Walter fÄr komma ut en svÀng.
Den Àr en snygg! Har önskat mig en sÄdan av frugan i julklapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Walter fÄr komma ut en svÀng.
Hade det inte vart för att jag har ett hade jag faktiskt köpt det av dig Bra pris!NÄgon sugen pÄ ett Camo-kit till en fyrkant?
600kr inkl spÄrbar frakt. Dra ivÀg ett PM vid intresse .
Haha inga fler av dina fyrkanter som behöver lite klÀder alltsÄ .Hade det inte vart för att jag har ett hade jag faktiskt köpt det av dig Bra pris!
Fint gjortIn och buda gott folk !
BCF-auktion (Casio G-Shock DW-5600BB-1ER). Hela summan gÄr oavkortat till BCF!
Jag har en Casio G-Shock DW-5600BB-1ER i anvĂ€nt skick (PERFEKT BEATER) som jag vill auktionera ut som ett tack till @DrSbaitso för att han utfört ett arbete Ă„t mig đđ. Givetvis gĂ„r hela summan oavkortat till BCF och jag lĂ€gger personligen till 10% av slutbudet till donationen. Se bifogade...klocksnack.se
Tack men det var @DrSbaitso genialiska idé .Fint gjort
Vart köper ni fina mÀnniskor era stÄlmoddar till squares frÄn?
Du kan ta över vÄrdnaden om min om du kan tÀnka dig en begagnad.Har blivit vÀldigt sugen pÄ en GW-5000-1JF, Àr det nÄgon som har bestÀllt frÄn japan-select.com?
Eller av @livinl0ud nÀr han sÀljer av sina nyköpVart köper ni fina mÀnniskor era stÄlmoddar till squares frÄn?
Gw5000 utan klÀder.
Och baksidan
HÀrligt fÀrgrika!Lite fÀrg i luciamörkret.
Riktigt lÀcker lume pÄ den dÀringa klockanMR-G,nej jag mena jul feeling .
Lumen Àr absolut trevlig, speciellt nÀr den Àr full laddad .Riktigt lÀcker lume pÄ den dÀringa klockan