Oskar89
Basic
SÄ lÀcker kombo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ lÀcker kombo
Ja tackFrogman Friday,
Klockpyssel stÄr pÄ agendan idag. Visst blev det lyckat med metallklÀder pÄ casioaken?
Nice!Kunde inte lÄta bli att hÀmta ut nya tillskottet pÄ lunchrasten . LÄdan/boxen Àr i MR-G klass utan att överdriva.
Kunde inte lÄta bli att hÀmta ut nya tillskottet pÄ lunchrasten . LÄdan/boxen Àr i MR-G klass utan att överdriva.
Tjusig. NÀr hamnar den pÄ K&S?Kunde inte lÄta bli att hÀmta ut nya tillskottet pÄ lunchrasten . LÄdan/boxen Àr i MR-G klass utan att överdriva.
Och jag sÀger i vanlig ordning ingentingKunde inte lÄta bli att hÀmta ut nya tillskottet pÄ lunchrasten . LÄdan/boxen Àr i MR-G klass utan att överdriva.
Det vet man aldrig haha men bara boxen gör klockan till en keeper. Dock Àr den nerpackad igen och jag funderar pÄ att lÄta den ligga nÄgra Är sÄ kanske kanske den gÄr upp i vÀrde not .Tjusig. NÀr hamnar den pÄ K&S?
Hahaha se mitt svar nedan till @DerixOch jag sÀger i vanlig ordning ingenting
Sa du inte lite sÄ om Kepsklockan ocksÄ??Hahaha se mitt svar nedan till @Derix
Haha ssshhh MEN med denna Àr det annorlunda .Sa du inte lite sÄ om Kepsklockan ocksÄ??
Har ju redan en stÄlis dÄ var Mayer enda alternativet .Mayer-klockan Àr riktigt nice men för den pengen kan man ju fÄ en fullfjÀdrad stÄlis pÄ k&s
Den Àr riktigt bra!Kunde inte lÄta bli att hÀmta ut nya tillskottet pÄ lunchrasten . LÄdan/boxen Àr i MR-G klass utan att överdriva.
HÄller absolut med !Den Àr riktigt bra!
Syftar du pÄ Skeleton nu? (pÄ grÀnsen till pappaskÀmt..)Àr det bara jag som tycker Mayer-shocken Àr lite kejsarens nya klÀder?
Blev ruggigt bra !Klockpyssel stÄr pÄ agendan idag. Visst blev det lyckat med metallklÀder pÄ casioaken?
Ja, kinagrejer frÄn ebay. Tog ett par mÄnader att fÄ hem...Blev ju riktigt trevlig! Det Àr alltsÄ after market?