Björklund
Silver
Dubbelpostar lite och ger mig in i den hÀr trÄden ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar tematDubbelpostar lite och ger mig in i den hÀr trÄden ocksÄ
Gillar temat
GÄr det inte att stÀlla upp lystiden till 3 sek pÄ den?JÀttefin klocka men jag tycker alla knapparna sitter lite kÀrvt till haha! Sedan skulle det inte skada om den lyste lite lÀngre nÀr man trycker pÄ light.
Bra frÄga, det mÄste jag kolla! Detta Àr min första Casio sedan tidigt 90-tal.GÄr det inte att stÀlla upp lystiden till 3 sek pÄ den?
Den Àr vÀldigt bra! Höll mig frÄn att köpa eftersom jag har noll relation till artisten i frÄga, men kÀnner ett lÀtt sting av Änger nu.Gillar temat
Fick hem denna precis. Min första square, nog fan sitter adjustknappen lite kÀrvt till.
KÀrvt by design. SÄ ska det vara.JÀttefin klocka men jag tycker alla knapparna sitter lite kÀrvt till haha! Sedan skulle det inte skada om den lyste lite lÀngre nÀr man trycker pÄ light.
Haha! GÀllande belysningen sÄ vore det ju toppen. Tycker nÀstan att tre sekunder Àr lite kort det med.KÀrvt by design. SÄ ska det vara.
Ang. lÀngden pÄ lyset sÄ gÄr det (beroende pÄ modul) stÀlla lÀngden, varav tre sekunder Àr det lÀngsta.
HÄller helt med. Man borde fÄ sÀtta den tiden sjÀlv. Speciellt pÄ dom modeller med solceller sÄ lÀnge laddningen Àr "medel till hög".Haha! GÀllande belysningen sÄ vore det ju toppen. Tycker nÀstan att tre sekunder Àr lite kort det med.
Jag ser ett annat pris, Àr det kanske för att jag titta för ofta haha.G-Shock GW-M5610-1ER för 865 kr hos Amazon.se
StÄr i valet och kvalet mellan en Mudmaster GG B100 (1A3) och en Rangeman GW-9400 (1ER) men kan inte för allt i vÀrlden bestÀmma mig...
à ena sidan dras jag lite Ät den analoga klockan i Mudmastern och jag har förstÄtt det som att den beskrivs av mÄnga som otroligt prisvÀrd. à andra sidan kÀnns Rangeman som en komplett klocka med Tough Solar, lite mer stilren (hur en G-Shock nu kan vara det) och beskrivs av mÄnga som den bÀsta G-Shocken nÄgonsin.
Vad sÀger ni? NÄgon som har/haft bÄda och kan uttala sig?
StÄr i valet och kvalet mellan en Mudmaster GG B100 (1A3) och en Rangeman GW-9400 (1ER) men kan inte för allt i vÀrlden bestÀmma mig...
à ena sidan dras jag lite Ät den analoga klockan i Mudmastern och jag har förstÄtt det som att den beskrivs av mÄnga som otroligt prisvÀrd. à andra sidan kÀnns Rangeman som en komplett klocka med Tough Solar, lite mer stilren (hur en G-Shock nu kan vara det) och beskrivs av mÄnga som den bÀsta G-Shocken nÄgonsin.
Den dÀr skylten sÀger sÄ mycket mer Àn bara "köp en klocka" i dessa tiderHÄller helt med. Man borde fÄ sÀtta den tiden sjÀlv. Speciellt pÄ dom modeller med solceller sÄ lÀnge laddningen Àr "medel till hög".
Edit: SlÀnger med en bild pÄ nÄgot som gör mig glad varje dag jag gÄr förbi denna: #NEVERGIVEUP
Tog nÄgon dag extra för mig, men nu Àr den hemma. Fösta G-shock jag Àger (har tidigare bara haft olika f91or). Ruskigt bekvÀm, men vÀldigt stor. Men som man Kjell Höglund sjunger, man vÀnjer sigHelt galet att den hann dyka upp!
Klickade hem en GST-B200 för att testa en stÄlis. Sitter vÀldigt skönt mÄste jag sÀga.
Jag önskar jag hade handleder som matchade dessa feta mudmasters! Snygg!
Ja lite gröntskimmer Ă€r det nog. Ăverlag bra finish för under 2500kr till dörren.Och den modellen har rĂ€tt skön digi-display va? Lite grönaktiga siffror?
Den dÀr, fast med silverfÀrgad bezel, Àr jag ocksÄ ruggit sugen pÄ. VÀntar pÄ ett pangpris nÄgonstans sÄ slÄr jag till. Ser riktigt bra ut!Klickade hem en GST-B200 för att testa en stÄlis. Sitter vÀldigt skönt mÄste jag sÀga.