Waltern Àr riktigt skön! Gillar denWalter fÄr komma ut en svÀng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Waltern Àr riktigt skön! Gillar denWalter fÄr komma ut en svÀng.
Alltid sÀsong för en G-shockMuden lÄvar inge roligare vÀder idag heller, börjar fundera om vi bara har tre sÀsonger i Sverige nu för tiden.
Kan vara den snyggaste G-Shocken dÀr finns!
Det Àr nÄgot speciellt med vita klockor.
FrÀsch!Det Àr nÄgot speciellt med vita klockor.
Fick hem denna precis. Min första square, nog fan sitter adjustknappen lite kÀrvt till.
JÀttefin klocka men jag tycker alla knapparna sitter lite kÀrvt till haha! Sedan skulle det inte skada om den lyste lite lÀngre nÀr man trycker pÄ light.Fick hem denna precis. Min första square, nog fan sitter adjustknappen lite kÀrvt till.
HĂ„ller med, ser kanon ut. Men knapparna lĂ€mnar lite att önska. PĂ„ min Ă€r adjust infĂ€lld Ă€nnu lĂ€ngre in Ă€n de övriga tre. Ăr det inte sĂ„ pĂ„ din?JĂ€ttefin klocka men jag tycker alla knapparna sitter lite kĂ€rvt till haha! Sedan skulle det inte skada om den lyste lite lĂ€ngre nĂ€r man trycker pĂ„ light.
Samma pĂ„ min och troligtvis pĂ„ alla av nĂ„gon anledning. SĂ„g en review pĂ„ Youtube innan köpet och han nĂ€mnde samma sak.HĂ„ller med, ser kanon ut. Men knapparna lĂ€mnar lite att önska. PĂ„ min Ă€r adjust infĂ€lld Ă€nnu lĂ€ngre in Ă€n de övriga tre. Ăr det inte sĂ„ pĂ„ din?
TackSamma pÄ min och troligtvis pÄ alla av nÄgon anledning. SÄg en review pÄ Youtube innan köpet och han nÀmnde samma sak.
Men den Àr riktigt snygg, det gröna och svarta gör sig vÀldigt bra ihop.
Ohhh, John Mayer va?Satsiga lĂ„dor pĂ„ en sĂ„n lĂ„gbudgetmodell. ĂndĂ„ lite vikt i dem!
HĂ„ller med, ser kanon ut. Men knapparna lĂ€mnar lite att önska. PĂ„ min Ă€r adjust infĂ€lld Ă€nnu lĂ€ngre in Ă€n de övriga tre. Ăr det inte sĂ„ pĂ„ din?
En till dig och en till mig?Satsiga lĂ„dor pĂ„ en sĂ„n lĂ„gbudgetmodell. ĂndĂ„ lite vikt i dem!