• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kunde inte hĂ„ll mig sĂ„ Ă„kte till postombudet pĂ„ lunchrasten för att hĂ€mta ut denna skönhet 👌😍.
Jag vill tacka @DrSbaitso ödmjukast av hela mitt hjĂ€rta för det fantastiska jobb du gjort med min klocka 🙏. Tack 😊! Jag Ă€r sĂ„ jĂ€kla nöjd med resultatet đŸ„ł.

Edit: GMW-B5000G-1ER ”Porter” modd.
C250C0BC-2C5C-4099-9347-FE8AB700DCD2.jpeg
D0C0C124-0CAF-4397-9585-B82FEE6BDECA.jpeg
444C3F9F-C04D-415D-BA6C-4269D4063E4B.jpeg
 
Senast Àndrad:
Detta kan vara den bÀsta delen av detta fantastiska forum! Den hÀr trÄden Àr sÄ jÀkla bra :)

Överlag Ă€r det ju en otroligt trevlig och hjĂ€lpsam attityd pĂ„ forumet som helhet. Men tror det Ă€r lite extra hĂ€r i vĂ„r vrĂ„.
 
En av fĂ„ slogans jag verkligen gillar. SĂ„ nöjd att det Ă€r för G-Shock. đŸ˜ŽâœŒïž
20201215_142829.jpg
Har kollat pÄ den hÀr nÄgra ggr nÀr jag GW-B5600-smurfat pÄ bukten ;)
 
Kunde inte hĂ„ll mig sĂ„ Ă„kte till postombudet pĂ„ lunchrasten för att hĂ€mta ut denna skönhet 👌😍.
Jag vill tacka @DrSbaitso ödmjukast av hela mitt hjĂ€rta för det fantastiska jobb du gjort med min klocka 🙏. Tack 😊! Jag Ă€r sĂ„ jĂ€kla nöjd med resultatet đŸ„ł.

Edit: GMW-B5000G-1ER ”Porter” modd.
C250C0BC-2C5C-4099-9347-FE8AB700DCD2.jpeg
D0C0C124-0CAF-4397-9585-B82FEE6BDECA.jpeg
444C3F9F-C04D-415D-BA6C-4269D4063E4B.jpeg
Blev ju riktigt bra!
 
Det Àr en 3459, bluetoothmodulen som sitter i alla* full metal squares.

*undantaget G-D5000-9JR

Tack doktorn :)!

Snyggaste Ga-2100. Hittar man den till bra pris nÄgonstans eller?

Finns pÄ bukten för cirkus 1300 kr :)

 
Jag har inte riktigt blivit vĂ€n med CasiOak'en Ă€n men den dĂ€r Ă€r den klart coolaste hittills... nu kliar det riktigt ordentligt i köptarmen. 😏
Har ju den trippelsvarta, men anvĂ€nder den inte mycket pga att den Ă€r sĂ„ jĂ€kla stealth :cool: Eller Ă€r det jag som blivit gammal och ser dĂ„ligt đŸ€Ș
Den grĂ„ Ă€r riktigt trevlig OCH man ser vad det stĂ„r i digitaldisplayen 👍
Snyggaste Ga-2100. Hittar man den till bra pris nÄgonstans eller?
Den billigaste jag hittar nu ligger pÄ 124Euro inkl frakt frÄn Italien.
Jag hade tur och fick loss min för 110Euro inkl frakt😃
 
Har ju den trippelsvarta, men anvĂ€nder den inte mycket pga att den Ă€r sĂ„ jĂ€kla stealth :cool: Eller Ă€r det jag som blivit gammal och ser dĂ„ligt đŸ€Ș
Den grĂ„ Ă€r riktigt trevlig OCH man ser vad det stĂ„r i digitaldisplayen 👍

Den billigaste jag hittar nu ligger pÄ 124Euro inkl frakt frÄn Italien.
Jag hade tur och fick loss min för 110Euro inkl frakt😃

Prutade du eller :D?
 
Tillbaka
Topp