• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Varför skulle den inte vara vÀrd det? FrÄgar nÄgon som inte har koll pÄ reffen. TÀnker du utifrÄn funktioner?
FrĂ„gan gĂ€llde egentligen alla limiterade Frogman som kostar betydligt mer Ă€n de ”vanliga” 😊. Ifall merkostnaden Ă€r vĂ€rd att betala eller inte trots att funktionerna Ă€r desamma.
 
Det var sĂ„ lite sĂ„ :)! HĂ€nder Ă€ven dĂ„ och dĂ„ att anvĂ€ndare annonserar ut G:s hĂ€r i trĂ„den innan dom hamnar pĂ„ k&s sĂ„ man vet aldrig nĂ€r flipparsuget slĂ„r till 😅
Hehe ja jag har sett vissa annonser hĂ€r i forumet och sugen har jag absolut varit pĂ„ vissa men tajmingen har inte varit rĂ€tt 😎😉.
 
Bild frÄn arkivet
13366AA2-B5AB-4558-9708-5B8969B01591.jpeg
 
FrĂ„gan gĂ€llde egentligen alla limiterade Frogman som kostar betydligt mer Ă€n de ”vanliga” 😊. Ifall merkostnaden Ă€r vĂ€rd att betala eller inte trots att funktionerna Ă€r desamma.
VĂ€rt och vĂ€rt, det enda du betalar för Ă€r ju det kosmetiska sĂ„ det Ă€r nog svĂ„rt att hĂ€vda att det skulle vĂ€rt prisskillnaden pĂ„ nĂ„got sĂ€tt men som @spammerstakeahike skrev tidigare sĂ„ handlar det snarare om att man köper en viss design och en kĂ€nsla. Min GWF-D1000ARR kostade ett par tusenlappar mer Ă€n den vanliga froggien men det var sĂ„ "vĂ€rt det" Ă€ven om de funktionsmĂ€ssigt Ă€r identiska. 😍
 
VĂ€rt och vĂ€rt, det enda du betalar för Ă€r ju det kosmetiska sĂ„ det Ă€r nog svĂ„rt att hĂ€vda att det skulle vĂ€rt prisskillnaden pĂ„ nĂ„got sĂ€tt men som @spammerstakeahike skrev tidigare sĂ„ handlar det snarare om att man köper en viss design och en kĂ€nsla. Min GWF-D1000ARR kostade ett par tusenlappar mer Ă€n den vanliga froggien men det var sĂ„ "vĂ€rt det" Ă€ven om de funktionsmĂ€ssigt Ă€r identiska. 😍
Jag tycker det Ă€r trevligt med limiterade upplagor sĂ„ kanske kan va vĂ€rt att betala lite extra bara för att fĂ„ ”den” kĂ€nslan 😉.
 
Tillbaka
Topp