NÀr en klocka ligger som OHPF efter nÄgra minuter sÄ vet man att @livinl0ud varit framme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr en klocka ligger som OHPF efter nÄgra minuter sÄ vet man att @livinl0ud varit framme
För spontan för mig eget bÀsta alldeles för ofta .NÀr en klocka ligger som OHPF efter nÄgra minuter sÄ vet man att @livinl0ud varit framme
Var lugn. Ge den tvÄ veckor??NÀr en klocka ligger som OHPF efter nÄgra minuter sÄ vet man att @livinl0ud varit framme
Haha kanske bara lÄter den ligga och Äldras fintVar lugn. Ge den tvÄ veckor??
FŽlÄt @livinl0ud
Eller hur?????Haha kanske bara lÄter den ligga och Äldras fint
Kanske önsketÀnkande .Eller hur?????
Trevligt Vilken av dom blev det dÄ?Ooops, en Muddis pÄ vÀg hitÄt. Det var ju inte riktigt meningen, julklapp till mig sjÀlv dÄ =)
Trevligt Vilken av dom blev det dÄ?
Hehehe.DET undrar jag ocksÄ...
Kan bli en GG-B100 med lite turHehehe.
Ăr @Flipper2 med i bilden sĂ„ Ă€r ju risken rĂ€tt storKan bli en GG-B100 med lite tur
Ber om ursÀkt om det blir lite OT nu, men som akvarist sÄ blir man ju nyfiken pÄ specifikt vilken lampa det rörde sig om?Men jag brukade ladda mina GŽs under akvarielampan, en liten jÀvla LED lampa med ett ordentligt tryck. LÄg klockorna under lampan pÄ ca 10cm avstÄnd sÄ blev polfiltret kolsvart av vÀrmen pÄ under 20min
Körde ett micro för ett tag sen, numera avvecklat. Det var lampan som följde med baljan. Kan se om jag hittar samma kit pÄ nÀtetBer om ursÀkt om det blir lite OT nu, men som akvarist sÄ blir man ju nyfiken pÄ specifikt vilken lampa det rörde sig om?
Ăr det nĂ„gon som har en fĂ€rgglad Square att sĂ€lja?
Haha klockren! Men 1000kr?Avslutad - 2st Casio G-Shock Square - Breezy Rasta + svart DW-5600
DW-5600CMA-9 DW-5600 Breezy Rasta specialutgÄva i mycket fint skick. AnvÀnd enstaka gÄnger. Komplett med ask. 1000kr ink skicka lÀtt. DW-5600E-1V Àven den i mycket fint skick och komplett med ask. 500kr ink skicka lÀtt.klocksnack.se
Ăr den tillrĂ€ckligt fĂ€rgglad för dig?
Helt okej pris ÀndÄ, det Àr nÄgon typ av limited edition.Haha klockren! Men 1000kr?
Ska kolla upp den! Kanske OWG March material.Helt okej pris ÀndÄ, det Àr nÄgon typ av limited edition.
Den Àr svincool. Finns för under tusenlappen pÄ klockmagasinet tror jag det Àr. Varit lite sugen att slÄ till men vÀntar nog tills (om) solen behagar visa sig igen.Den hÀr var ju snygg annars? LÄnade bilden frÄn nÀtet.
Har ocksÄ span pÄ den, asballDen hÀr var ju snygg annars? LÄnade bilden frÄn nÀtet.
Den Àr svincool. Finns för under tusenlappen pÄ klockmagasinet tror jag det Àr. Varit lite sugen att slÄ till men vÀntar nog tills (om) solen behagar visa sig igen.
Det fÄr nog bli en sÄn faktiskt. à terkommer med bilder om/nÀr jag köpt.Har ocksÄ span pÄ den, asball
Den hÀr var ju snygg annars? LÄnade bilden frÄn nÀtet.
Den Àr svincool. Finns för under tusenlappen pÄ klockmagasinet tror jag det Àr. Varit lite sugen att slÄ till men vÀntar nog tills (om) solen behagar visa sig igen.