Preppar du inför nÀsta OWG-mars?Den hÀr var ju snygg annars? LÄnade bilden frÄn nÀtet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Preppar du inför nÀsta OWG-mars?Den hÀr var ju snygg annars? LÄnade bilden frÄn nÀtet.
Har du kvar bÄda?Den Àr lysande! Klickade hem tvÄ frÄn Klockmagasinet nÀr den lanserades. Hade gÀrna önskat lite mer grönt framifrÄn sett Àn endast pÄ keepern men men.
Ja eventuellt haha! Den skulle bli kanon med kostym pÄ jobbet.Preppar du inför nÀsta OWG-mars?
Ja, det gula skrÀmmer mig dock men det kan jag nog leva med i detta fall.Den Àr lysande! Klickade hem tvÄ frÄn Klockmagasinet nÀr den lanserades. Hade gÀrna önskat lite mer grönt framifrÄn sett Àn endast pÄ keepern men men.
Japp. Den oanvÀnda agerar referensexemplar för att se hur fÀrgerna pÄ den jag anvÀnder Àndras med tiden. Första jÀmförelsen blir ett Är efter inköp i juli 2021.Har du kvar bÄda?
Vad synd, tÀnkte att du kanske ville stötta mitt klockberoende och sÀlja den ena haha!Japp. Den oanvÀnda agerar referensexemplar för att se hur fÀrgerna pÄ den jag anvÀnder Àndras med tiden. Första jÀmförelsen blir ett Är efter inköp i juli 2021.
En liten skillnad Àr det allt!Trippelsvart mot trippelgrÄ.
Wow, vilket ofantligt nörderi. Jag Àr djupt impad och ser verkligen fram emot jÀmförelsen!Japp. Den oanvÀnda agerar referensexemplar för att se hur fÀrgerna pÄ den jag anvÀnder Àndras med tiden. Första jÀmförelsen blir ett Är efter inköp i juli 2021.
Stooor skillnad dagtid och Àven i lite dunklare tider att se bÄde visare och displayerna utan att behöva anvÀnda lyset.En liten skillnad Àr det allt!
Jag ger upp min stealth-Casioak till slut, min gubbsyn ser ju inte vad klockan Àr... Den gÄr till min son och en GG-B100 Àr pÄ vÀg in istÀllet.
Men Àr det inte litet det som Àr charmen med den helsvarta varianten - att den Àr sÄ absurd att man inte ens kan se tiden pÄ den? Den blir en extrem som utgör en lockelse för den som redan har mÄnga andra klockor.Stooor skillnad dagtid och Àven i lite dunklare tider att se bÄde visare och displayerna utan att behöva anvÀnda lyset.
Just nattalampan Àr ju rÀtt bra drag i oavsett GA2100/2110-version.
Den trippelsvarta blir nog min första sÀljklocka hÀr pÄ KS om jag inte har den kvar bara för att...
Det Àr ju just dÀrför jag kanske behÄller den bara för attMen Àr det inte litet det som Àr charmen med den helsvarta varianten - att den Àr sÄ absurd att man inte ens kan se tiden pÄ den? Den blir en extrem som utgör en lockelse för den som redan har mÄnga andra klockor.
Haha, den synvinkeln har jag inte testat men jag hÄller nog med ;-)Men Àr det inte litet det som Àr charmen med den helsvarta varianten - att den Àr sÄ absurd att man inte ens kan se tiden pÄ den? Den blir en extrem som utgör en lockelse för den som redan har mÄnga andra klockor.
För min del gÄr det bra i strÄlande dagsljus, men inte i dunkel belysning. Antingen fÄr sonen ta över eller sÄ blir det försÀljning hÀr pÄ KS.SÄ dÄlig Àr inte helsvarta Casioak, jag Àr i gubbÄldern och ser iaf de analoga visarna utan problem. Displayen dÀremot...
ExaktementeSÄ dÄlig Àr inte helsvarta Casioak, jag Àr i gubbÄldern och ser iaf de analoga visarna utan problem. Displayen dÀremot...
SÄ dÄlig Àr inte helsvarta Casioak, jag Àr i gubbÄldern och ser iaf de analoga visarna utan problem. Displayen dÀremot...
Svinsnygg ju!Trodde MR-G skulle fÄ vila under vecka men det gick inte .
Ăr definitivt min favorit G-Shock av dom fĂ„ jag har !
Tack . Jag Àr mycket nöjd med den hehe.Svinsnygg ju!
Giiiiiiiiiillllart! Grattis!Det kom ett paket...
Som innehöll ett paket....
Som innehöll en lÄda...
Som innehöll nÄt grÄtt...
Perfekt pÄ födelsedagen
Ibland gÄr det undan!
Men nog tycker jag den Àr vÀl biffig pÄ min lilla handled dÀr det bukar sitta en sport-rolex
Ser ju hellugnt utIbland gÄr det undan!
Men nog tycker jag den Àr vÀl biffig pÄ min lilla handled dÀr det bukar sitta en sport-rolex