom flesta GÂŽna jag har har sitt vĂ€rde dessutom. Och dĂ„ Ă€r det ju roligare att ha nĂ„t kul för pengarna Ă€n att bara ha dom pĂ„ banken😁

Frugan sa nyligen till mig att jag jĂ€mt har nya G-Shocks, fĂ„r visa henne dina köp sĂ„ lĂ„ter hon kanske mig vara 😁

Är det bara jag som inte kan skriva hĂ€r nĂ€r jag anvĂ€nder Google Chrome i mobilen? Är bara helt blankt... Funkar nĂ€r jag anvĂ€nder Samsungs egna lĂ€sare dĂ€remot.

Ja jag har kikat lite dÀr o de Àr ett fÄtal som kommer ut men kÀnns som att de ibland Àr lite konstiga annonser mm..priser runt 5k!! De skulle jag dock aldrig betala
En sĂ„n hĂ€r frĂ„n Lettland kanske? Under 2000 iaf😉

Ja jag har kikat lite dÀr o de Àr ett fÄtal som kommer ut men kÀnns som att de ibland Àr lite konstiga annonser mm..priser runt 5k!! De skulle jag dock aldrig betala
Eller frĂ„n Tysklandet😉

Tillbaka
Topp