• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den hÀr var ju snygg annars? LÄnade bilden frÄn nÀtet.
20201216_193748.jpg
Preppar du inför nÀsta OWG-mars? ;)
 
Japp. Den oanvÀnda agerar referensexemplar för att se hur fÀrgerna pÄ den jag anvÀnder Àndras med tiden. Första jÀmförelsen blir ett Är efter inköp i juli 2021.
Vad synd, tÀnkte att du kanske ville stötta mitt klockberoende och sÀlja den ena haha!
 
En liten skillnad Àr det allt!
Jag ger upp min stealth-Casioak till slut, min gubbsyn ser ju inte vad klockan Àr... Den gÄr till min son och en GG-B100 Àr pÄ vÀg in istÀllet.
Stooor skillnad dagtid och Àven i lite dunklare tider att se bÄde visare och displayerna utan att behöva anvÀnda lyset.
Just nattalampan Àr ju rÀtt bra drag i oavsett GA2100/2110-version. :)
Den trippelsvarta blir nog min första sĂ€ljklocka hĂ€r pĂ„ KS om jag inte har den kvar bara för att... 😁
 
Stooor skillnad dagtid och Àven i lite dunklare tider att se bÄde visare och displayerna utan att behöva anvÀnda lyset.
Just nattalampan Àr ju rÀtt bra drag i oavsett GA2100/2110-version. :)
Den trippelsvarta blir nog min första sĂ€ljklocka hĂ€r pĂ„ KS om jag inte har den kvar bara för att... 😁
Men Àr det inte litet det som Àr charmen med den helsvarta varianten - att den Àr sÄ absurd att man inte ens kan se tiden pÄ den? Den blir en extrem som utgör en lockelse för den som redan har mÄnga andra klockor.
 
Men Àr det inte litet det som Àr charmen med den helsvarta varianten - att den Àr sÄ absurd att man inte ens kan se tiden pÄ den? Den blir en extrem som utgör en lockelse för den som redan har mÄnga andra klockor.
Det Ă€r ju just dĂ€rför jag kanske behĂ„ller den bara för att 😁
Just för att det nog Àr den vÀrsta avlÀsbara klockan jag har , nÀst min totalt upprepade gamla beater ;)
 
Tillbaka
Topp