FullÀndad klocka. Den sitter riktigt bra pÄ digFick testa @Hans B 1955 hammertone igÄr, vilken pjÀs. Som vanligt blir jag oerhört sugen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FullÀndad klocka. Den sitter riktigt bra pÄ digFick testa @Hans B 1955 hammertone igÄr, vilken pjÀs. Som vanligt blir jag oerhört sugen..
Den bÀrs vÀldigt bra. PÄ bild ser den större ut i vanlig ordning, skulle verkligen kunna tÀnka mig denna. Dock Àr priset inte lika kulFullÀndad klocka. Den sitter riktigt bra pÄ dig
Fick testa @Hans B 1955 hammertone igÄr, vilken pjÀs. Som vanligt blir jag oerhört sugen..
Med min impulskontroll kÀnns det som att det kan bli precis nÀr som helst. @Hans B 1955 lurar nog snart pÄ mig en.Sitter som gjuten. NÀr blir det en MRG dÄ?
Snickrat ihop dom sjÀlv av lite plexiglas. G't Àr utskuret i maskeringstejp och sen sprayat. DÀrav lite grovhugget@roosterman Dina hÄllare till dina G:s, Àr de egengjorda eller köpta? Om köpta, vart?
Har en 5600c, sitter fjÀdern mot glaset dÀr ocksÄ? Jag har bara öppnat nyare modeller dÀr fjÀdern sitter mot baklocket.Carbon-tapen beskytter innsiden av glasset, der alarm-fjÊra pÄ modulen ligger og presser mot glasset.
PĂ„ bildet under ser en et typisk eksempel der alarmfjĂŠra har "Ăždelagt" glasset fra innsiden.
Ikke noe must Ä bruke tape, men jeg fÄr en litt bedre fÞlelse av Ä vite at det er en liten form for beskyttelse der.
Alarmen blir litt svakere, men velger heller det enn Ä risikere Ä fÄ en skjemmende "prikk" pÄ displayet.
Er likt pÄ alle 240, 691 og 901 moduler.Har en 5600c, sitter fjÀdern mot glaset dÀr ocksÄ? Jag har bara öppnat nyare modeller dÀr fjÀdern sitter mot baklocket.
Det Àr ju till o med sÄ att Gammelrangen ser liten ut i det sÀllskapetGodmorgon! Trippellördag idag.
Haha jag tÀnkte samma sak, skumt dÄ Mudman kÀnns minst pÄ armen men den ser ju ut att kunna Àta upp Rangeman iaf. Mudmaster rÄr den ju inte pÄ.Det Àr ju till o med sÄ att Gammelrangen ser liten ut i det sÀllskapet
Körde precis förbi köpcentrum och pizzerior som Ă€r smockfulla med folk. Kan nĂ„gon förklara för mig varför man vill och vĂ„gar utsĂ€tta sig för smittan - bara för att Ă€ta en pizza eller köpa billig smĂ„skit pĂ„ Rusta och ĂoB?
- Jobbar pÄ detMed min impulskontroll kÀnns det som att det kan bli precis nÀr som helst. @Hans B 1955 lurar nog snart pÄ mig en.
Off topic onekligen. Folk vet ocksĂ„ att det Ă€r farligt att röka och att vara överviktig men fortsĂ€tter med det ocksĂ„. Det Ă€r lĂ€ttare sĂ„ helt enkelt.Körde precis förbi köpcentrum och pizzerior som Ă€r smockfulla med folk. Kan nĂ„gon förklara för mig varför man vill och vĂ„gar utsĂ€tta sig för smittan - bara för att Ă€ta en pizza eller köpa billig smĂ„skit pĂ„ Rusta och ĂoB?
Klockpyssel stÄr pÄ agendan idag. Visst blev det lyckat med metallklÀder pÄ casioaken?
ruskigt snygg vad nÀr de för ref pÄ den?Trodde MR-G skulle fÄ vila under vecka men det gick inte .
Ăr definitivt min favorit G-Shock av dom fĂ„ jag har !
Tack . Det Àr MRG-B1000B-1ADRruskigt snygg vad nÀr de för ref pÄ den?
Ăr galet sugen pĂ„ en mr-g och tittat pĂ„ den hĂ€r. Hur bĂ€rs dom? GrĂ€ver kronan mkt i handled? Topptung kan den vĂ€l inte va? Ăr finishen vĂ€rt sitt pris?Tack . Det Ă€r MRG-B1000B-1ADR
Den du har pĂ„ bilden MRG-G2000R Ă€r 50mm i diameter medan min Ă€r âbaraâ 46mm. @spammerstakeahike har den MRGn och kan ge dig bĂ€ttre information .Ăr galet sugen pĂ„ en mr-g och tittat pĂ„ den hĂ€r. Hur bĂ€rs dom? GrĂ€ver kronan mkt i handled? Topptung kan den vĂ€l inte va? Ăr finishen vĂ€rt sitt pris?
Ăr galet sugen pĂ„ en mr-g och tittat pĂ„ den hĂ€r. Hur bĂ€rs dom? GrĂ€ver kronan mkt i handled? Topptung kan den vĂ€l inte va? Ăr finishen vĂ€rt sitt pris?
Vilken fin samling GŽs.FinlÄdan
G-shocks med pondus!FinlÄdan
Hade du kalibrerat den? Eller var det olika vÀrden pÄ samma plats menar du?Hur korrekt Àr höjdmÀtaren pÄ era g-shock? Hade en ggb-100 och den kunde visa att jag var 250 meter över havet nÀr jag drog vid strandkanten, kÀndes som rena lotteriet vad den visade. Hade jag otur eller Àr det ett generellt problem.