• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Trodde MR-G skulle fĂ„ vila under vecka men det gick inte 🙄.
Är definitivt min favorit G-Shock av dom fĂ„ jag har đŸ™ŒđŸ„ł!
43785C32-F300-4BE6-B3B3-969CE63F4F05.jpeg
E219B797-285C-4D31-AA8E-EBAE376E1ADE.jpeg

FörstĂ„r dig, galet bra đŸ€“
 
Intressant med klockor i allmÀnhet och G-shocks i synnerhet; om du tittar pÄ en modell tillrÀckligt lÀnge sÄ kommer du vilja ha den. Tyckte under en lÄng tid att Frogman bara var galet konstig och rent av ful, men nu. Nu Àr den för mig den coolaste av alla riktigt stora G-shocks, safirglas pÄ digital display. Hey hey!
 
Intressant med klockor i allmÀnhet och G-shocks i synnerhet; om du tittar pÄ en modell tillrÀckligt lÀnge sÄ kommer du vilja ha den. Tyckte under en lÄng tid att Frogman bara var galet konstig och rent av ful, men nu. Nu Àr den för mig den coolaste av alla riktigt stora G-shocks, safirglas pÄ digital display. Hey hey!
Samma hÀr, tyckte gw9400 var snudd pÄ ful, sedan sÄg jag en vit Burton och dÀrefter svÀngde jag helt. Idag Àger jag en orginal svart och gillar designen
 
LÀgger ut hÀr först innan det hamnat pÄ Köp/sÀlj :)

Camoband till GWG-1000 mudmaster
Nypris frÄn Tiktox (med frakt) = 880kr

mitt pris: 700kr 500kr inkl frakt
anvÀnt men i Fint skick!

EDIT: Klart trÄden ska ha ett bÀttre pris med

IMG_0448.JPG
 
Senast Àndrad:
Intressant med klockor i allmÀnhet och G-shocks i synnerhet; om du tittar pÄ en modell tillrÀckligt lÀnge sÄ kommer du vilja ha den. Tyckte under en lÄng tid att Frogman bara var galet konstig och rent av ful, men nu. Nu Àr den för mig den coolaste av alla riktigt stora G-shocks, safirglas pÄ digital display. Hey hey!

Haha vi har tyckt lika och tycker lika. Frogman var en mycket mÀrklig klocka tyckte jag. Asymmetrisk och rÀtt ful.. men nu Àr den en av mina top five favvo. :)


frogman.jpg
 
Har nyss fÄtt upp ögonen för G-shock och inser att jag villhöver en 6900 ganska omgÄende. NÄgon som har tips pÄ var man kan fÄ tag pÄ en i Stockholm? Och jag antar att John Mayer varianten Àr helt omöjlig att fÄ tag pÄ (utöver k&s)?
 
Samma hÀr, tyckte gw9400 var snudd pÄ ful, sedan sÄg jag en vit Burton och dÀrefter svÀngde jag helt. Idag Àger jag en orginal svart och gillar designen

Burton-varianten Ă€r faktiskt riktigt cool 🙂 Är inte helt överens med designen pĂ„ GW9400 överlag, men kommer troligtvis att Ă€ga en nĂ„gon gĂ„ng framöver 🙂 sĂ„ pass bra funktioner och prisvĂ€rd jĂ€mfört med andra modeller.
 
Burton-varianten Ă€r faktiskt riktigt cool 🙂 Är inte helt överens med designen pĂ„ GW9400 överlag, men kommer troligtvis att Ă€ga en nĂ„gon gĂ„ng framöver 🙂 sĂ„ pass bra funktioner och prisvĂ€rd jĂ€mfört med andra modeller.
Burton ligger högt pÄ önskelistan, tyvÀrr ocksÄ en aning högt i pris, eller ja... relativt till vad en normal GW kostar iaf.
 
Tillbaka
Topp