Ăr bra sugen pĂ„ en Frogman GWF-1035F-1DR frĂ„gan Ă€r om den Ă€r âvĂ€rdâ 8k ?
En begagnad GWF-1035F sÄldes för 4.5 tkr pÄ k&s i somras. Kanske kommer ut igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr bra sugen pĂ„ en Frogman GWF-1035F-1DR frĂ„gan Ă€r om den Ă€r âvĂ€rdâ 8k ?
Fyfan det var ett betydligt mer vettigt pris Àn 8k. Tack för heads-up kanske ska sitta lite lugnt i bÄten.En begagnad GWF-1035F sÄldes för 4.5 tkr pÄ k&s i somras. Kanske kommer ut igen
FrĂ„gan gĂ€llde egentligen alla limiterade Frogman som kostar betydligt mer Ă€n de âvanligaâ . Ifall merkostnaden Ă€r vĂ€rd att betala eller inte trots att funktionerna Ă€r desamma.Varför skulle den inte vara vĂ€rd det? FrĂ„gar nĂ„gon som inte har koll pĂ„ reffen. TĂ€nker du utifrĂ„n funktioner?
Den Ă€r sprillans ny . Ăr en kille i USA via Ebay som jag haft kontakt med. Man blir ju sugen nĂ€r man ser din och @S.L hehe.Kostade den inte det som ny? Köp! Vill du ha sĂ„ vill du ha! Den Ă€r fantastisk!
Do it!
Grodis Ă€r absolut en trevlig klocka dock hade jag den âĂ€ldreâ varianten men blivit sugen att prova en GWF .Kommer i sinom tid oxĂ„ införskaffa en grodis, men jag ska försöka bestĂ€mma mig innan vilken modell och sen jaga bra pris
Fyfan det var ett betydligt mer vettigt pris Àn 8k. Tack för heads-up kanske ska sitta lite lugnt i bÄten.
Hehe ja jag har sett vissa annonser hÀr i forumet och sugen har jag absolut varit pÄ vissa men tajmingen har inte varit rÀtt .Det var sÄ lite sÄ ! HÀnder Àven dÄ och dÄ att anvÀndare annonserar ut G:s hÀr i trÄden innan dom hamnar pÄ k&s sÄ man vet aldrig nÀr flipparsuget slÄr till
Hehe ja jag har sett vissa annonser hÀr i forumet och sugen har jag absolut varit pÄ vissa men tajmingen har inte varit rÀtt .
Den köpte jag för att sedan gÄ vidare pÄ forumet till ett om möjligt Ànnu bÀttre prisHar upplevt samma sak. Om jag inte missminner mig sÄ annonserade @Hans B 1955 ett vÀldigt förmÄnligt paket med en Mudmaster samt Frogman. Men just dÄ var klockkontot lÀnsat
Jepp jag sÄg den kombon för ett tag sedan och det var samma för min del . Hade precis gaddat mig annars hade jag slagit till direkt.Har upplevt samma sak. Om jag inte missminner mig sÄ annonserade @Hans B 1955 ett vÀldigt förmÄnligt paket med en Mudmaster samt Frogman. Men just dÄ var klockkontot lÀnsat
DÄ Àr det kanske en annan klocka jag syftar pÄ. @Hans B 1955 bjuder ju ut klockor mer Àn ofta hÀrJepp jag sÄg den kombon för ett tag sedan och det var samma för min del . Hade precis gaddat mig annars hade jag slagit till direkt.
Det var inte den limiterade Frogman du nöp . @Hans B 1955 hade ute ett ruggigt bra paketpris pÄ en Frogman och Mudmaster .DÄ Àr det kanske en annan klocka jag syftar pÄ. @Hans B 1955 bjuder ju ut klockor mer Àn ofta hÀr
Den köpte jag för att sedan gÄ vidare pÄ forumet till ett om möjligt Ànnu bÀttre pris
DÄ Àr vi tvÄ om det mÄlet/visionen .Frogman ligger definitivt pÄ min hitlist för 2021 Snurrat runt 25 klockor under 2020 och kÀnner sjÀlv att det Àr pÄ tok för mÄnga, sÄ jag tÀnker (och hoppas) att 2021 blir lite lugnare
VĂ€rt och vĂ€rt, det enda du betalar för Ă€r ju det kosmetiska sĂ„ det Ă€r nog svĂ„rt att hĂ€vda att det skulle vĂ€rt prisskillnaden pĂ„ nĂ„got sĂ€tt men som @spammerstakeahike skrev tidigare sĂ„ handlar det snarare om att man köper en viss design och en kĂ€nsla. Min GWF-D1000ARR kostade ett par tusenlappar mer Ă€n den vanliga froggien men det var sĂ„ "vĂ€rt det" Ă€ven om de funktionsmĂ€ssigt Ă€r identiska.FrĂ„gan gĂ€llde egentligen alla limiterade Frogman som kostar betydligt mer Ă€n de âvanligaâ . Ifall merkostnaden Ă€r vĂ€rd att betala eller inte trots att funktionerna Ă€r desamma.
Jag tycker det Ă€r trevligt med limiterade upplagor sĂ„ kanske kan va vĂ€rt att betala lite extra bara för att fĂ„ âdenâ kĂ€nslan .VĂ€rt och vĂ€rt, det enda du betalar för Ă€r ju det kosmetiska sĂ„ det Ă€r nog svĂ„rt att hĂ€vda att det skulle vĂ€rt prisskillnaden pĂ„ nĂ„got sĂ€tt men som @spammerstakeahike skrev tidigare sĂ„ handlar det snarare om att man köper en viss design och en kĂ€nsla. Min GWF-D1000ARR kostade ett par tusenlappar mer Ă€n den vanliga froggien men det var sĂ„ "vĂ€rt det" Ă€ven om de funktionsmĂ€ssigt Ă€r identiska.
Det du fÄr med porter-bezel, förutom bÀttre reptÄlighet, Àr kontrasten mellan glas och bezel. Med svart Àr det bara svart.Ja, det Àr tanken. Har en gmw-b5000g som ska moddas har jag tÀnkt. Tvekar litet pÄ om jag ska skaffa bezelen ocksÄ eller om jag ska ha den svarta. Hur gillar du din porter-bezel?
à Äh, har du bÄde varianterna? HÀftigt att se sklillnaden.Det du fÄr med porter-bezel, förutom bÀttre reptÄlighet, Àr kontrasten mellan glas och bezel. Med svart Àr det bara svart.
Den högra Àr min som bÀsta @DrSbaitso hjÀlpte mig med .à Äh, har du bÄde varianterna? HÀftigt att se sklillnaden.
Det var @Christian_H som knep dom Han ville ju en biffig G men fick tvÄ till samma pris.Det var inte den limiterade Frogman du nöp . @Hans B 1955 hade ute ett ruggigt bra paketpris pÄ en Frogman och Mudmaster .
Var en annan lyckligt lottad i trÄden som köpte det.
Det gjorde han helt rÀtt i , fick tvÄ sjukt bra klockor till ett grymt bra pris . Jag hade gÀrna satt vanterna pÄ dom men gadda sig Àr inte gratis heller .Det var @Christian_H som knep dom Han ville ju en biffig G men fick tvÄ till samma pris.
Vi fÄr vÀl hoppas han blev nöjd
- Han blev vÀldigt nöjdDet var @Christian_H som knep dom Han ville ju en biffig G men fick tvÄ till samma pris.
Vi fÄr vÀl hoppas han blev nöjd
Det tvivlar jag inte en sekund pÄ att han blev- Han blev vÀldigt nöjd
Har blivit sugen pÄ att sand/bead blasta en stÄlis. NÄgon som vet nÄgon som gör det i Göteborg?
Tror du det. Har du koll pÄ nÄgon bra?Det bara att gÄ in hos första bÀsta billackeringsfirma, de fixar det pÄ 1 min...